Au trecut cam doua saptamani de cand am aflat ce sunt. Toby are multa grija de mine in ultimul timp, dar totusi nu mi-a zis ce se petrece cu corpul meu. Singurul lucru care mi-a zis este ca ma va lua cu el in vacanta timp de o saptamana. Dar nu mi-a zis si cand. Cat timp am stat acasa, am incercat sa pierd timpul asa ca am cautat sa fac mai multe activitati ca sa-mi mentin silueta. Am facut street dance, karate si gimnastica. atunci am descoperit ca sunt foarte buna la gimnastica. Nici macar nu stiam ca pot face podul din picioare sau spagatul sau chiar ca pot sari asa de sus.
Pe seara Toby vine la mine in camera cu un ruxac de excursii si cu un sac de dormit.
-Asta este al tau. Puneti in el ceva lejer, niste batoane si apa. Nu sti cand o sa ai nevoie de el. imi spune el.
-Dar..
-Dar nimic. Fa cum iti spun. Pune-l la indemana, dar nu in vazul tuturor.Asa am si facut. mi-am pus in el doua hanorace, unul mai subtire si unul mai gros, doua perechi de pantaloni elastici, trei tricouri simple, cateva batoane de cereale si doua sticlute de apa. Nu stiam de ce m-a pus sa fac asta. Dar poate intr-adevar o sa am nevoie de ele. Ma gandesc unde sa le pun. Cred ca cel mai bine ar fi daca l-as pune in dulapul cu haine. Zis si facut. Acul era gata si ascuns la vedere.
Ca in fiecare seara am luat cina cu mama si Toby dupa care am spalat vasele si m-am dus in camera mea. Ma pun in pat si peste putin timp adorm.
-Em, trezeste-te. Emma. Hai trezeste-te.
Ce fel de vis este asta? Ma trezesc si in fata mea statea Toby, in genunchi langa pat. Avea in spate un ruxac, similar cu cel pe care mi la dat mie.
-Trebuie sa plecam. ACUM!
-Cat este ceasul? spun eu somnoroasa.
-Nu conteaza. Trebuie sa te imbraci rapid. Ia-ti ruxacul si vin-o repede afara. te astept la masina.
-Dar..
-ACUM!M-am dat jos din pat, m-am imbracat rapid cu o pereche de pantaloni elastici, un tricou, un hanorac gros si adidasi sport. Imi pun ruxacul in spate si ma grabesc sa ajung jos.
In fata casei era parcat un suv si fratele meu ma astepta in spatele masinii cu mana intinsa. Mi-a luat ruxacul, l-a aruncat in portbagaj dupa care mi-a deschis usa din spate.
Acolo era Aby.
M-am urcat si incep sa ii pun o serie de intrebari.
-Ce se intampla? Si ce cauti tu aici? Unde mergem?
-Stai linistita, imi spune Toby, o sa vezi curand
-Deci tu ce cauti aici? uitandu-ma insistent catre Aby.
-O sa afli cat de curand.Doar atata imi poate spune ca o sa aflu? Vreau raspunsuri. dar poate ar trebui sa mai astept.
In drumul nostru am observat ca am iesit din oras. Eram pe un camp, dar nu mai rezistam. Am inchis ochii si am adormit.
CITEȘTI
O Viata Dubla
DiversosTotul nu este ceea ce pare a fi. Te trezesti intr-o lume noua diferita de-acum, iar atunci cand cineva iti ameninta familia trebuie sa te gandesti ce vei face. Inger sau demon?