IŞIK: Ömer sana sürprizim var.
ÖMER: Gece gece ne sürprizi yaa?
IŞIK: Şapşal sen hani paranormal şeyleri sevdiğin için gece kutlamak istedim.
ÖMER: Neyi kutlamak istedin? Ve bu kutlamak istediğin şeyin paranormal şeylerle ne alakası var?
IŞIK: Sen gerçekten balık beyinlisin.
ÖMER: Uzatmada söyle.
IŞIK: Doğum gününü! Anladınmı şapşal!
ÖMER: Şey.. Ben onu tamamen unutmuşum.
IŞIK: Unut bence ben geri dönüyorum böyle ilgisiz kişilerin doğum gününü kutlamaya boşuna gelmişim.
ÖMER: Ne? Sen burdamısın. Gece gece sen kafayı mı yedin!
IŞIK: Evet yedim tamam mı? Bi kere de eğlenceli geçsin istedim. Ama sen hep bu planları bozuyorsun buraya kadarmış.
ÖMER: Nasıl yani? Ayrılıyor muyuz?
IŞIK: Evet, sabaha kadar eğlenir durusun şimdi haydi görüşürüz.
ÖMER: Bir dakika ya gece gece evime gelmişsin ve ben mi sana mantıksız bulunuyorum, gerçekten inanılmazsın.
IŞIK: Sana bitti dedim!
ÖMER: Sinirlendiğin için böyle söylüyorsun, nerdesin seni eve bırakacağım.
IŞIK: Ben başımın çaresine bakarım. Senin için koskoca patikayı yürüyerek geldim yürüyerek de dönerim.
ÖMER: Çok inatçısın! Ne halin varsa gör!
20 Dakika Sonra...
IŞIK: Ömer, arkamdan beni takip eden siyah kapşonlu kişi sen misin?
ÖMER: Ne!? Ben evdeyim ne saçmalıyorsun sen?
IŞIK: Bu kim o zaman? Beni hızlı adımlarla takip ediyor.
ÖMER: Kahretsin! Bi bu eksikti nerdesin?
IŞIK: Saklandım ormanlık alandaki bir ağacın arkasına.
ÖMER: Hangi orman?
IŞIK: Sizin patikanın yokuşunda olan orman.
ÖMER: Tamam, şimdi arabaya biniyorum ben gelene kadar çıkma ordan baş belası.
IŞIK: Acele et beni arıyor gibi.
10 Dakika Sonra...
ÖMER: Işık nerdesin?
IŞIK: Beni peşledi, mecburen ormanın içine girmek zorunda kaldım. Etraf çok karanlık telefonumun ışığıyla bile önümü zor görüyorum.
ÖMER: Peki, ama bu yerdeki kan lekeleri kimin?
'1. Bölüm Sonu'
~Devam Edecek~
Gizemli Kayıplar 2'nin oyuncu kadrosu sizlerle! Her bölümde birisi ölünce fotoğrafı siyah olacaktır. Hadi şimdiden tahminleri alalım!Yeni Bölümde Görüşmek Üzere🔪🩸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kayıplar : Korkunç Mesajlaşma 2
Mystery / ThrillerBu kurgu ve içeriği tamamen bana aittir. Sizler için hazırladığım Korkunç Mesajlaşma'nın 2. serisine hoşgeldiniz. Bu sefer olaylar bambaşka ve akıl almaz bir hal alıcak. HAZIR MISINIZ?