Älä huoli

132 7 0
                                    

Tähän ihan alkuun haluun sanoo että anteeks kun en oo kirjottanu tätä tarinaa pitkään aikaan. Mulla ei oo ollut mitään motivaatiota ja kun koulutkin alkoi ja kaikkee muuta paskaa. Ja on ollu aika raskasta nyt lähiaikoina vaan muutenki joten pahoittelen. Oon vaa ollu jotenki tosi väsyny. Kirjotan tätä tarinaa aina kun tulee motivaatiota ja jaksan. Anteeks <3

Mitä mä nyt vielä tänään tekisin? Kello on ehkä yheksän illalla. Aika on menny niin hitaasti. On pakko kumminki tehä jotain vielä tänään.

Meen olohuoneeseen ja istahdan sohvalle. Pistän telkkarin päälle ja katon, jos sieltä tulisi jotain kiinnostavaa. No eipä tietenkään.

Kohta Sami ryntää portaita alas takki päällä. Minne se on lähdössä?

"Minne matka?" Kysyin siltä.

"Meen yhteen baariin." Se vastasi ja kiskoi kenkiään jalkaansa.

Hmm pitäisiköhän munkin lähteä mukaan. Mutta enhän mä vittu pääse, kun oon vasta 16!

"Vittu mietin, jos oisin voinu tulla messii, mutta mähän oon 16." Marisin sohvalla.

"No sitä portsarii ei kyllä kauheesti kiinnosta ootko sä yli 18 vai 16. Mun puolesta sä voisit tulla. Ei se mua haittais kunhan oot vaan mun näköetäisyydellä koko ajan ettei satu mitään. Tuu vaa mukaa." Sami sanoi.

"Okei. Voinko mä käyä vaihtaas vähä parempaa päälle?" Kysäisin ja kävelin portaiden juureen.

"Helvetti." Sami huokaisi. "No jos nyt nopeesti."

"Okei, jess!" Hihkuin ja nousin portaat ylös.

Tutkin kaappiani ja nappaan jotain käteeni. Katon vaatteita hetken ja vetäisen kaikki päälleni.

Juoksin portaat alas ja menin eteiseen, jossa Sami odotti mua

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Juoksin portaat alas ja menin eteiseen, jossa Sami odotti mua. Laitoin kengät jalkaan, takin päälle ja stten me astuttiin ulos talosta.

"Laitoitko oven lukkoo?" Sami kysyy juuri, kun olin pihaportaissa.

"Joo." Vastasin.

"Ok. Hyvä." Hän sanoi ja astuimme hänen autoonsa.

Ollaan päästy paikanpäälle ja sisään ihme ja kumma. En kyllä tosiaan tiedä mitä Sami sanoi tolle portsarille, mutta se toimi.

Samilla oli näköjään jotain sen kavereitaan täällä odottamassa. En ihmettele. Me käveltiin näiden jätkien luo baarin punaisessa valossa. Ne istui sohva nurkkauksessa.

"Moro!" Sami nosti kättä ja antoi sellasen velimäisen halauksen kaikille kavereilleen. "Otin mun sisterin mukaan, jos ei haittaa."

"Ei niitä haittaa." Pyöritin silmiäni ja kiipesin sohvalle sohvanojan ylitse.

Veljeni kaverit katsoi mua ja naureskelivat: "Joo ei haittaa!"

Kaikki istuivat sohvan ääreen ja Sami istui mun viereen.

right here.Where stories live. Discover now