Bütün bu olanlardan sonra Claire tam toparlanmış derken aile içi durumu daha da karışır. Annesi babası hiç bir şekilde mutlu deyillerdir, şiddetli geçimsizlik sorunları vardır. Ve bu evde her kese yansımaktatır. Oldukça içine kapanık olan Claire iyice kabuğuna çekilir. Kaybolmuş ve yalnızlığın dibine vurmuş haldedir.
Bir gün okul çıkışı babası kardeşiyle Claire almağa gelir. Lakin kardeşi ortalıkta yoktur. Babası Claire kardeşini bulması için gönderir, fakat kardeşi olmadan geri döner. Claire evdeki durumlardan babasının oldukça sinirli olduğunu bildiyi için korkarak babasına yakınlaşır. Babası: "Kardeşin nerede" der çok ciddi bir tavırla.
Claire:
—Bulamadım baba...Babası:
—Ne demek bulamadım. Körmüsün?! Neye yararsın ki sen?!-diye bağırır.Okul bahçesi oldukça kalabalıktır. Bir anda her kes Claire bakar. Claire ağlamak ister, ama duygularını belli etmeyi sevmediyi için kendini tutar. O sırada kardeşi gelir. Eve gittiklerinde annesi Claire soru sorar, fakat cevab alamaz. Babası odaya geçtiyinde annesi Claire'n moralinin bozuk olduğunu görür. Ve ne olduğunu sorar. Claire evdeki durumlardan dolayı pek söylemek istemesede sonda:
—Okul çıkışı kardeşimi bulamadığım için babam bana bağırdı. Okul bahçesinde resmen rezil oldum - der.Annesi ve babası oldukça büyük bir kavga eder. Ama konu yalnızca Claire değildi, aynı zamanda bitmiş bir evliliyin son taşlarınıda yıkma çabasıydı bu... Claire sadece bu olayın bahanesi oldu.
Claire odasına geçti eline kitabı alıp yarınki derslerini hazırlamaya çalışsada, anne-babasının sesleri tüm evi sarmıştı. Claire kendini daha fazla tutamadı ve ağlamaya başladı.
Son zamanlarda kavgalar sıklaşmıştı. Evde sakin tek gün geçmiyordu. En sonunda annesi boşanma kararı aldı. Bu sırada Claire annesinin hayatında birisinin olduğunu öğrendi. Bu babasını çılgına çevirdi ve büyük kavgadan sonra evi terk etdi. Claire aslında annesini o adamla konuşurken önceden duymuştu.
Annesi balkonda gizlice telefonda konuşurken her şeyi duymuştu ve annesi içeri geçtiğinde:
—Anne kiminle konuşuyordun - diye sordu.
Annesi ilk önce ağzında gevelesede:
—Hiç önemli biri değil, bir arkadaşımla konuşuyirdum - diye cevapladı.Claire artık emindi, fakat kabullenmek istemiyordu. Bu durumu annesine yakıştıramıyordu. Annesi babası oldukça çekişmeli bir boşanma süreci geçirdi. Claire her ne kadar boşanma olayının hiç yaşanmamış olmasını istesede, diğer taraftan oldukça rahatlamış hissediyordu. Artık kavga çıkmasın diye annesi ile babasını gözetlemesine gerek yoktu.
Çocuklar mahkeme kararı ile annede kalır. Çünkü baba bu sırada işinden istifa etmişti. Çocuklara gereken desteği sağlayamazdı.
Artık Claire gerçekte diğer kişinin kim olduğunu bulmayı aklına koymuştu.OY VERMEYİ VE FİKİR BİLDİRMEYİ UNUTMAYIN!🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessizliğin acısı
Short Storyİlk bölümlerde genç bir kızın hikayesi yazar tarafından anlatılmaktadır - hayatta karşılaştığı zorluklar, dostlukları, ilk aşkı, gerçek aşkı... Gerçekten aşkı bulacağına inanan, ama bir o kadar bundan korkan bir kızın hikayesi bu. Hayatında olan sı...