Darisa în Iad

25 3 0
                                    

Darisa

Cât timp Iris doarme, eu mã teleportez în Iad. Din fericire și din pãcate în același timp, pot sã fac asta pentru cã, dat fiind cã Alois este mai atașat de Iris deoarece pe el l-a ascultat mai mult decât pe mine, el trebuie sã stea cu ea în permanențã pentru cã legãtura dintre ei este foarte strânsã. Dar tot poate fi desfãcutã. Așa cã va trebui sã gãsesc o cale prin care sã o atrag de partea mea și eventual sã fie ucisã sau sã fie lãsatã sã conducã. Orice variantã va fi, tot ce mã intereseazã este sã îi ucidã pe îngerii care au fãcut atât de mult rãu familiei mele și semenilor mei și sã ne rãzbune.

Sunt în camera mea din casa din Iad. De șaptesprezece ani nu am mai fost aici și chiar pot sã spun cã mi-a fost dor de locul ãsta.

Camera mea aratã la fel ca atunci când am plecat. Pot vedea cã servitoarea lui Lucifer, tatãl meu, au avut grijã de ea deoarece totul e curat și nu vãd praf pe nimic.

Pe pat e un fel de pãturã neagrã. Ideea e cã materialele noastre textile sunt aproape la fel ca ale oamenilor, doar cã ale noastre sunt rezistente la foc pentru cã noi le vrãjim sã fie așa.

Noi nu avem nevoie de paturi ca sã dormim pentru cã nu suntem nevoiți sã facem asta. Dar majoritatea demonilor, în afarã de Raimon, unul dintre prietenii fratelui meu, folosesc paturile pentru a face sex la fel ca majoritatea fetelor din Iad pe care le cunosc și care au ajuns la vârsta potrivitã pentru asta. Însã mie doar mi se pare relaxant sã stau întinsã pe el și cu capul pe perne. Fãceam mult asta înainte sã o cunosc pe Iris.

    Pe vremuri, în timp ce stãteam întinsã pe pat, citeam, fiindcã ador sã fac asta. Eu și fratele meu avem douã biblioteci pline cu cãrți la parterul casei. Bine, multe dintre cãrțile din ambele biblioteci sunt ale mele, dar ce e al meu e și al meu. Avem tot felul de cãrți atât de ale noastre, cât și de ale oamenilor. Da, am cumpãrat cãrți și din lumea oamenilor pentru cã mi se pare cã oamenii au imaginație bogatã, mai ales în legãturã cu noi, demonii.

Trebuie sã merg cu tatãl meu, dar înainte de asta vreau sã mai stau puțin în camera mea și sã îmi schimb rochia pentru cã nu m-am mai relaxat de câțiva ani aici. Pentru oameni sunt mulți, dar pentru mine nu sunt.

Mã schimb într-o rochie, una dintre culorile mele preferate, foarte decoltatã și cu o palmã mai jos de fund. Îmi place sã port rochii mulate și sexy pentru cã îmi ador corpul și îmi place sã vãd cã sunt admiratã. Bine, al doilea motiv nu e neapãrat important, dar pur și simplu îmi place sã arãt senzualã și mã simt bine cu corpul meu.

Îmi amintesc de o ceartã cu Alois în care mi-a zis cã sunt o panaramã. Eu am început sã râd și când m-a întrebat de ce fãceam asta, eu i-am zis cã mi s-a pãrut amuzant faptul cã m-a judecat fãrã sã mã cunoascã bine și cã dacã ar avea creier, ar gãsi jigniri mai bune. La care el mi-a zis cã ceea ce mi-a spus se confirmã prin modul în care sunt îmbrãcatã. Și oamenii care îi considerã pe îngeri deștepți, însã el este suficient de prost încât sã judece o persoanã dupã hainele pe care le poartã.

Ies din camerã și mã gândesc sã îl vizitez și pe fratele meu. Însã nu sunt sigurã cã pot sã fac asta pentru cã el urmeazã sã își bage, ori și-a bãgat deja penisul în Luna, iubita lui și sora lui Alois.

Luna este una dintre cele mai bune prietene ale mele. A plecat din Rai în ziua în care au fost alungați tatãl și fratele meu. Ea e sora lui Alois, a unei fete înger și a lui Raimon, care a plecat și el odatã cu sora lui.

Le înțeleg plecarea amândurora, și în același timp ura și revolta pe care au avut-o și o au fațã de pãrinți lor și de Rai. Deși toți patru erau copii lor, și mai ales, erau patrupleți, pãrinții lor i-au iubit mai mult pe Alois și pe Soria, iar pe Raimon și Luna i-au neglijat. Evident cã ei doi au fugit cum au prins ocazia. Tata i-a ținut sub aripa lui. Ei și fratele meu mai mare au fost printre primi zece demoni.

Dincolo de viața umanăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum