Natálie
Všude po domě se rozléhal zvuk zvonku. I hned jsem to měla namířeno ke dveřím.
Otevřela jsem je a konečně jsem ho mohla znovu spatřit. Rychle jsem mu dala objetí. V objetí jsme tam strávili asi 10minut než Dominik rozhodl, že budeme něco dělat.
Přišli jsme dovnitř a Dominik šel do kuchyně vzal dvě skleničky a víno.
Já mezitím seděla na gauči. Přišel za mnou a nalepil se na mě. Jak moc mi chyběl ten lidský dotyk. Když po mě něco David chce a myslí třeba na sex. Tak se mu to snažím vždy vymluvit, protože jeho dotyk je mi přímo nepříjemný.
,,Co ten tvůj David". Až z nechutí odřekl větu. ,,Teďka se občas hádáme jinak to je všechno ok". ,,No jasně to ti tak věřím,kdyby to byla pravda tak bych tu teď nebyl". Musela jsem se nad tím pousmát, protože je to pravda on to vždycky ví.
,,Chyběla jsi mi i ten malej prcek". Jak on dokáže někoho dostat do tak skvělé nálady. Chvíli jsme si ještě povídali, ale pak jsme se domluvili, že si pustíme film.
,,Ne Dominiku opovaž se tam pustit ten horor"! ,,Pozdě". Všude bylo zhasnuto a svítila jenom televize.
,,Aaaa Dominiku". Zařvala jsem a schovala se Dominikovi do náruče. ,,Neboj se". ,,To se ti lehko řekne". Poté jsme už jenom v objetí sledovali film.
Horor skončil a rozhodli jsme se, že půjdeme spát. ,,Fakt ti nevadí, že tu budu přes noc"? ,,Ne vůbec ne". ,,Ale Dominiku se mnou spát nebudeš". Jen se na mě smutnými oči podíval a odkýval hlavou na souhlas.
Oba dva jsme šli do vlastních pokojů. Ulehla jsem do postele a začalo mi být smutno a zároveň jsem se bála, že mě něco sežere. Dominiku já ti příště pustím nějakou romantickou sračku a to se pak posereš ty.
Nemohla jsem usnout tak jsem se zvedla a přicupitala jsem do pokoje kde spí Nik. Krásně tam oddychoval. Miluju ho. Ne to přece jen nemůžu. Mám davida.
Zalezla jsem si to pod jeho peřinu a už jsem jenom cítila jeho ruku obmotávající můj bok.
...
Ráno mě probudilo ostré slunce které mi svítilo přímo do očí. Dominik vedle mě už nebyl. Vztanula jsem z postele a mířila si to do kuchyně. V tom mě do nosu trkla silná vůně palačinek.
,,Ahoj Domísku". ,,Někdo tady má dobrou náladu". ,,Konečně jsi se naučil vařit". Sedla jsem si ke stolu a za chvíli mi Domča přinesl palačinky ještě zvládnul otočku a nezapomněl se uklonit.
,,Děkuju ti". Podal mi palačinky a odešel do kuchyně. Za minutku už seděl vedle mě a ládoval se jeho palačinkami.
,,Děkuju ti za úžasnej večer". Ozvalo se z něho. ,,Taky děkuju". Nedalo mi to a otočila jsem se na něj on se otočil taky a já mu vlepila pusu na čelo.
On neváhal a chytl mojí bradu a spojil naše rty. Nebránila jsem se tomu bylo to vlastně to co jsem potřebovala tu energii kterou mi dává.
Odtáhli jsme se na nedostatek kyslíku.
,,Já Já já neměla jsem tohle dělat". ,,Bejb je to tvoje rozhodnutí, ale podívej se kde je teďka ten tvůj slavnej David". Má pravdu. ,,Jdu zavolat Davidovi ať přijde a já si ho podám ". Dominik se začal usmívat nad jeho výhrou. Ano získal si mě jenom on to umí.,,Davide přijeď co nejdřív domů musíme si promluvit". ,,Co se děje? Už jsem na cestě".
Típla jsem hovor a zamířila jsem si to zpátky kdo Domčovi. ,,Domí zachvíli je tady David".
,,Dobře bejb". Už mi zase říká bejb jak já to miluju, miluju když mi říká přezdívkami.
Po pár minutách jsem slyšela zvuk klíčů. V tu ránu se otevřely dveře a David se ihned přiřítil ke mně. Až spatřil Domču okamžitě se zarazil. ,,Co on tady dělá"? ,,Davide musíme si promluvit".
Nadechla jsem se a spustila. ,,Davide chci se s tebou rozejít poslední dobou se jen hádáme a ty jsi furt někde pryč myslíš, že by to takhle šlo dál? A navíc miluju někoho jiného jenom jsem si to celou tu dobu nedokázal připustit".
,,Takže ty jsi mě celou tu dobu nemilovala"? ,,Ne". Osekla jsem ,,Fajn jsi mrcha".
,,Opovaž se jí říkat mrcha ". Vložil se do toho Dominik. ,,né Domí já si to vyřídím". ,,Hele jste mi oba dva úplně ukradení nechte si ten dům peněz mám dost a vás dva už nikdy nechci vidět hlavně tebe Nat jsi jenom mrcha"!
Odešel a nezapomněl zabouchnut dveřmi jako obvykle. ,,Miluju tě Dominiku". ,,Já miluju tebe Nat a tak to navždy zůstane"....
Slíbil, že tu pro mě vždy bude a taky že byl.....
Omlouvám se chce se mi brečet z toho že jsem momentálně dokončila tento příběh.
Jste rádi že Nat a Dominik jsou spolu? Já opravdu jo.
Chyby!
ČTEŠ
Cigára kisses/ Nik Tendo
FanfictionZnámý Dominik Citta se náhle zamiluje a jako by mu přeplo. Jeho život se celý změní, ale jen díky ní.