ÖMER: Işık saatlerdir haber alamıyorum senden polislerle evi de kontrol ettik neredesin?
ÖMER: Işık!?
ÖMER: Işık cevap ver!
IŞIK: Offf!!
ÖMER: Ne oldu?
IŞIK: Onu yaraladım ama oda beni yaraladı.
ÖMER: Ne?? Nerde o geliyorum oraya.
IŞIK: Merak edicek bişey yok. Sadece küçük bir bıçak izi.
ÖMER: O nerede?
IŞIK: Kaçtı korkak herif!
ÖMER: Bi daha bu işlere bulaşma Işık!
IŞIK: Bir dakika... Melih bana birşey yazıyor, cevap vermem gerek.
***
MELİH: Işıl, sana birşey söylemem gerekiyor.
IŞIL: Nedir?
MELİH: Kuzenin, Poyraz..
IŞIL: Evet?
MELİH: O...
IŞIL: O ne Melih!?
MELİH: O dün gece evinde bağırsakları deşilmiş bir şekilde evinde ölü bulunmuş. Polisler yine bunun katille bağlantılı olduğunu söylüyor.
IŞIL: Ne!? Ölmüş mü? Hayır olamaz bu gerçek olamaz!
MELİH: Kuzenin için çok üzgünüm.. Sen kendine de dikkat et, bu katil kuzenini öldürecek kadar yakın sana.
IŞIL: Poyraz için çok üzgünüm. Dikkatli olacağım, teşekkür ederim Melih..
***
NEHİR: Abi, otopark ta ışıklar yanıp sönüyor. Sen mi açık bıraktın?
ÖMER: Hayır, senin ne işin var orada?
NEHİR: Arabam tadilattan çıkarıp buraya getirmişler, bende almaya geldim.
ÖMER: Çabuk al eve git, fazla durma orada.
NEHİR: Çok fazla araba var, bakıcam bi anahtarla çalıştırdım nerde olduğu belli oldu.
ÖMER: Tamam, hızlı ol.
5 Dakika Sonra...
NEHİR: Olamaz! Abi yardım et.
ÖMER: Ne oldu Nehir?
NEHİR: Araba...
ÖMER: Ne olmuş arabana?
NEHİR: Arabam kanlar içerisinde!
ÖMER: Ne!? Çabuk çık oradan!
NEHİR: Abi, sanırım o burada!
ÖMER: Katil mi?
NEHİR: Evet.
ÖMER: Sakın ol, polislere haber veriyorum birazdan yola çıkıyorum. Allah kahretsin! Lütfen oradan çıkmaya odaklan!
Nehir, katile gözükmemesi için telefon ışığını kapattı. Artık her taraf zifiri karanlıktı ve birisinin ayak sesleri duyuluyordu. Nehir, bir arabanın arkasına geçip saklandığında telefonu aniden titredi. Bilinmeyen kişiden gelen bu mesaja hemen baktı.
BİLİNMEYEN: Merhaba, Nehir. Biliyor musun? Saklambaç oyunlarına bayılıyorum! Otoparkta olması ayrı bir zevk veriyor. Sen ne düşünüyorsun?
NEHİR: Lütfen, bana zarar verme. Ben hiçbir şey yapmadım.
BİLİNMEYEN: Ouuu onu zaten biliyorum. Ama maalesef bu hikayelerde hep masum kurbanlar olur ve olmak zorunda. Bağırsaklarının dışarıya çıkmasına hazır mısın? Benim için büyük bir zevk olacak!
NEHİR: Sen öyle san pislik.
Nehir, katili mesajlaşmadan önce görmüş ve onu mesaj yoluyla oyalayıp etrafta büyük bir taş bulup katile bu mesajı attıktan sonra büyük taşı çok ağır olduğu için katilin başına isabet edemedi ama omzuna isabet etti. Katil acı içinde inleyerek yerde buldu kendini. Nehir ise taşı tekrar aldı ve katilin olduğu yere doğru fırlattı. Fakat orada kimse yoktu. Karanlıktan görmediği için taşı yanlış yere atabileceğini düşündü fakat katilin bayıldığı yere tam isabet etmişti ama nasıl olur da katil orada değildi. Tekrardan telefonu titredi.
BİLİNMEYEN: Sana çok hızlı refleks yaptığımı söylemiş miydim?
Nehir bu mesajı okur okumaz katil, Nehir'in arkasından çıkarak bıçağı beline sapladı. Nehir acı içinde kendini yerde buldu. Daha sonra katil onun üzerine atlayarak bıçağı defalarca karnına sapladı çıkardı ve bağırsaklarını deşti, söz verdiği gibi...
'4. Bölüm Sonu'
~Devam Edecek~Yeni Bölümde Görüşmek Üzere🔪🩸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kayıplar : Korkunç Mesajlaşma 2
Mystery / ThrillerBu kurgu ve içeriği tamamen bana aittir. Sizler için hazırladığım Korkunç Mesajlaşma'nın 2. serisine hoşgeldiniz. Bu sefer olaylar bambaşka ve akıl almaz bir hal alıcak. HAZIR MISINIZ?