Dominik
Nahrával jsem track s viktorem a v tom jsem slyšel řev kluků. Nebyl to jen tak ledajaký řev.
Začal jsem ho vnímat a uslyšel jsem jak kluci furt řvou Natčino jméno. ,,Viktore omluv mě musím jít sorry.
Zrychlil se mi tep a začal jsem se o ní bát. Přiběhl jsem ke klukům. Kluci byli sklonění k zemi. Rychle jsem se taky sklonil a uviděl Nat. Jak tam celá bledá leží.
,,Natálie"! ,,Kluci volejte záchranku".
,,Jakub rychle vytočil záchranku a já mezitím byl s Nat. ,,To bude dobrý". Hladil jsem ji po vlasech. ,,Za minutu tu maj bejt". ,,Dík Kubo".Byla to věčnost než sem přijeli. Celý jsem se potil a nedokázal jsem se soustředit. Konečně jsem slyšel otevírání dveří a v nich dva záchranáře.
Rychle ji přenesli na lehátko a seběhli schody. Já rychle běžel za nimi. Nasedl jsem s nima
do záchránky a vyjeli jsme. Dorazili jsme k nemocnici a tam si ji už někdo převzal a já zůstal v čekárně.Natalie
Probudila jsem se v bílé místnosti na nemocničním lůžku . ,,Jak jsem se sem kurva dostala"? Jakoby mě sestřička slyšela a na hned se přiřítila ke dveřím.
,,Omlouvám se, ale mám pro vás novinu". ,,No super a o co jde"? Prohlásila jsem ironicky.
,,Jste těhotná". Podala mi fotky z ultrazvuku. Zůstala jsem v šoku.
,,Co prosim"? ,,Čekáte mimino". Ne to ne však co Dominik co když ho nebude chtít doprdele a co máma. Určitě mě teď někde hledá nedala jsem ji ani vědět.,,Chápu je toho na vás teďka hodně, ale mám pro vás ještě dobrou novinu dneska by jste už mohla domů". Skvělý aspoň to. ,,Dobře děkuji".
Sestřička odešla a já zůstala ležet jako přikovaná k lůžku. Zavřela jsem oči, ale v tom mě někdo vyrušil. ,,Natalie"! Zase on ten jeho hlas ta energie ta vůně prostě on. ,,Dominiku"!
Konečně ho zase vidím. Rychle jsem schovala fotky pod polštář a nahrnula jsem se pro objetí.
,,Tak moc jsi mi chyběla, ani nevíš jakou jsem měl o tebe starost a jak moc jsem byl v prdeli, když jsem zjistil že jsi zase upadla do kómatu".Na nic jsem se nezmohla jenom jsem si opřela hlavu o jeho rameno a slzám jsem nechala volný průchod. ,,Copak je zlato". Nejsem si jistá jestli je ten správný čas, ale s pravdou ven ne?
Šáhla jsem rukou pod polštář a vyndala fotky a dala to Dominikovi. Ten se jen udiveně díval. ,,Co to je"?
,,Já vím že to nechceš". Moje oči se znovu zalily slzami. ,,Kdo ti tohle řekl"? ,,Cože"?,,Sice se o tebe úplně nechci dělit s malým prckem, ale pocit toho, že je tady moje malé já je snad ten nejlepší".
Kdybych tehdy jen věděla, nemusela bych teď litovat.
Rychle jsem ho obejmula a vlepila mu pusu. ,,Ale co máma"? Vychrlila jsem na něj, protože to byl jediný problém a nedokážu na něj přestat myslet. ,,S tvojí mámou to zatím necháme v tajnosti co říkáš". ,,Prozatím proč ne".
Dominik si pak sednul na lůžko vedle mě a v objetí jsme usnuli. ,,Dobrý den". Rychle jsem otevřela oči a pozorně jsem se na ní podívala. ,,Už vás můžu propustit a až budete odcházet nezapomeňte se stavit na recepci. (omlouvám se snad se tomu tak říká) Nestačila jsem odpovědět a byla pryč. ,,Vyklouzla jsem z Dominikova objetí což vzbudilo Domču.
,,Co děláš bejb". ,,Už můžu domů tak jsem myslela, že bych tě vzbudila s šli by jsme pryč z téhle nechutné nemocnice".
V ruku v ruce jsme se vydali na recepci. ,,Kam to jdeš nechtěla jsi jít už pryč"? ,,Jo promiň ještě musím na recepci".
,,Dobrý den paní Nováková tady to můžete podepsat a jít". Rychle jsem jim tam dala podpis a rovnou jsem si to kráčela ven. Vyšli jsme ven z nemocnice a nadchli jsme se konečně toho úžasného vzduchu.
,,Dominiku já musím za mámou". ,Fajn drž se já půjdu za klukama půjdem tu novinu oslavit".
,,Dobře užijte si to". Dal mi pusu a nezapomněl mě plácnout přes zadek. Potom jsme se každý rozešli jiným směrem. Nemocnici nemám od domu tak daleko, aspoň něco pozitivního.Po pár minutách chůze jsem dorazila před byt. Začala jsem odemykat byt a slyšela jsem směřující se kroky přímo ke mně. Otevřela jsem dveře a stála tam přímo nasraná máma.
,,Kde jsi jako byla holčičko". Zírala na mě a já jsem z ní dostávala husí kůži. ,,Zaprvé jsem dospělá a může ti to být úplně jedno a když tě to tak zajímá po cestě jsem potkala kámošku tak jsme se zakecali a pozvala mě k ní domů a tam jsem usla". ,,A proč mi jako nebereš mobil"? Už zněla víc klidně. ,,Promiň vybila se mi baterka". ,,Fajn tak pojď dovnitř". Uff to bylo o fous.
Dominik
Přišel jsem do studia a nahrnuli se za mnou kluci. ,,Tak co už je Nat ok"?
Řval skoro každý a začali se tam všichni překřikovat až z toho byl jeden velký chaos.,,Jste tu všichni"? Zařval jsem do útrob bytu. ,,Dá se to tak říct". Zařval Jakub nazpátek". ,,Vezmu to rychle a jednoduše budu táta". Všude bylo ticho. Jejich výrazy mluvily za vše. ,,Tak to musíme jít někam zapít"! Zařvali pomalu všichni.
Rozhodli jsme se že vyrazíme rovnou teď. Po pár minutách jsme byli v klubu. Ostatní se někam rozprchli a já zůstal sám s Kubou. ,,Brácho velká gratulace".,,Díky sice bude to opruz, ale co bych pro Nat neudělal.
Objednali jsme si dva panáky a kopli je do sebe. ,,Hele já si jdu najít nějakou hoe". ,,Jo jen běž já budu tady". Kuba odešel a přimotala se sem jedna dlouho vlasá blondýna její ksicht vypadal jako kus hoven. ,,Čau ty kočiáku nehledáš náhodu nějakou kočičku"? ,,Ne to fakt nehledá a teď odprejskni". ,,Tak si dej se mnou jeden drink a pak tě nechám bejt".fajn jeden drink mě nezabije.
,,Objednal jsem si Havanu a ona rum. Přišla tam ještě jedna holka začala se mě dotýkat v rozktoku. ,,Jdi doprdele mám holku". Jenom na mě udělala ksicht a odešla. ,,Tak co já čekám napijem se teda"? Vzal jsem si sklenku havany a napil se. Začala se mi točit celej svět. Všechno bylo rázem hezčí.
Moje tělo mě přestalo poslouchat. Točila se kolem mě ta jedna blondýna dělalo mi to neskutečně dobře. Po chvíli mě táhla na záchod tak jsem šel jenom za ní a to bylo to poslední co jsme si pamatoval.....
Fajn úplně si zase s touhle kapitolou nejsem jistá blbě se mi to nějak popisovalo tak doufám že vás to aspoň furt baví a děkuju moc že to zrovna ty čteš.
Chyby!
Dám si teď 2 dny menší pauzu a pak zase budu pokračovat.
ČTEŠ
Cigára kisses/ Nik Tendo
FanfictionZnámý Dominik Citta se náhle zamiluje a jako by mu přeplo. Jeho život se celý změní, ale jen díky ní.