Calm and collected, he keeps his composure|
Yarışı başatacak olan kişi iki arabanın arasına girdiğinde Letty rakibine döndü. Dün vurduğu adamdı bu. Shaw'ın gösterdiği resimde birlikte olduğu adamdı.Resimde mutlu gözüküyordu ama hiçbir şey hatırlayamadığı bu adam onun için düşmandı.
"Dostum baya ta**aklı herifmişsin."
"Öyle derler."
"Yarışırken de öyle misin göreceğiz?"
"Görelim bakalım" verilen komutla vitesi bire atan Jungkook gaza yüklendi arkasından gelen Letty de gaza basarken uzun zamandır onunla yarışmadığını fark ediyordu.
Jiminle ettiği kavgadan sonra Yoongi Letty'nin yarışa katılacağını söylediğinde soluğu burada almıştı.Ama yarışırken kafasını kurcalayan şeylerden dolayı doğru düzgün odaklanamıor Letty'e birinciliği kaptırmak üzere olup duruyordu.
"Hadisene nerede bizi takip etmek için şehiri yerle bir eden adam."
Letty ile kendine geldi ve vitesi 4'e atarak gaza bastı başabaş giden yarışı Letty'nin turboya basmasıyla Letty öne geçerken gülümsedi.
"Her zaman erken basıyorsun." Jimin de ara sıra erken basıyordu.Kafasını sağa aola sallayarak odaklandı ve düğmeye bastı.
Letty'nin küfür ettiğini duyduğunda gülerken onu geçerek el frenini çekerek arabayı kaydırmış ve durdurmuştu
"Tebrik ederim iyisin."
"Her zamanki gibi arabanın arkasını toplamayı unutuyorsun."
"Biz--" işaret parmağı Jungkook ile arasında gitti. "Ne zaman tanıştık?"
"Çocukken kardeşim ile araba sürüyordunuz vücudundaki izlerin çoğu Mia ve benle oldu." Letty derin bir nefes verdi planı uygulamalıydı.Arabaya binip kornaya bastı bu Jungkook binmesi için işaretti. Jungkook kendisine verilen emire güldü sadece Letty ona emir verebilirdi.
Letty karanlık bir yerde durduğunda o da durdu. Arabadan inen kadın karanlığa karışınca başka biri çıktı karşısına başka biri çıktı.Shaw.
"Jeon Jeongguk dün bana çok sorun çıkarttınız. Özellikle sen ve Park Jimin. Sizi içtenlikle tebrik etmeliyim gerçekten beni zorladınız" Jungkook kalçasını arabaya yaslayarak konuşan adamı dinledi.
Jimin'in sorun çıkarttığını biliyordu o hep sorun çıkarırdı çeteye sataşanlara. Ama Jimin dikkatsizdi
bu yüzden kızıyordu Jungkook."Babam hep ne derdi biliyor musun? Her adamın bir prensibi vardır senin de bir prensibin var Jungkook. Ailen. Ama aynı zamanda en büyük zaafın da ailen. Bu da seni zayıf yapıyor."
"Herkesin zayıflıkları vardır onu o kişi yapan odur.Shaw sen sırf bu yüzden yenileceksin. Zayıflığın olmadığını düşündüğün için." kahkahası yankılandı Shaw'ın.
"Mesela ben bu silahı ailenden birine doğrutsam mesela Min Yoongi? Hayır hayır ya da Jung Hoseok? Belki Giselle hayır buldum işte Jimin. Kafasını doğrultulmuş silahın tetiği bende olsa sen hata yapmaz mısın?" sırıtarak söylediği sözlere Jungkook bir tepki vermedi ama gözleri bir yerde kilitlendi. O sırıttı bu sefer.
Shaw kalbinin üstündeki kırmızı noktayı görünce nefes verir gibi gülmüştü.
"Ah merhaba Hobbs"
"Merhaba oruspu çocuğu." arkasını dönüp yürümeye başlarken son sözlerini söyledi.
"Sadece bir şansın var Jungkook git ve aileni tehlikeye atma sana bir şans veriyorum."
"O şans biz buraya ayak bastığımızda yok oldu" arabasına binen Shaw ortadan kaybolurken o da merkeze doğru yola çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fast and Furious
AcciónJeon Jeongguk gece çökünce sınır tanımadan sokak yarışları yapan bir çetenin lideridir. Üzerinde tekerlek izi bulunan her sokağa hükmeden çetenin elbette bir sürü düşmanı vardır. Jeongguk son işlerinden sonra verdiği kayıptan sonra uzaklaşırken kayb...