part 12

388 33 27
                                    

בפרק יש תוכן מיני (לא סקס)

[הארי]

אני מתעורר מכוסה כולי בזיעה וזה גורם לי להבין שיש גוף על יד שלי, יותר כמו... כרוך עם שלי.  אני מסובב מעט את ראשי רק כדי שהפנים של לואי הישן יהיו במרחק סנטימטרים משלי.

הוא נראה כל כך רך ומקסים כשהוא ישן עם פיו פתוח מעט ומזיל ריר שמאיים להישפך בין שפתיו הדקיקות והורודות. הפנים שלו כל כך קרובות לשלי שאני ממש יכולה לספור את הנמשים שלו או אפילו את הריסים שלו.

הוא כנראה ישן היטב, האם הוא ידע אם אנשק אותו עכשיו? האם עלי לעשות זאת?

פתאום העיניים שלו התחילו לרפרף אז מיד סגרתי את שלי והעמדתי פנים שאני ישן.

[לואי]

כשאני פוקח את עיניי, אני נפגש עם הפנים היפות ביותר שראיתי בחיי. הו! אני חושב שנרדמתי עם הארי בזרועותיי אתמול בלילה.

כן אתה כן, אידיוט!

אני מסתכל אחורה על תווי פניו, לוקח כל פרט ומשנן אותם.

ישו! השפתיים שלו נראות כל כך מזמינות. האם כדאי לי? האם לא כדאי לי? לעזעזל...

אני רוכן פנימה ומניח את השפתיים שלי על שלו. אני מקווה שהוא לא יתעורר , יסטור לי ויעיף אותי מהחדר שלו. (רק הארי שמאוהב בך יעשה לך את זה, ה.מ) כשאני מוודא שהוא לא התעורר אני מתחיל להזיז את שפתי.

[הארי]

מה לעזאזל! למה הוא מנשק אותי?!

אבל לעזאזל! השפתיים שלו כל כך רכות, גורמות לי לרצות לנשק בחזרה, אבל אז הוא יידע שרק העמדתי פנים שאני ישן.

מה אם הוא אוהב אותך גם? המוח שלי שואל.

אבל יש לו חברה. אני מנסה להסביר.

לעזעזל עם הכלבה הזו ולך על זה! אמרה האלה הפנימית שלי.

הוא מתחיל להזיז את השפתיים שלו על השפתיים הסגורות שלי, כל כך בעדינות, כנראה מנסה לא להעיר אותי. לא יכולתי יותר אז אני מתחיל להזיז את השפתיים שלי בסנכרון עם שלו.

הוא מתנשף כשהבין שאני ער ומנסה להתרחק אבל אני מושך אותו קרוב במותניו וגורם לו לשחרר עוד התנשפות. אני לוקח את זה כהזדמנות שלי ומחליק את הלשון שלי לפיו מה שמזכה אותי בגניחה סקסית שלו. נתתי ללשוני לחקור את פיו, לשוטט בכל סנטימטר ופינה של חמימות. אלוהים! הוא טעים כל כך.

הוא מניח את זרועותיו סביב צווארי ואני מהדק את שלי על המותניים שלו. הוא מקרב אותי בצווארי, אם זה בכלל אפשרי ואני מושך אותו ממותניו עד שהמותניים שלו נוגעות בי.

הוא התחיל לאט לאט לזוז על המיטה ובסופו של דבר עוצר כשגופו על גבי שלי, כרוך בי, עם הלשון שלי כמעט במורד הגרון שלו.

הוא זז קצת, בטעות, מתחכך בי בחוזקה מה שגרם לו להרוויח ממני גניחה פורנוגרפית בפיו. עכשיו כשהוא הבין מה הוא עשה, אני מרגישה אותו מגחך על שפתי.

פתאום הוא התחיל לחכך ולשפשף את המפשעות שלנו והפעם הוא עושה זאת במודע ובכוונה. אני כמעט יכול להרגיש את האיבר הקשה שלו על שלי וכשהוא מתחיל לגנוח את שמי בהנאה, איך אוכל להתאפק. גם אני מתחיל לגנוח ולהרים את הירכיים שלי, לפגוש את שלו באמצע כשאנחנו יוצרים קצב מושלם.

הוא מתרחק מהשפתיים שלי והעביר אותן אל הצוואר שלי, מוצץ אותו. גם אני חיברתי את הפה שלי לצוואר שלו מוצץ ונושך חזק יותר כשאני מרגיש את התחושה המוכרת מאוד במפשעה שלי.

אני מניח את ידי על התחת שלו (חלום הילדות שלי) ונותן לו לחיצה וזוכה לגניחה חזקה. הוא מתחיל להתחכך חזק יותר ודוחף את הירך שלו יותר לתוך שלי.

אני מרים את הירכיים שלי ולוקח קצב מהיר יותר עד שאנחנו כמעט מזדיינים על יבש, חסרי הגיון. אני מקלל את עצמי נפשית על שישנתי בג'ינס. אני נורא רוצה להרגיש את הזין הקשה של לואי... עירום.

עכשיו, כשאני יודע שאני קרוב ואני חושב שגם הוא, אנחנו נעים במהירות ובלחץ בלתי אפשריים. יש לי את האחיזה הכי חזק בתחת שלו.

התפרענו עד כדי כך שמישהו מאיתנו אפילו לא הבין שחצי מהגוף שלנו תלוי על קצה המיטה.  אם אתקדם קצת יותר, אנחנו בטוח ניפול מהמיטה, אבל למי אכפת כל עוד אנחנו מזדיינים על יבש פה לעזאזל.

"אני כל כך אהמ... אני, אהה... כל כך קרוב..." הוא גונח באוזן שלי, נושך את התנוך שלי תוך כדי.

"גם אני.. אהה!" אני עונה ומיד גומר במכנסיים.

"ה-הארי..." הוא גונח את שמי כשהוא גומר גם הוא.

אנחנו נשארים באותה תנוחה, מסדירים נשימה. "אני כנראה צריך ללכת להתקלח לפני שמישהו יראה אותי ככה." הוא נושם. "כן" אני אומר עדיין מתנשם.

הוא קם ועובר לדלת אבל לפני שהוא יוצא אני מחליט להגיד משהו שאני כבר מתחרט עליו ואני יודע שזה יפגע בי לנצח.

"אה... לואי." הוא מסתובב עם ידו על ידית הדלת, מוכן לפתוח אותה. "זה אף פעם לא קרה. אף פעם לא נכנסת לחדר שלי. אף פעם לא ראית אותי בוכה. לא בילית את הלילה איתי. אף פעם לא נישקת אותי. אף פעם לא עשינו מה שעשינו הרגע. וגם אם עשינו, לא. צריך לדעת את זה. רק תשכח מזה. הבנת?" (הארי יבן זונה למה לעשות את זה, ה.מ) הוא יוצא מהחדר עם הנהון ומבט כואב על פניו.

הייתי חייב לעשות את זה. אחרת הוא היה חושב שעדיין יש לי רגשות כלפיו. שאני עדיין מחבב אותו. שאני עדיין אוהב אותו.

וגם אם אני כן....... הוא לא צריך לדעת את זה. (כן הארי הוא צריך לדעת את זה, ה.מ)

~~

הארי כלכך מטומטם

אולי אבל רק אולי יעלה היום עוד פרק

אל תשכחו להגיב ולהצביע

מקווה שנהנתם, אוהבת אותכם בייביז xxx

Change-Larry/מתורגםWhere stories live. Discover now