20.BÖLÜM

995 92 120
                                    

"Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın !"

Bölüm şarkısı:

Cihan Mürtezaoğlu / Sarı söz.

01.11.2024
(Düzenlenmiş hali.)

🕊️

"YÜREK YANGINI"

"Her ateşi acı yakmaz. Tıpkı her yangını suyun söndüremediği gibi..."

07.01.2023

Her yangını acı başlatmaz, tıpkı her yangını suyun söndüremediği gibi. Bazı ateşler vardır. Göz göre göre yanmak için kendi içindeki ormanları yakarsın. Öyledir ki yansın istersin, devayı aramaz suyu görmezden gelirsin.

Yüreğimde bir yangın taşıyordum.

Kulağımın altında yankılanan kalbin sahibi kalbimin en karanlık meydanında bir yürek yangını başlatmıştı. Yangın öyle bir yangındı ki sönmesin istiyordum. Zaten oda sönebilecek bir ateş gibi durmuyordu. Bedenimdeki sızılar yavaş yavaş kendini belli etmeye başladığında Karan'ın kolları arasında bedenimi kıpırdatmaya çalıştım. Bedenimi kollarının arasına hapsetmişti resmen. Kasıklarıma iğneler batıyormuş gibi hissediyordum.

Ellerim Karan'ın çıplak omuzlarını kavradığında gözlerimi araladım. Hala salondaki koltuğun üzerinde uyuyorduk. Bedeni altımda çok rahat bir yatak konforundaydı. Göğsünden doğrulduğum o çok kısa bir anda gördüğüm görüntü neredeyse tükürüğümde boğulmama neden oldu. Tişört giymediği için çıplak olan üst bedeni ve dövmeleri alenen ortadaydı ama artık dövmelerinin üzerinde kırmızı ve ince tırnak izleri de vardı. Omuzları böyleyse sırtını tahmin dahi etmek istemiyordum. İkimizde resmen birbirimizi mahvetmiştik. Saate bakmak için masanın üzerinde ki telefonuma uzanmaya çalıştığımda kalın kolu sıkıca sardı belimi. Neyse ki telefonumu alabilmiştim. Ama sonradan aldığım telefonun Karan'a ait olduğunu farkettim.

06:34

Uyumadan önce saatin altı olduğunu hatırlıyorum. Yarım saat uyumuş olamazdık çünkü ter içindeydik. Ev zaten sıcaktı ve Karan'ın çıplak bedeninin üzerinde uyuduğum için oldukça terlemiştim. Saatin altında gördüğüm tarih gözlerimin irice açılmasına neden oldu. Yarım saat değil, yirmi dört artı yarım saat uyumuştuk! Aslında iki gündür uyumadığımız ve geldiğinde ise rahat durmadığımız göz önünde bulunursa bu gayet normaldi. Karan'ın kolundan binbir zorlukla kurtulduğum da uyanmamasına şaşırdım. Acaba o hiç uyumuş muydu bensiz?

Merdivenlerden ses yapmamaya dikkat ederek çıktım ve kendimi sıcak bir duşun altına bıraktığımda bedenimdeki krampların azaldığını hissettim. Dün gece birlikte duş almamıza rağmen ikinci bir duş bedenime daha iyi gelmişti. Ev çok sıcak olduğu için hızlıca saçlarımın suyunu alarak kıyafetlerimi giymek için odaya döndüm. Karan uyanmadan kahvaltı hazırlamak istediğim için hızlıca dolaptan uzun bej rengi tişörtlerinden birini çıkardım. Havlu bedenimden düştüğünde bedenimin beklediğimden daha kötü bir halde olduğunu farkettim.
Boynumda başlayan morluklar bedenimin hemen hemen her yerindeydi. Karan yüzüme karşı söyleyemediği bütün öfkesini resme yatakta çıkarmıştı. Daha fazla beklemeden iç çamaşırlarımı ve onun krem rengi uzun tişörtünü giyerek saçlarımı taradım ve aşağı indim.

KalpGözüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin