Natalie
Probudila jsem se v nikově objetí. Sluneční paprsky ostře svítily na můj obličej.
Pomalu jsem se zvedala, abych nevzbudil Domču, ale pak jsem dostala velkou křeč do břicha.
Bolestí jsem zasyčela, což zbudilo Dominika. ,,Zlato co se stalo"? ,,Já jsem v pořádku nedělej si starosti".
,,Bejb, ale". ,,šssss, klid nic se neděje". Dala jsem mu pusu na čelo a vydala se dělat snídani". Měla bych s tou bolestí začít něco dělat.
Jak jsem začala vařit cítila jsem vůni jídla a udělalo se mi tak blbě, že jsem běžela na záchod. V té rychlosti jsem spatřila Dominika, který se vydal za mnou do kuchyně. ,,Zlato co se děje"?
Rychle za mnou přiběhl a já už byla ohnutá nad záchodem. Dominik mi jenom jemně podržel vlasy. ,,Domí já to zvládnu". ,,Ne já neodejdu dokud mi neřekneš co ti doprdele je"!
,,Dominiku já to sama nevím". ,,Tak fajn". Pustil moje vlasy a odešel a nezapomněl zabouchnut dveře.
Po chvíli to přestalo a já jsem se opřela o vanu. Začala jsem slyšet ťukání na dveře. ,,Můžeš dál". Otevřely se dveře a já zase spatřila Dominika. Ta vůně z něho a ta energie je to co potřebuju.
,,Hele promiň, že jsem po tobě vyjel vím že to teď nemáš lehké já se o tebe bojím víš". ,,Dominiku já to chápu pojď ke mně". Kleknul si na zem a pevně objal.
,,Zlato"? ,,Ano Domí". ,,Promiň že to na tebe tahám teď, ale musím odpoledne do studia nechci, aby jsi tu byla sama půjdeš se mnou"?
,,Jo ráda už mi není tak špatně nějak to zvládnu". Sklonil se a chytnul mě za zátylek a nadzvedl mojí hlavu a spojil naše rty.
Chutnaly jako to nejsladší ovoce. Takovou energii mi nikdy nikdo nedal nedokážu si představit život bez něho. Dominik z mojich rtů sjel ke krku a vyznačil tam cestičku. ,,Teď všichni budou vědět komu patříš". Pysně prohlásil.
,,Jedině tobě zlato". ,,Správně". ,,Dominiku co kdyby jsme si už udělali konečně tu snídani". Domča souhlasil a vydali jsme se vstříc kuchyň.
Chystali jsme dělat palačinky. ,,Dominiku opovaž se tam nalít ten rum sakra"! ,,Smůla". Nalil tam snad 3 panáky. ,,Dominiku já tě uškrtim, nebo víš co udělám ti něco horšího". Zrovna jsem měla v ruce dvě vejce. Jedno skončilo Dominikovi na hlavě a druhé na triku.
,,Tak ty takhle jo"? Ten celý rum rázem skončil na mě. ,,To si děláš srandu ne"? ,,Teď budu smrdět jak hovno".
,,Neměla jsi si začínat". Jen dodal s jeho úšklebkem na tváři. Konečně jsme nějak dokončili ty lívance a mohli jsme se v klidu najíst.
Najedli jsme se a zjistli že už bude půl jedné. ,,Hele Nat musím už do studia, takže se příprav". Dal mi pusu do vlasů a šel do pokoje pro svoje věci já se vydala za ním. Začala jsem se svlékat.
,,Jé free striptýz". ,,Dominiku"! Když si začal tak si s ním trochu pohrajeme.
Začala jsem se k němu blížit a kroutit v bocích. Nechyběla tomu ani otočka. Viděla jsem jak si skousával ret. Přišla jsem k němu a strčila ho na postel on si na ní sedl tak jak jsem chtěla. Na nic jsem nečekala a vlezla mu na klín.
Začala jsem se na něm pohupovat. Viděla jsem jak mu to dělá dobře. Teď je ten správnej čas. Rychle jsem se mu vysmekla popadla připravené oblečení a utekla do koupelny slyšela jsem jenom řev mého jména.
Na sebe jsem si vzala tohle
Šla jsem zpátky za Dominikem. Jeho výraz se změnil první jak mě spatřil vypadalo jakoby by mě chtěl zabít, ani se mu nedivím, ale v jeho očích vzplanul plamínek to jsem na něm snad nikdy neviděla.,,Nat ty jsi tak nádherná". ,,Dekuju Domí". ,,Nejradši bych tě teď a tady ohnul". ,,Dominiku"! ,,Ano Ano dobrý už se uklidním". ,,Pojď měli by jsme jít jestli tam chceš být načas".
Rychle jsme si obuli boty a vydali se ven. ,,Budu si muset na tebe dávat bacha, aby mi tě tam někdo nevzal".
,,Neboj Domí dám si bacha". Došli jsme k bytu a otevřeli jsme dveře nahrnula se na nás vůně marihuany alkoholu a všeho dalšího.
,,Zlato dneska přijel Viktor takže jdu s ním nahrávat zůstaň tady a dávej si pozor na kluky".
,,Dobře neboj". Domča odešel a já se vydala do kuchyně, abych si nalila havanu. Přišla jsem tam nalila si havanu a mířila si to přesně ke klukům. Viděla jsem že už tam pomalu všichni byli na mol. ,,Jé Natálka přišla". Zařval kuba.
Jen jsem se tomu zasmála a vydala se za hasanem". Byl tu ještě jeden chlápek kterého jsem vůbec neznala mířil si to zrovna ke mně. ,,Ahoj mi se ještě neznáme". promluvil ,,To ne já jsem Natalie, ale říkají mi Nat.
,,Ahoj ja jsem velkej Jakub nebo spíš mi tak říkaj". Nalila jsem si havanu a ucítila jsem silnou bolest a moje tělo mě přestalo poslouchat a sesunala jsem se na zem. To bylo to poslední co jsem si pamatovala....
Čti⬇️⬇️❤🙏
Omlouvám se že nic teďka dlouho nevyšlo mám menší problémy takže asi teďka nebudou moc vycházet kapitoly. Omlouvám se.
Chyby!
ČTEŠ
Cigára kisses/ Nik Tendo
Fiksi PenggemarZnámý Dominik Citta se náhle zamiluje a jako by mu přeplo. Jeho život se celý změní, ale jen díky ní.