Di pagi hari yang cerah, jam menunjukkan pukul 8.25 a.m.
*TWICE DORM*
"Yahhhhh SEMUA BANGUN CEPAT!!!." jeritan jeongyeon memenuhi seluruh dorm TWICE. Setelah tidak mendengar sahutan daripada para members Jeongyeon dengan segera pergi ke bilik tengah yang merupakan bilik Jihyo, Nayeon, Mina dan Sana.
Jeongyeon dengan pantasnya pergi ke katil Jihyo untuk mengejutnya. " Jihyo bangunlah cepat tadi ada manager call suruh semua members kumpul dekat bangunan JYPE sebelum pukul 10 a.m." ucap jeongyeon dengan suara yang separuh mengantuk.
"Kenapa tiba-tiba pula ni aku mengantuk lagilah." sahut jihyo yang masih mengantuk. Setelah puas Jeongyeon mengejutnya, Jihyo dengan malasnya bangun untuk mengejut Nayeon, Mina dan Sana.
*DI DAPUR*
"Selmat pagi unnie" ucap para maknae iaitu chaeyoung, Dahyun dan Tzuyu dengan gembiranya apabila melihat unnie kesayangan mereka.
"Jeongie masak sarapan apa harini." ucap Momo yang datang ke dapur dengan separuh sadar lalu pergi memeluk Jeongyeon dari belakang.
Jeongyeon dengan tangkasnya berlari dari Momo "Momo dah lah tak mandi lagi pastu nk peluk orang pulak". ungkapan Jeongyeon tersebut membuatkan semua members gelak.
s
k
i
p*JYPE*
JEONYEON POV***
Setelah bersiap kami semua berangkat ke bangunan JYPE. Park Jinyoung telah memberi tahu bahawa pada bulan depan TWICE akan mengeluarkan album yang terbaharu bertajuk ' SCIENTIST '.
Setiap kali TWICE comeback once iaitu fans kami semuanya berasa seronok. 'Hmm, aku harap kali ni aku dapat banyak part menyanyi' ucap jeongyeon di dalam hati kerana tidak mahu orang lain tahu.
-bersambung-
YOU ARE READING
Maafkan aku TWICE - yoo Jeongyeon
Novela JuvenilCerita ini mengisahkan seorang gadis dari girl group TWICE yang menghidap masalah depressed yang melampau. Hal ini tidak disedari oleh member TWICE sehingga lah Jeongyeon.....