Claire bu duyduklarından sonra Paulla birlikte evi terk eder. Paul:
— Claire iyi misin?— Şu anda o kadar kendimi hafif hiss ediyorum ki. Yılların birikmişini bir anda kustumda midemde ki, tüm ağırlıktan kurtuldum gibi. Hem neyle karşılaşacağımla ilgili kendimi hazırlamıştım.
— Bundan sonraki planın ne? Babanı arayacak mısın?
— Sanırım hayır. Hayatıma kaldığım yerden sessiz-sakin devam etmek istiyorum. Kim olduğumu biliyorum artık, bu bana yeter.
— Tamam. Sen nasıl istersen.
Bir daha bu konu açılmamak üzere kapanır. Claire üniversiteyi bitirip Paulla birlikte ülkeyi terk eder. Her kesten uzaklaşır. Yıllar geçmiştir. Claire kendine Paulla birlikte yeni bir hayat kurmuştur. Yaşananlar unutulmamıştı, fakat alışmıştı.
Paul bir gün:
— Claire hazırlan seni akşam kaçırıyorum.— Nereye gidiyoruz?
— Sürpriz!!!
Paul geldiğinde Claire'n güzelliği karşısında dona kalmıştır. Claire:
— Paul... Paul...— Ço... çok güzel olmuşsun.
— Teşekkür ederim. Sende çok yakışıklı olmuşsun. Eee... nereye gidiyoruz.
— Gidince görürsün. (heyecanlı bir ses tonuyla)
Paul Claire deniz kenarına getirir. Claire:
— Paul burası...— Burası senin için hazırlandı. Hadi gel benimle.
Bir anda müzik çalar. Paul yemek masasından kalkarak Claire yaklaşır ve onu dansa davet eder.
Dansın ortasında bir anda diz çökerek cebinden bir kutu çıkarır:
— Beni bir ömür varlığınızla mutlu eder misiniz?Claire:
— Evet... evet...Böylece onların hayat yolculuğu başlar.
Bu hikaye gerçek hayatta bir yerde devam ediyor. Belki kimse farkında değil, ama bu hikaye henüz bitmedi.😉
NOT: Hayat her zaman bizi mutlu etmeye bilir. Bazı yanlışlar yaparız, ama doğru yolu böyle buluruz. Yanlışlar doğrulara ulaşmak için köprüdür. Biz bu köprüyü kuramazsak başladığımız noktada kalırız.
OY VERMEYİ VE FİKİR BİLDİRMEYİ UNUTMAYIN!🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessizliğin acısı
Kısa Hikayeİlk bölümlerde genç bir kızın hikayesi yazar tarafından anlatılmaktadır - hayatta karşılaştığı zorluklar, dostlukları, ilk aşkı, gerçek aşkı... Gerçekten aşkı bulacağına inanan, ama bir o kadar bundan korkan bir kızın hikayesi bu. Hayatında olan sı...