6. Bölüm

256 30 23
                                    

Ömer kardeşini yerde kanlar içerisinde görünce deliye döner ve otoparkın duvarlarına ateş eder..

1 Saat Sonra...

IŞIK: Ömer, artık polislere haber verme zamanı geldi. Görmedinmi o silah sende olmasaydı biz orda ölmüş olacaktık. Bu arada sen iyi misin?

ÖMER: Bilemiyorum Işık, kardeşim gözümün önünde bağırsakları deşilmiş bir şekilde buldum. Annem ve babam harap olmuş şekilde ve ben hiç iyi değilim. Sen evine vardın mı?

IŞIK: Hayır, araba yavaş gidiyor... Kahretsin durdu bile. Benzin yüklemeyi unutmuşum.

ÖMER: Nerdesin? Seni gelip alayım.

IŞIK: Gerek yok zaten evin yakınlarında bir patikada durdu, yürüyeceğim yapıcak bişey yok.

ÖMER: Tamam, eve varınca haber ver.

IŞIK: Tamam.

10 Dakika Sonra...

BİLİNMEYEN: Merhaba, Işıl.

IŞIK: Sensin değil mi pislik herif! İşin bitti tamam mı evimde olduğunu biliyorum o lanet maskenle pencereden dışarıya baktığını gördüm.

BİLİNMEYEN: Of! Beni yakaladın! Bunu nasıl olur da anlarsın? Benim de bir hatam olmuş oldu ama bu son hatam olacak. Şanslı günündesin, ben evden gidiyorum, görüşürüz...

IŞIK: Tabii gidiyorsun. Kimi kandırıyorsun sen? Beyinsiz herif! Bu yaptıklarının bedelini ödeyeceksin!

                                  ***

IŞIK: Ömer, eve giremiyorum.

ÖMER: Neden?

IŞIK: O içerde, adını bile söyleyemiyorum.

ÖMER: Babanı ara ekip yollasın.

IŞIK: Tamam, mesaj yazacağım.

                                   ***

IŞIK: Baba, müsaitmisin?

ERDEM: Söyle bakalım, yine ne peşindesin :)

IŞIK: Baba evde birisi var. Sanırım katil burada ve dışarıdayım.

ERDEM: Kızım doğru dürüst anlatsana, belki sana öyle gelmiştir.

IŞIK: Hayır baba onu pencereden dışarı bakarken gördüm. Bu o!

ERDEM: Tamam, dışarda bekle eve yakın olma, oraya ekiple geleceğiz.

IŞIK: Tamam baba, bekliyorum.

1 Saat Sonra...

ERDEM: Kızım evde kimse yok. Yanlış mı gördün?

IŞIK: Hayır, sesler geliyordu.

ERDEM: Uykusuzluktandır, sen eve git ve güzelce dinlen. Benim bu gece nöbetim var.

IŞIK: Off tamam inanma, iyi nöbetler.

Eve geçtikten sonra...

IŞIK: Ömer, babam geldi fakat birşey bulamadılar, ben sana demiştim bu katil tek bize gözüküyor.

ÖMER: Pfff, şu an evde değil dimi?

IŞIK: Hayır, burada sanki hiçbir şey olmamış gibi televizyon izliyorum.

ÖMER: Gece, gece televizyon mu izliyorsun?

IŞIK: Ne yapayım? Kalkıp halay mı çekeyim?

ÖMER: Tamam, tamam. Uyuma da ne yapıyorsan yap.

IŞIK: Olamazz!

ÖMER: Yine ne oluyor Işık?

IŞIK: Bana mesaj attı!

                                     ***

BİLİNMEYEN: Tekradan merhaba Işık, yarım kalan işimi halletmeye geldim.

IŞIK: Babam haber verdim, Ömer'de birazdan burada olacak işin bitti.

BİLİNMEYEN: İşimi bitirmeden önce senin işini bitirmek benim için güzel olacak.

IŞIK: Ne!?

Işıl, mutfaktan bıçak alarak çıkış kapısına doğru ilerledi ve kapıyı açmaya çalıştığında kapı kilitliydi.

BİLİNMEYEN: Ne o? Kaçamıyor musun benden?

IŞIK: Senden kaçamıyorsam seni öldüreceğim!

BİLİNMEYEN: Vov! Cesursun. Hadi bakalım göster cesurluğunu.

Katil, bu mesajı atar atmaz saklandığı kanepeden çıkıp Işık'ın üzerine atlar. Bıçağı Işık'ın boğazına çok yakın tutarken Işık elindeki bıçağı katilin bacağına saplar...

 Bıçağı Işık'ın boğazına çok yakın tutarken Işık elindeki bıçağı katilin bacağına saplar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'6. Bölüm Sonu'
~Devam Edecek~

Yeni Bölümde Görüşmek Üzere🎭🔪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni Bölümde Görüşmek Üzere🎭🔪

Gizemli Kayıplar : Korkunç Mesajlaşma 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin