3.

1.8K 34 2
                                    

Dominik

Jeli jsme v noci po Pardubicích. Chtěl jsem se jít  dívat na hvězdy nebo se projít, ale natalie už chtěla domů. ,,Domčo"? ,,no"

,,Nechceš dneska přespat u mě nikdo není není doma jenom já". Nepočítal jsem že tohle řekne. ,,Jestli můžu tak jo".

,,jasně že můžeš". ,,Tím pádem mně budeš  muset říct kde bydlíš.  ,,Polabiny, už jsem ti to říkala".

...

Natalie

Dorazili jsme k mému bytu s číslem 7 a odemkla jsem ho. Dominik vešel dovnitř a já po něm. ,,Máš to tady hezký". ,,Dík mohl by jsi spát u mojí kámošky, která tady teď není, ale asi by nebyla úplně ráda.

Takže zbyly 2 možnosti na gauči nebo u mě v posteli, ale nemohl by jsi na mě nic zkoušet. Tak si vyber.

,,jasně že u tebe v posteli babe". ,,Jsem si myslela". ,,Já se jdu vykoupat hlavně mi tam nelez". ,,Škoda".

Vešla jsem do koupelny nezamykala jsem věřím mu. Svlékla jsem se a vešla do sprchy tam se vykoupala.
,,Do pytle". ,,Já jsem si nechala pyžamo  v pokoji".

Vyšla jsem z koupelny jenom v ručníku. Nik na mě zíral.
,,Co čumíš"? ,,Nechceš si sundat ten ručník"? Musím uznat že bych ho ze sebe i schodila a dále víme co by se stalo.

,,Jsi blázen"? ,,Však tě znám 1 den počkej si". Věřím že touhle větou jsem ho zmátla.  ,,Na tebe si počkám klidně i 10 let babe". ,,Já se půjdu  už obléct kdyby jsi dovolil". ,,Nemusíš můžeš být takhle nebo rovnou bez toho ručníku".

Dál jsem už na to neměla  nervy a musela odejít, protože kdyby to  šlo takhle furt tak bych se s ním i vyspala.
Vzala jsem si krajkový top od pižama a černé kraťasy

,,Ty vole čáva". ,,Vole playboy nik"
,,Tak se mi to líbí kotě" ,,Běž se prosim tě vykoupat nehodlám spát vedle někoho kdo smrdí".

Nik vešel do koupelny a já mezitím šla na gauč a vybrala film na který se budem koukat. Nik přišel jenom v boxerkách.

,,Niku vypadáš skvěle" přišel mi strašně hot tak jsem mu musela něco říct. ,,Ty taky kotě". Přišel ke mně a sednul si vedle mě a pustili jsme si film.

Dominik

Už jsme se nějakou dobu koukali na film, ale natka už mi leží v náručí protože usla. Chtěl jsem si jít ještě zapálit cígo, ale nechtěl jsem ji probudit. Co ona se mnou dělá já bych nikdy.. nakonec je to lepší než každý večer prcat kurvy.

Potom jsem usnul i já. ,, Dominiku nikdy nechci vidět jsi kokot a nic neříkej zbal si věci a vypal".  Vystřelil jsem z lehu do sedu. Mezitím jsem si neuvědomil že na mě  leží  Natalie takže jsem ji vzbudil. Nechápavě se na mě podívala. ,,Děje se něco"? ,,Ne nic jen noční můra". ,,To neřeš".

Natka to potom už neřešila a usla a já po ní.

...

Natalie

Vzbudila jsem se v objetí nika byli to příjemné. Bylo půl osmé a vzpomněla jsem si že jsem už měla být v práci a už jednou jsem tam přišla takhle pozdě. ,,Do prdele". ,,Dobré ráno by to nešlo"? ,,Promiň, ale já jsem měla být v práci". Dominik rychle vstal. ,,aha tak chápu to doprdele".

,,Udělej co bude potřeba a hodím tě tam". ,,Moc díky". Rychle jsem běžela do koupelny. Udělal jsem si hygienu a nalíčila jsem se. Potom si na sebe vzala džíny a černý top a kabelku se vším potřebným. ,,Sluší ti to". ,,Díky hodíš mě tam prosím".

,,Určitě tak pojď". Obula jsem si conversky a nik vansky. Seběhli jsme pár pater a nasedli do auta. ,,Kam to bude"? ,,Na Duklu děkuju". Nik se toho nebál rozjel to na nějakých 150

,,Nikuuu"! ,,Neboj". Usmál se a mrknul na mě. Za pár minut jsme tam byli. ,,až ti skočí práce napiš mi vyzvednu tě". ,,Okey dík moc".

Vešla jsem ven a bylo půl deváté když jsem dorazila do práce. V práci si mě zavolal šéf. ,,Tak teď už je to v pytli"

,,Natalie Antonová"! ,,Ano". ,,Je mi líto, ale takhle to dál nejde, proto vás dnes musíme vyhodit". Doprdele teď jsem v prdeli, až se to rodiče dozví tak mě zabijou. ,,Dobře už jdu". Vyšla jsem ven z práce. Stejně tam nikdo nebyl hodný.

Rozhodla jsem se, že napíšu Domčovi".

Já: Domí můžeš pro mě prosím přijet teď. Potom ti to vysvětlím.

Domča😻🔥: Jo jasně za 5min jsem tam.

Pak už jsem mu nic nepsala dala jsem mu jenom zobrazeno. Po 5 minutách prijel. ,,Ahoj". ,,Čau proč jdeš tak brzo z práce"? ,,Řeknu ti to v autě".

Nesedla jsem si do jeho mercedesu a vyjeli jsme. ,,No poslouchám". ,,Vyhodili mě". ,,Cože, ale nemusíš pracovat mám peněz dost můžu někdy dát". ,,Dominiku takhle by to nešlo nemůžu tě takhle využívat".

,,Tak jestli to nepůjde takhle tak mám jednu práci kterou by jsi mohla dělat".
,,Noo". ,,Někdy chodím do práce i já je to v caffeterii. ,,Mohla by jsi tam pracovat se mnou". ,,To bych brala".

Takže je tu další kapitola nic extra ale doufám že líbí.
Budu se snažit vydávat každý týden jednu kapitolu.
Fakt budu mg ráda za nějaký ten com o tom jak si myslíte že bych tam něco měla změnit.
Děkuju že tohle čteš.💓😻
-chyby⚠️

Cigára kisses/ Nik Tendo Kde žijí příběhy. Začni objevovat