2.

1.9K 40 2
                                    

Dominik

,,ahoj". ,,ahoj''. ,,Jak se vlastně jmenuješ já úplně zapomněl se tě zeptat". ,, Já jsem natalie". ,,hezký jméno, můžeš dneska večer?" ,,Asi jo".
,,kde tě mám vyzvednout?" ,,Polabiny"
,, V sedm budu tam". ,,Dobře tak ahoj".

Natalie

Kouknu se kolik je a na hodinách to ukazuje přesně 17:00. ,,Mám 2 hodiny tak dobrý". Šla jsem se vysprchovat udělat hygienu a obléct. Mírně jsem se nalíčila nic extra.

A jako outfit jsem si vzala červené krátké šaty které mi končily těsně pod zadkem. Vzala jsem si nějaký ten prstýnek, náhrdelník a kabelku. Hodiny ukazovaly 18:50.

Zamkla jsem byt a vešla před barák tam už čekal Dominik opřený
o jeho fialový mercedes. Strašně mu to slušelo sice měl obyčejné džíny a mikinu.

Až mě spatřil okamžitě přiběhl a obejmul mě. Cítila jsem vůni cigaret, tepla a jeho parfému, krásnější vůni jsem nikdy necítila . ,,Vypadáš úžasně".

,,Děkuju ty taky dominiku". Přišli jsme k autu a dominik mi otevřel dveře já nesedla a on oběhnul auto a nasedl taky.

Vždycky mi přišel takovej playboy nik, ale nakonec je to takovej gentleman.  Nastartoval a vyjel. ,,Kam jedeme"? ,,Nech se překvapit".

,,Dominiku". ,,Co"? ,,Radši nic". ,,Jak jsi na tom s klukama měla jsi už někoho"? Nechtěla jsem mu úplně říkat že jsem měla 1 a ten mě podvedl. ,,No měla, ty"? ,,No já jo". Odřekl větu a jeho ruka sjížděla po mém stehnu.

Hned jsem jeho ruku dala pryč. Bylo to příjemné ale nechci si s ním nic začínat každý víme jaký je.

Dominik

Dal jsem mojí ruku na její nahé stehno, ale dala ji pryč. Nechápal jsem proč, protože všechny kurvy co jsem měl to odrovnalo. ,,Promiň nechtěl jsem".

,,Je mi jasný že jsi chtěl, ale já vím jak to s tebou je zítra si najdeš další kurvu a já pak budu někde brečet". Řekla to úplně na rovinu nebála se toho, což mě začalo víc přitahovat.

...

Přijeli jsme na místo a vyšel jsem ven a otevřel natalii dveře . ,,Děkuju". Před námi byla Luxusní restaurace a my jsme vešli dovnitř. Sedli jsme si ke stolu a přišla servírka a podala nám jídelní lístky objednal jsem veltlín.

Bylo vidět že servírka se k  Natalii  moc hezky nechovala, protože mě sjížděla pohledem přitom se kousala do rtu. Už byla konečně na odchodu ale nezapomněla se ohnout a ukázat zadek.

Bylo mi z toho hnusně. Nechtěl jsem na ni ani koukat. Natalie  na mě jenom koukala a vypadala jako kdyby žárlila.

Což mi nevadilo protože mi přijde jako holka který bych nemohl nic udělat. Je tak malá přitom velice silná žena. ,,Co si dáš"? ,,Asi carbonara ty"?
,,Asi to stejný co ty".

Po chvíli co jsme si povídali přišla zase ta servírka. ,,Co si dáte"? ,,2x carbonara". ,,Dobře" chtěla zase něco na mě zkusit ale v tu chvíli jsem ji řekl. ,,Jdi doprdele mě to nezajímá".
Naštěstí si jenom odfrkla a odešla.

Natalie

Jenom jsem sledovala jak ji nik odbyl. Asi jsem opravdu žárlila.
Servírka odešla a nik s jeho kouzelným úsměvem se podíval  na mě. V tu dobu se  mi podlamovaly kolena, ten jeho úsměv. ,,Měl bych u tebe šanci"? Nechápavě jsem se na něj podívala.

,,To nevím pane Citta". Cítila jsem jak mě chce políbit a už nikdy nepustit. A v tu dobu jsem chtěla udělat to samý. Po chvíli co jsme na sebe jen tak zírali a četli si myšlenky přišla zase ta  servírka a podala nám jídlo tentokrát už nic nezkoušela.

Dojedli jsme a dominik to zaplatil říkala jsem mu že si to zaplatím, ale víme jak to dopadlo.
Vešli jsme ven a Dominikovi volal Jakub takže to musel vzít. Dominik popošel trochu dál já šla za ním. V tu chvíli cítím jak se mě někdo dotýká ze zadu a zajíždí mi až pod šaty. ,,Dominiku"!

Domča se otočí a vidí jak se mě dotýká. Řekl něco do mobilu a běžel za mnou.

,,Nech ji bejt". Pustil mě, ale vrhnul se na Dominika. ,,Ne domi, neřeš to půjdeme". ,,Ne". Ten pedofil dál Domčovi velkou ránu do oka. Dominik mu to oplatil tím že ho shodil na zem a plivnul na něj.

,,Domi, Jsi v pořádku"? ,,Jo jo a ty"?
,,Co ti udělal". ,,No chytil mě za zadek a pak zajel až pod šaty". ,,Za to můžu já neměl jsem tě tam nechat. ,,Ne to jsi nemohl vědět". ,,Domí"? ,,No"? ,,Můžu tvoji mikinu trošku  mrznu". ,,Se ti nedivím když ty šaty končí někde pod tvoji dobrou prdelí". ,,Tady máš". ,,Dominiku"! ,,No co je, jsem upřímnej".

Oblékla jsem si ji bylo to docela směšné, protože ta jeho mikina mi byla až po kolena. ,,Sluší ti to". Odřekl větu a vysmál se mi. ,,Ty se nesměj".

Přišli jsme až k jeho autu. ,,Máš hezký auto".  ,,Vim". No asi ta nejhorší odpověď co mohl říct. Otevřel mi dveře pak oběhnul auto a sednul si taky a nastartoval.

Máme tady další kapitolu
Budu moc ráda za com jaký máte názor na tenhle příběh co by se mohlo změnit a co vás na tomhle příběhu baví.
-trošku nudnejsi část
-💗❤💗 děkuju že to čteš
-chyby

Cigára kisses/ Nik Tendo Kde žijí příběhy. Začni objevovat