"Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız!"
Bölüm şarkısı:
Erdem Yıldırım / Şarap gibi kadın.
25.10.20204
(Düzenlenmiş hali.)🕊️
"Sevda Ateşi"
"Yakar sevda ateşi. Önce ruhu sonra bedeni. Bittiğinde ise geriye sadece bir avuç kül kalır."
06.01.2023
22:10
Aşk bütünüyle herşeyin önüne set çeken tek şeydir. Hayatta öyle kesinlikle affetmem dediğim katı sınırlarım olmadı hiçbir zaman. Döndürülemez zararlar vermeyen herşeyi bir gün affederdim.
Lakin ölüm bu hayatta döndürülemez olan tek şeydi.
O ise bir katildi. Bu hayatta affedemeyeceğim tek şeydi.
Lakin kendi içimde, kendimi bunu bile affedeceğime inandırmak içimdeki aşkın ne kadar büyük bir yer kapladığını bana gösterdi. Hiçbir zaman kimseyi bu kadar seveceğime inanmazdım ama ondan haber alamadığım o iki saat bile hayatımın devamının onsuz geçmeyeceğinin bir kanıtıydı.
Dudaklarımı nefesim kesildiği için zorla benden kopmak istemeyen dudaklarından ayırdım. Kollarımı boynundan ayırmadan sımsıkı tutmaya devam ettim. Ne kadar sıkarsam sıkayım içimdeki korku bir türlü azalmıyordu. Aramızda nefes alacak bir mesafe dahi yoktu. Bacaklarımı iyice beline kenetlemiştim. Derin nefeslerle yükselen göğüslerimiz birbirine yaslıydı. Onu alıp göğsümün içinde yıllarca saklasam bile bu korku geçmeyecek gibiydi.
"Çok korktum Karan! Sana bir şey olacak diye canımda can gitti!" Dudaklarımı yüzünün her tarafına bastırarak, nefes almadan onu öpüyordum. En sonunda yüzümü avuçlarının arasına çekti ve nefesimi kesercesine beni öpmeye başladı. Bendeki açlığın ve muhtaçlığın kat kat fazlasını onda görüyordum. İkimizde birbirimizin tenlerine sımsıkı tutunarak bu acı hissi geçirmeye çalışıyorduk. En sonunda "Yavrum, bebeğim, herşeyim... Çok mu korkuttum seni?" Bu tavrıma daha doğrusu üzerine atlamama şaşırdığını görebiliyordum ama bu içindeki bütün kasveti yok etmiş gibi büyük bir hevesle öpücüklerime karşılık veriyordu. Dudakları dudaklarımdan koparak çeneme oradan da boynuma aktı. Araf çizgisinde durup boynumu bir yırtıcı gibi dişlerinin arasında sıktı. İlk defa böyle hissediyordum. İlk defa ona dokunmazsam ölecekmişim gibi hissediyordum.
"Bedenini alıp göğsüme soksam bile geçmeyecek gibi bu his." Söylediklerimle boyunmda gezinen dudakları kısa bir es vererek durdu.
Ne istediğimi anlamış olmalıydı.
"Geçireceğiz güzelim. İnan bana sana öyle hisler vereceğim ki korku aklına bile gelmeyecek." Ses tonundan boynuma akan duyguyu hissettim. Bu arzuydu. Sıcak kelimeleri boynumdan usulca gerdanıma aktı. Kelimeleri dudaklarını arkasından sürükledi. Dudakları amansız bir yolculuğa çıkarken tırnaklarımı saçlarının arasında gezdirdim ve usulca saçlarını avuçladım. "Unuttur bana. Kim olduğumu bile unuttur." Yalvarır gibi çıkan ses tonumla basamaklara doğru ilerledi. Yinede tenimden dudaklarını esirgemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KalpGözü
Novela Juvenil"Bakıpta görmek istediğin kişi kim?" Genç adam, yüzünü arkadaşına çevirmeden dört saattir baktığı yere bakmaya devam etti. "Zift karası hayatımdaki gün ışığı." Diye yanıtladı onu. Adamın sözleri, koskoca bir gökteleni yıkacak bir deprem niteliğindey...