Bietul Alois. A trecut prin multe. Sunt sigurã cã sufletul lui a fost distrus de toate acestea.
— Sora ta este foarte drãguțã.
— Da. De atunci am început sã țin la ea mai mult decât o fãceam înainte de rãzboi, deși pânã atunci nu am crezut cã asta e posibil. Când m-am trezit eram la un fel de spital pentru îngeri. Noi nu îi spunem așa. Dar i-am spus așa ca sã înțelegi despre ce vorbesc. Am vãzut o vindecãtoare pe care am întrebat-o dacã Soria era bine și mi-a spus cã aripile ei au fost arse de cãtre un demon care avea o sabie de foc. Și-a dat seama de asta pentru cã a vãzut cã fusese înjunghiatã între aripi. Mi-a mai spus cã Sora mea era în camera alãturatã celei în care eram eu. Am aflat și cã fusesem în comã trei zile. Când am mers sã o vizitez pe Soria, mi-a spus cã Luna a fost cea care a înjunghiat-o în timp ce ea se lupta cu Raimon. Atunci ura pentru ei a ajuns la maximum. Deși pe vremea când trãia în Rai îi iubeam pentru cã îl consideram fratele meu și pe Luna, sora mea, acum ura din inima mea este de douã ori mai mare pentru ei fațã de iubirea pe care le-o purtam acum mult timp.
— Îmi pare rãu pentru toate lucrurile prin care ai trecut.
— Ai apãrut în viața mea când nu credeam cã mai am vreun scop sau vreun folos. Regele și regina îngerilor au vrut sã hotãrascã sã mã izgoneascã din Rai exact cum l-au izgonit și pe fostul meu prieten care m-a trãdat și din cauza cãruia surioara mea nu mai e. Dar sora mea a fost cea care a insistat sã nu o facã amintindu-le cât de bun gardian am fost înainte de marea mea greșealã și de faptul cã sunt singurul membru al familiei care i-a mai rãmas. Atunci au decis sã mã lase sã rãmân, dar nu au mai avut încredere în mine. La puțin timp dupã aceea te-ai nãscut tu și nu mi-a venit sã cred cã m-a ales sã fiu îngerul tãu pãzitor. De atunci, sã vã protejez pe Soria și pe tine, au devenit singurele mele scopuri.
— Mulțumesc pentru cã ai avut grijã de mine. Ești cel mai bun prieten al meu.
În afarã de Ana, Roxana și familia mea, Alois este singura persoanã care nu m-a trãdat niciodatã și în care pot avea încredere.
Știu cã e îngerul meu pãzitor doar pentru cã l-a pus Dumnezeu, dar simt cã ține mult la mine. Vreau sã ajung sã conduc Raiul și sã îl fac mândru de mine.
— Darisa, Alois mi-a povestit despre familia lui, dar ție nu ți-am dat ocazia sã îmi spui nimic despre familia ta. Știu cã ești fiica lui Lucifer, dar mai vreau sã aflu și altceva despre tine.
Chiar dacã nu am deloc încredere în Darisa și nu voi ajunge sã fac ce vrea ea, totuși sunt curioasã sã o cunosc. Ea pare o fire misterioasã, care ascunde foarte multe secrete și eu sunt o persoanã foarte dornicã sã le afle ce își dorește și cãreia îi plac misterele și ghicitorile.
— Îți voi spune tot ce vrei sã ști despre familia mea mai târziu pentru cã acum trebuie sã dormi
Are dreptate. Mâine am școalã și nu pot risca sã fiu obositã în timpul orelor, mai ales cã de mâine încep și o pregãtire pentru un concurs la care particip la sfârșitul anului școlar. Suntem în aprilie, deci trebuie sã încep sã mã pregãtesc. Oricât de curioasã sunt sã aflu cât mai multe detalii despre ei, sunt și destul de extenuatã și trebuie sã pun capul pe pernã.
Mâine vor veni pãrinți mei acasã și mai târziu va trebui sã gãsesc o modalitate sã îi fac sã mãrturiseascã faptul cã m-au adoptat. Sau poate cã nu ar trebui sã le vorbesc despre asta și despre Alois și Darisa. Nu știu. O sã mã mai gândesc la asta.
— Ba da. Le poți spune. De fapt, trebuie sã le spui. În general oamenii nu pot vedea îngerii și demonii, dar ei vor putea sã ne vadã dupã ce le vei povesti despre vise și despre ritual. Pãrinți tãi te vor ajuta mult pe parcursul vieți tale deoarece asta este menirea lor.
CITEȘTI
Dincolo de viața umană
خيال (فانتازيا)Cum te-ai simți dacă la un moment dat ar apărea cineva sau ceva care ți-ar schimba total viața? Iris are o viață cât se poate de normală din punctul ei de vedere. Părinții ei bogați și iubitori îi îndeplinesc toate dorințele pentru că în...