- Du-te si cheama-l pe Toby, ii spun eu cu zambetul pe buze, dar stati la distanta. Nu stiu ce pot face.
- Am inteles.
S-a intors si a plecat. Ma simteam atat de bine. Simteam cum obrajii ma ciupesc usor si tandru. Dar in acelasi timp simteam ura si nevoia de a tortura pe cineva. Din pielea mea ieseau aburi rosii ca sangele. Am un sentiment ciudat ca nu e de bine...Dupa ce nu i-am mai simtit prezenta lui Stiles am incercat sa imi potolesc pofta de a ucide. Am inchis ochii si m-am concentrat doar pe momente frumoase. Dar tot nu pot sa trec peste asta.
O durere chinuitoare ma rapune si cad in genunchi. Incep sa urlu si sa plang. Simt ca lumea se sfarseste. Deschid ochii si vad cum totul langa mine este mort. Sunt corpuri fara viata langa mine iar copacii au ramas fara frunze. Simt cum furia creste in mine, iar eu ma trezesc. Clipesc de cateva ori iar in jurul meu totul este perfect normal.Incep sa alerg plina de energie negativa si de nervi spre casa.
Nu mi-am dat seama dar am ajuns atat de repede. Ii vad pe toti abia iesind pe usa de la veranda din spate, speriati uitandu-se la mine. Ma duc catre Stiles si ii spun la ureche sa urce repede in camera mea si sa ma astepte acolo. Se intoarce imediat si intra inapoi in casa.
- Vreau ca voi toti sa mergeti cat mai departe de casa, spun eu.
- Ce s-a intamplat? ma intreaba Toby.
- Nimic. Doar fa ce ti-am spus. ACUM!!!Toti incep sa se indeparteze cu pas repezit spre padure. Iar eu ma intorc, intru in casa si ma duc direct in garaj.
Dupa ce am luat o sfoara, ma duc in camera ma unde ma astepta Stiles.
- Te vrau! Chiar acum, chiar aici! ii zic eu.
Ii arunc sfoara si cu zambetul pana la urechi ii spun:
- Leaga-ma! Strans!
Ma dezbrac repede si ma arunc in pat. Intind mainile peste cap si ma las legata.
Dupa ce m-a legat bine de maini incepe sa ma sarute cu foc pe gat, lasandu-se incet spre abdomen, chiar la punctul magic. Ma ondulez de placere iar deodata simt placere carnala. A intrat! Trag de incheieturi si tip iar el intra adanc si tare in mine.
Nu dupa mult timp aud batai in usa. Si incep sa ma enervez.
- Cine este?
CITEȘTI
O Viata Dubla
RandomTotul nu este ceea ce pare a fi. Te trezesti intr-o lume noua diferita de-acum, iar atunci cand cineva iti ameninta familia trebuie sa te gandesti ce vei face. Inger sau demon?