Mä herään siihen, kun valo häikäisee silmiini. Ei, en tarkoita aurinkoa vaan puhelimen salamaa. Säpsähdän kamalasti ja samassa tajuan henkilön kädet ympärilläni.
Voi paska.
Joonaskin heräsi tähän samaan tilanteeseen. WAIT A DAMN MINUTE. Joonas? Siis vittu Joonas? Nukuinko mä Joonaksen kanssa kahdestaan samassa sängyssä vierekkäin? Ei vittu.
Tajuan myös vasta, että se kuka meidöt herätti on Sami. Voi vittu. Eli se näki meidät kun nukuttii varmaan jossain lusikassa.
"Oi! Täähän on ihan söpö kuva teistä." Sami kiusasi ja näytti meille puhelimen näyttöä. Istuttiin molemmat vierekkäin Joonaksen kanssa katsoen kuvaa.
"Siis tajuutko minkä hepulin Silja saa, kun se näkee vittu ton? Nii, et tiedä." Mutisin vihaisesti. "Poista se." Sanoin samalla, kun nousin kärttyisesti pois sängystä.
"Anteeksi, rakas sisko, mutta en. En näytä sitä niille, okei?" Sami sanoi ja pörrötti hiuksiani katsoen silmiini.
"No vittu selvä." Tuhahdin pyörittäen silmiäni. Sami väläytti minulle aurinkoisen hymyn ja lähti ulos huoneestani. "Öö tuota mä vaan ajattelin, että sullahan ei oo.. nyt mitään paitaa.. niin mistä sä aiot saaha jotai päälles?"
Joonas skannasi minut alhaalta ylös miettien söpösti. Hänen toinen kulmakarvansa on ylhäällä, kun hän miettii. Se on söpöä.
"Eli et anna mulle mun t-paitaa takas?" Hän kysyi ja minä pudistin päätäni. "Vittu, no kysyn Samilta."
***
Olen jo laittanut housut jalkaan ja teen alakerrassa aamupalaa. Keitän kahvia ja teen lättyjä, koska miksi ei. Pian näen, kun Sami ja Joonas töllystää keittiöön. Samilla on paita päällä, mutta Joonaksella edelleen ei."Etkö sä saanutkaan lainaksi paitaa? Voi ei, ootko sä nyt surullinen? Taarvitko laastarin?" Kysyin tehden lättyjä pannullani.
Oikeestihan taistelen pahasti, että en menisi halaamaan tuota helvetin komeaa poikaa. Hymyilen vain itsekseni ja tiedän, että se näyttää tyhmältä.
"Saan saan! Mutta mä vaan en jaksa laittaa sitä vielä päälle." Hän vastasi istuen pöydässä Samin kanssa. Nuo kaksi näyttävät kahdelta pikkupojalta, jotka haluavat lättyjä.
Jätän lätyt hetkeksi pannulle ja istun pöytään.
"Sooo? Joonas ja kiukku-liisa ootteko yhes?" Sami kysyi. Katsoin Joonasta hetken.
"Ei olla." Vastasin.
Yhtäkkiä puhelimeni värähtää pöydällä. Otan sen käteeni ja näen sen olevan Valtteri.
Pipo valtsu 😎
Jou öö onko romeo siellä?Naurahdan pienesti.
Sanna
Romeo?Pipo valtsu 😎
Niemelän Joonas tiesitkösss? Sellanen brune skeittaaja jätkä?
YOU ARE READING
right here.
RomanceKESKEN "Joonas mee pois tieltä, sun takan on porukkaa." Yksi blondi jätkä sanoi edessäni seisovalle brunelle 'Joonakselle'. Joonas kääntyi ympäri kulmat kurtussa, mutta heti nähdessään minut, Siljan ja Samin, hän hämmästyi. Okei tää Joonas on ihan v...