Daha kendini anlamaya 5 yaşındayken başlayan bir çocuğun, bir genç kızın hikayesi bu...
Claire gördüğü rüya belki de her şeyin bir başlangıcı oldu, ama bu bir son değildi. Güneşli bir yaz sabahı yatağında gözlerini açtığında hayatında bu kadar derin bir iz oluşacağını bilmiyordu.
Rüyasında " Kendini bir köşede durmuş seyr ediyordu. Bir salondaydı küçüklüyüne bakıyordu. Ortada duran bir masa etrafında bir sürü insan... Onlar yabancı değillerdi. Annesi, babası, büyükannesi ve büyükbabası onu şefkatle izliyorlar, çok mutlulardı. Fakat aynı zamanda yabancılardıda. Çünkü görüntü olarak gerçek hayattakinden farklıydılar".
Bu rüyayı gördüğünde daha 6 yaşında bir çocuktu. Belkide hiç bilmemesi gereken sırlarla dolu hayatından bir perde aralanmıştı. Bunun üzerinden uzun zaman geçti. Fakat hafızası hiç eskimemişti. Her şeyi dünkü gibi hatırlıyordu.
İyi arkadaşlıklar edinmişti, ya da o öyle sandı. Okul hayatına başladığında her şey daha da zorlaştı. Oldukca asosyal, utangaç bir yapısı vardı. Tek arkadaşı komşularının kızı Sharondu. Zaman-zaman küserlerdi, hatta bu sık-sık olurdu. Her hangi bir nedenden dolayı değil, sadece Sharonun canı öyle istiyor diye. Sharon hep bir anda dargın olur, sonra barışırdı. Nedeni hiç anlaşılmazdı. Claire Sharona fazla değer verdiği için tabi bu olanları görmezden gelirdi.
Bir gün Claire'lerin kaldığı binaya yeni bir kız taşınır. Onunla yakınlık kurar ve bu yakınlık arkadaşlığa, sıkı bir dostluğa dönüşür. Küçük üçlü bir arkadaş grubu oluştururlar. Aralarında asla sır olmaz, ne yaşanırsa-yaşansın bu üç arkadaş arasında kalırdı.
Fakat her şeyin bir sonu olduğu gibi bununda bir sonu olucaktı. Her şey bir göz kırpımında deyişir. Hayatı alt-üst olan Claire ne ailesinde, ne de arkadaş ortamında yaşadıklarına dayanamıyordu. Belki de bu acımasız hayat onun için çok daha acımasızdı. Tabi o dayanmayı seçti, intikamı için bu hayata tutunmayı seçti. Her kes gibi o da değişti, yaşadıkları onu daha da güçlü kıldı.
Insanlar hayatın hep aydınlık yanını görür, peki ya her insanın karanlık tarafı onu hayatın karanlığına sürüklemez mi?...Claire'de bu değişim onu hayatın hangi yönüne sürükleyecek?...
BU İLK HİKAYEM OLDUĞU İÇİN FAZLACA HATALAR, BAZI YETERSİZ TARAFLAR OLA BİLİR. ÖYLESİNE YAZILMIŞ DENEME KİTABI OLARAK GÖRÜN VE ELEŞTİRİLERE AÇIĞIM.
OY VERMEYİ VE FİKİR BİLDİRMEYİ UNUTMAYIN!🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessizliğin acısı
Short Storyİlk bölümlerde genç bir kızın hikayesi yazar tarafından anlatılmaktadır - hayatta karşılaştığı zorluklar, dostlukları, ilk aşkı, gerçek aşkı... Gerçekten aşkı bulacağına inanan, ama bir o kadar bundan korkan bir kızın hikayesi bu. Hayatında olan sı...