13.

1K 27 11
                                    

Natalie

Dominik odešel a zůstala jsem tam s matkou. ,,Co si osobě myslíš že si domů budeš vodit nějakého feťáka".

,,A co ty si osobě myslíš že mi budeš říkat co mám dělat". Rychle jsem odběhla do pokoje a zabouchla dveře.

,,Jediný na co jsem se teďka zmohla bylo si vzít sluchátka a lehnout si do postele a nic neřešit. Prostě jen chillovat. Začala jsem myslet a přemýšlet jak to bude dál, ale brzy jsem musela přestat, protože by mě to dovedlo k šílenství.

Dominik

,,Ať si ta její máma nasere". ,,Co mám jako teď dělat"? Mám se jít zdrogovat opít a bůhví co? Nebo co mám kurva dělat. Zůstal jsem stát na ulici jako tělo bez duše.

Po dlouhém uvažování co dělat jsem se rozhodl zavolat Kubovi.

Po chvíli mi to zvedl.

,,kubo"? ,,Co je ty kryple"?
,,Natky máma mě...no to je jedno to nebudu s tebou řešit, ale potřebuju něco co by mi pomohlo".
,,něco jako drogy a chlast"? Odpověděl jsem trochu s obavou co mi na to řekne.

,,Co si o sobě myslíš však chodíš s Nat ta by si tohle nepřála je mi úplně jedno co se tam stalo, ale měl by si ji něco koupit a jít za ní".

,,Brácho dík zachvíli bych si už něco vzal a byl bych v prdeli a možná bych Nat podvedl kdybych se neuměl ovládat". ,,No nemáš zač tak čau".

,,Čus". Kuba mi to típnul a já jsem vyrazil na třídu míru kde určitě budou mít nějaký obchod.

První co jsem viděl bylo květinářství šel jsem tam a koupit velkou kytici červených růží. Pokračoval jsem dál a narazil jsem na obchod hraček řekl jsem si že jí koupím velkého plyšového medvěda. Hned jak jsem tam vešel jsem ho viděl a hned jsem po něm šáhl šel jsem ho zaplatit přišel jsem ke kase. Přišel jsem ke kase kde bylo zrovna nejméně lidí. Za kasou byla holka kolem 26 let dostával jsem z ní husinu tím že na mě házela flirtující pohledy. Bylo to až nechutný.

,,Bude to všechno"? Tázavě se na mě podívala a přitom si skousla ret jakoby by neviděla že mám plnou ruku růží a ještě kupuju medvěda.

,,Jo". ,,To dělá 350Kč a tvůj ig". ,,Naser si". Hodil jsem ji tam co chtěla vzal jsem medvěda a rychle si to odkráčel ven z toho obchodu. Byl to skvělý pohled na tu její znechucenou tvář.

Fuj ta byla hnusná ani tuna make-upu to nenapravila. Jen jsem se nad tím zasmál a rovnou jsem si to mířil k Nat.

Pak mi samozřejmě došlo že tam určitě ještě bude ta její máma a psát Nat nebudu chci ji překvapit.

Co kdybych zavolal kubovi ten mě vždycky vytáhne z kaše.

Co zase potřebuješ že mě otravuješ?
Ozve se z druhé strany

Sorry, ale potřebuju pomoc, chci aby jsi přišel před Nat dům a......

Ty vole to zní jako dobrej plán kde ty bereš tak skvělý nápady.

Čekal jsem než kuba přijde. ,,Tak jdem na to". Řekl jsem.

Šli jsme rovnou dovnitř já se schoval do výtahu nic lepšího mě nenapadlo, jen musím doufat že nepojedou výtahem.

Natalie

Někdo zazvonil neřešila jsem to bylo mi to úplně jedno, až do chvíle kdy jsem poznala ten hlas. Okamžitě jsem vystřelila z postele a nahrnula jsem se ke dveřím.

Tam stál Jakub netušila jsem co on tady dělá byla jsem tak udivená koho tady právě vidím . ,,Natalie nikam nechoď tenhle pán mi říkal že dole je nabouraný auto a už se ptal všech co tady bydlí a říkali že není jejich takže jsem zbyla já přece jsem jenom přijela autem tak ho radši půjdu zkontrolovat pán mi říkal že si ho už moc nepamatuje tak mi ho moc nedokáže popsat tak se radši půjdu podívat". Byla jsem v údivu co to zase vymysleli radši jsem se přidala k jejich lži.

,,Jo jasně běž bůh ví jestli to fakt není tvoje auto". Kuba na mě mrkl. Musela jsem se nad tím aspoň trochu pousmát když mamka už byla dál hodil na mě ještě jeho pohled a to už jsem vybuchla smíchy. Jak já je miluju.

Až sešli patro viděla jsem že přijel výtah. V tu dobu mě napadlo jediné Domča! Už jsem viděla jak se otevírají dveře od výtahu a tam ten skrčený Dominik, protože se tam nevejde.

Ale všimla jsem si že tam není sám. Nese velkého medvěda a kytici růží. Co to dělá však si ho ani nezasloužím, až mě viděl rychle si to kráčel ke mně já už byla tak nadšená, až se dostal ke dveřím skočila jsem mu kolem krku.

,,Bejb já tě taky miluju, ale nemůžeme stát tady ve dveřích ani odejít z tohodle bytu, protože by si nás všimla tvoje matka jediný co můžeme udělat je jít k tobě do pokoje". Je pravda, že kdyby jsme teď utekli po schodech nebo výtahem je velká pravděpodobnost, že nás najde.

,,Jo pojď rychle, už určitě zjistila že Kuba ji jenom něco nakecal". Vzala jsem klíče od pokoje a rychle jsme vešli do pokoje a zamkli se.

,,Dominiku chyběl jsi mi myslela jsem že jsi odešel a už mě nechceš vidět". Měla by jsi děkovat Kubovi, ale hlavně že už jsem tady s tebou".

Spolu to zvládneme....

Let's gooo
Další část je venku
Love it s touhle kapitolou jsem na sebe docela pyšná 😂
Děkuju že to čteš 💋❤
Chyby!

Cigára kisses/ Nik Tendo Kde žijí příběhy. Začni objevovat