Dominik
,,napadlo mě že by jsme se mohli jít projít"? ,,Dobrě, ale proč jsem si měla vzít takové oblečení"? ,,Jen tak, aby byla dobrá atmosféra". ,,Dominiku, na co ty myslíš". Oba dva jsme se zasmáli
Poté jsme vylezli z bytu a šli do auta .
Chvili to ještě trvalo než jsem tam dojel. ,,Tady to bude dobré". Zastavil jsem před kopcem na kterém byl velký strom. Bylo kolem poledne a dostával jsem hlad stejně tak jako natka.
,,Babe mám tady ještě něco o čem jsem ti neřekl". Vytáhl jsem z auta deku a koš s jídlem. ,,Bože, Dominiku miluju tě". Dala mi pusu. Chvíli jsme se líbali potom jsme se odtáhli na nedostatek kyslíku.
Potom jsme se konečně odhodlali vylézt z auta a jít na kopec. ,,Je to tu krásný". ,,To jo zlato". Po cestě nahoru jsem si ji přitiskl blíž, abych zase cejtil někoho dotek.
Po chvíli jsme se dostali nahoru. natka mi pomohla roztáhnout deku. Potom jsem vyndal jídlo. Nevařil jsem to já, ale objednal jsem to z caffeterie.
,,Nikdy bych nečekala, že jsi takovej romantik". Dojedli jsme jídlo a byli nějak půl třetí docela jsme si dlouho povídali. Povídali jsme si naše trapné historky.Natalie
U poslední historky se dominik málem pochcal smíchy. Potom přestal a jenom na mě zíral. Pak jsme od sebe byly nebezpečně blízko. Tentokrát jsem se řídila srdcem a ne mozkem. Naše rty se spojily a po chvíli začala válka jazyků.
Poté mi Dominik sundal triko jeho ruka mi sjížděla po celém těle. ,,Dominiku nechme si to na večer". Dominik trochu uraženě se odtáhnul. ,,Hele nechceš na pouť". ,,Citta a na pouti"? Oba jsme se zasmáli.
Poté jsme vše sklidili a vzaly zpátky do auta. Pak si mě zase přitáhnul blíž a naznačil jako abych ho políbila, ale on uhnul. ,,Dominiku"! Bouchla jsem ho do břicha. S mojí malou výškou bylo to první co jsem dokázala bouchnout.
,,Ale ale, někdo rád, zlobí". Vzal si mě na ramena a šel směrem k autu. Bylo mu úplně jedno že bylo všechno vidět, protože jsem šaty měla opravdu krátké. ,,Domí, ale potom mě pusť nechci, aby na mě někdo koukal.
Dominik si mě sundal z náručí. Poté si dominik rozepnul svojí košili a sundal si ji. Byl tak neuvěřitelně hot tetování pokrívolo celé jeho tělo. Poté jeho košili obmotal kolem mého zadku a zase si mě přehodil přes rameno.
,,Dominiku už jsem ti někdy řekla že jsi hot". ,,To nevim". Poté jsme přišli k autu. V dálce jsem viděla 3 holky kolem 15 let jak hned běží za Nikem.
Mám ráda Dominikovi fanoušky,ale někteří si dovoluji až moc třeba jako tyhle holky.
,,Dominiku můžu prosím fotku"? ,,Jo můžete". ,,To je tvoje holka""? Podívaly se všechny na mě a odfkly si.,,Neni vám sice nic do toho, ale ano".
,,Však je hnusná bože jak se ti může líbit". ,,Okamžitě jděte pryč". ,,No bože". Než odešli přootočily očima. Až byly za rohem tak jsem se rozběhla a obejmula nika.,,V pohode lásko"? ,,Jo Domí". ,,Víš co nepůjdeme radši za klukama"? ,,Můžem". Dominik a já jsme nasedli do auta a jeli směr byt. Po pár minutách co jsme jeli v autě jsme konečně dorazili.
Vešli jsme ven z auta a rovnou jsme zamířili k bytu. Až jsme byli u dveří k bytu Dominik mě chytnul za bok a přitáhnul ke stěně a začal mě líbat. ,,Ah Dominiku". Po chvíli jsme se od sebe odtrhli. Vešli jsme dovnitř a nasáli jsme ostrou vůni marihuany.
,,čau Dominiku ". Přišel Radek a mě nepozdravil, ale rovnou stáhnul do objetí. Dominik se na nás jenom díval jakoby chtěl Radka zabít. Hrála tam hudba a dominik šel za kubou a já si sedla na gauč pár minut jsem se tam nudila.
Poté přišel Domča.
Dneska je to vše.
Trochu kratší kapitola.
Trošku jsem ji nakonec pozměnila.
Doufám že se vám líbí tento příběh budu mg ráda za com love youMůj ig-sa.runkqqq
ČTEŠ
Cigára kisses/ Nik Tendo
FanfictionZnámý Dominik Citta se náhle zamiluje a jako by mu přeplo. Jeho život se celý změní, ale jen díky ní.