Păreri și anunț

33 3 0
                                    

Acesta nu este un nou capitol, dar voi posta unul nou în curând.

Ceea ce vreau sã vã spun este cã am câteva idei. În primul rând vreau sã rescriu o carte pe care o aveam postatã acum mai bine de doi ani. Nu cred cã își mai amintește cineva de ea, chiar dacã uni dintre voi ați citit-o. Poate doar o persoanã care se știe.

Mã rog, acum mai bine de doi ani scriam la o carte în care era vorba despre o poveste de dragoste dintre un om și un demon, doar cã am retras cartea la ciorne pentru cã unul dintre personajele principale era dintr-un anime și cartea era destul de prost scrisã. Dar acum cã mi-am îmbunãtãțit stilul de scris, mã gândesc sã o rescriu mai târziu, dar sã inventez ale personaj principal care sã aibã o poveste în spate și sã vrea sã se rãzbune pe protagonistã, care sã fie o persoanã mult mai complexã ca în prima variantã și acțiunea sã fie cu mai mult suspans. Voi ce ziceți? V-ar plãcea sã citiți o carte un demon sã se îndrãgosteascã de un om și ei sã se lupte sã fie împreunã? V-ar plãcea sã citiți o poveste în care personajele sunt între rãzbunare și iubire și nu știu ce sã aleagã? Ceva cu tragedie, sacrifici și lucruri care nu sunt legate de viața umanã?

Eu mã gândesc sã o rescriu, dar am vrut sã vã cer și vouã pãrerea pentru cã știu cã tema este una comunã și nu vreau sã fie consideratã clișeicã. Tocmai de aceea voi adãuga foarte multe idei originale.

Mai vreau sã vã cer o pãrere tot legat de o carte. E o carte pe Wattpad care se numește ,,Gemenele dispãrute". Țin sã îi fac un fel de promovare acestei cãrți pentru cã mi-a plãcut foarte mult. Este vorba despre un bãrbat înger, Incubus și o femeie demon care se iubesc, dar sunt uciși exact dupã ce femeia înger dã naștere la douã gemene care cresc în lumi diferite deoarece unde dintre ele este demon și o cheamã Evelin și cealaltã este înger și o cheamã Angela.

Aici vreau sã vã cer pãrerea. Mi-a plãcut acțiunea cãrții, dar mi se pare cã nu este foarte bine scrisã. Am vrut sã le contactez pe fetele care au scris-o și sã le întreb dacã vor câteva sfaturi ca sã editeze primul și al doilea volum, care nu este terminat fiindcã are doar opt capitole, dar am observat cã ele nu mai sunt active pe conturile lor din 2017. Ideea e cã sunt lucruri legate și de acțiune care mi-ar fi plãcut sã fi fost altfel, dar nu le critic pe fete pentru deciziile lor. Adicã gemenele la un moment dat se întâlnesc și dupã mai multe capitole Angela ajunge sã se comporte ca Evelin, adicã sã facã o crimã și sã accepte sã facã sex cu soțul surori ei și cu fratele lui. Într-un fel înțeleg pentru cã la acele scene care sunt scrise din perspectiva Angelei ea spune cã simte cã îi crește puterea în timp ce face sex pentru cã tatãl ei e Incubus, care e un demon sexual. Dar totuși nu știu dacã un înger ar trebui sau nu sã accepte sã facã sex atât de repede. Dar, din nou, a fost alegerea lor și eu nu le critic.

Ideea e cã dupã toate gândurile care mi-au trecut prin cap cu lucrurile pe care eu le-aș fi vrut oarecum altfel sau ceva mai detaliate, de exemplu apariția lui Incubus ca fantomã sau în visele Evelinei, mi-a venit ideea sã scriu și eu o carte bazatã pe aceeași temã. Adicã tot niște gemene care sã fie despãrțite, dar sã fie alte personaje fațã de cele din volumele fetelor și cu altã acțiune. De exemplu aș vrea sã fie o diferențã între fata înger și fata demon și ele sã se dușmãneascã înainte sã afle cã sunt surori și sã nu fie fata demon mai puternicã, așa cum e în cartea fetelor. Mie mi se pare puțin nedrept ca fata demon sã fie mai puternicã, dar înțeleg de ce fetele au scris asta pentru cã ea s-a nãscut prima și avea mai mult din puterile tatãlui. Probabil au vrut sã spunã cã Angela seamãnã mai mult cu mama ei. Nu știu, deoarece nu au menționat asta.

Eu vreau sã scriu acea carte, dar vã cer vouã opinia pentru cã îmi e teamã sã nu se considere plagiat pentru cã ideea principalã este aceeași, chiar dacã personajele și acțiunea sunt diferite. Am încercat sã vorbesc cu fetele cu intenția și de a le cere acordul ca sã scriu acea carte, ca în caz cã s-ar considera plagiat, sã am acordul autoarelor care au avut ideea originalã, dar nu mi-au rãspuns. Voi ce ziceți?

Și a venit timpul sã vã spun și care este anunțul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și a venit timpul sã vã spun și care este anunțul. Anunțul este cã cei din grupul SupranaturalTeam0 organizeazã un concurs pentru scriitori începãtori sau care nu sunt cunoscuți. Deci, dacã aveți o carte cu mai mult de trei capitole și sub 3000 de vizualizãri, vã puteți înscrie pentru cã înscrierile încã mai sunt deschise. Baftã dacã vã înscrieți! :)

Apropo, dacã tot am scris acest capitol la cartea asta, am o întrebare pentru voi. Care este personajul vostru sau care sunt personajele voastre preferate din carte? Cred cã majoritatea veți spune Darisa, dar chiar sunt curioasã. Eu nu am un personaj preferat pentru cã toate sunt o parte din sufletul meu și în majoritatea mã regãsesc mai mult sau mai puțin. Plus cã fiecare are o importanțã mai micã sau mai mare la poveste. Deci nu am cum sã aleg. Dar pot sã spun cã cel mai mult mã regãsesc în Iris și Darisa, mai ales în Iris.

Dincolo de viața umanăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum