8.

1.2K 30 4
                                    

Natalie

Takhle to pokračovalo dál až jsem byla jenom ve spodním prádle cejtila jsem jak se na mě už každý dívá naštěstí netrvalo dlouho a Domča mě odnesl do jeho pokoje.

,,Dobrý"? ,,Jojo". Dominik šel něco hrabat ve skříni a já se zaměřila na jeho pokoj.

 Dominik šel něco hrabat ve skříni a já se zaměřila na jeho pokoj

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Byla tam akorát větší tma)

Nejvíc se mi líbí ta postel. Trošku jsem se rozběhla a skočila na ní. Mezitím Domča vyndal tu jeho hlavu ze skříně a v ruce nesl nějaké bílé triko šel za mnou a hodil to na mě. ,,Můžeš si ho nechat". To triko mi sahalo někam až po kolena. ,,Jak je možný že ti sluší víc jak mně"?

Přišla jsem k němu stál u postele takže jsem ho na tu postel shodila. ,,Hmm kočička si chce hrát". Skočila jsem za ním a dostala se nad něho. Poté jsem ho začala lechtat.

,,Ty jedna to si odpikáš". Začala jsem ho lechtat ještě víc, ale potom jsem ztratila kontrolu a Domča hned využil situace a vymanil se z mého sevření a dostal se nade mně. ,,A teď jsem nařadě já. Začal mě vší silou lechtat málem jsem se pochcala smíchy.

,,Tak myslím že jsme si kvit". Oba dva jsme leželi na posteli celý strhaní. ,,Domí já už půjdu spát". ,,Já taky princezno. Dobrou" ,,Dobrou Domí". Poté jsme oba dva usli.

10:00
Natalie

Probudila jsem se a vedle mě nikdo nebyl. Byla jsem v trochu panice, ale v tu ránu se rozletěly dveře. ,,Dobré ránko jak pak jsi se vyspala princezno". ,,Dobrě jen díky tobě bae". Všimla jsem si že v ruce drží tác.

,,Copak to máš"? ,,Snídani". ,,Brzo ráno jsem volal rodičům jestli můžeme přijet mamka s námi prý počítá". ,,A kdy tam jedeme"? ,,Tak za 10 minut nechtěl jsem tě budit".

,,Dominiku kurva". Rychle jsem se zvedla z postele a běžela do koupelny tam jsem si udělala hygienu a trochu se nalíčila. Poté jsem vyšla z koupelny jenom v ručníku. Dominik ze mě nespouštěl oči. ,,Dominiku nezírej na mě tak. ,, proč bych nemohl". Povzdychla jsem si a šla do pokoje Dominik samozřejmě šel za mnou jak ocásek.

Tohle jsem si oblékla

Protože tam moc teplo není a bylo snad 5 stupňů tak jsem si musela vzít bundu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Protože tam moc teplo není a bylo snad 5 stupňů tak jsem si musela vzít bundu. ,,Sluší ti to bae, pojedeme"?
,,Asi už můžeme". Někteří  už byli vzhůru konkrétně jakub a toky tak jsme je pozdravili a odešli.

Nasedli jsme a nik rozjěl auto. ,,Kam to jedeme"? ,,Chrudim lásko". Jeli jsme tak 20minut a jeho benz přijel ke krásnému domu na samotě vedle louky s velkým jezerem.

,,Jsi připravena"? ,,Asi jo". ,,Neboj budou tě mít rádi". S pocitem že to zvládnu jsem šla vstříc dveří od domu. ,,Tak pojď". Vyzval mě dovnitř Domča".

,,Ahoj už jsme tady". Řval Domča do útrob domu". ,,Jeee ahoj Dominiku". Přišla paní kolem 40 let. Poté spatřila i mě. ,,Dobrý den". ,,Ahoj zlatíčko v naší rodině se nevyká". Hned mě stáhnula do objetí. ,,Mimochodem jsem Lenka". ,,Já natalie ráda tě poznávám". ,,Já tebe taky jsem ráda že Dominik si někoho konečně našel".
(Jména nejsou podle pravdy)

,,Táta není doma je zase na nějaký ty pitomý pracovní cestě". ,,To neva mami". ,,Chceš pomoc"? Ozvala jsem se. ,,Ne děkuju".

Dominik řval někoho jméno. Přišel kluk skoro vysokej jako Dominik. ,,Brácho rád tě vidím". Poplácali se po zádech. Přišla samozřejmě řada i na mě.

,,Ahoj já jsem Daniel". Přišel ke mně a stáhl mě do objetí. Vidím nika jak nás sjíždí pohledem". ,,Čau já jsem natalie".

,,Rád tě poznávám". ,,Já tebe taky". Daniel šel za Dominikem přišla jsem pomalu za nimi, ale tak aby si mě nevšimli. ,,Vybral jsi si dobře je fakt sexy". ,,Ty drž hubu a drž se od ní dál".
Musela jsem se nad tím pousmát jak se o mě stará.

Dneska kratší kapitola.
Děkuju že čteš tenhle pribeh znamená to pro hodně.
Rozhodla jsem se že tam možná budou i nějaké fotky, ale nebudu to přehánět.
Ily
chyby

Cigára kisses/ Nik Tendo Kde žijí příběhy. Začni objevovat