Minä klo 11.09
Sori ku ignoorasin sua, mut oon kunnossa. Halusin vaan nukkua, koska joku ihme nainen halus jutella mulle ja kaikkee muuta paskaa nii olin liian väsyny vastaamaa. Ja ette te mitään oo tehny <3 Olin vaan nii vihane ja väsyny ku tulitte vaa sisää yhtäkkiä, kun heräsin.Kirjotin viestin Joonakselle ja laitoin peiton päälle ärtymyksestä, vedin syvään henkeä ja päästin ulos. Sen jälkeen otin taas peiton pois päältäni.
Tänäänkin heräsin siihen tunteeseen, että aha taasko? Tai ai vieläkin? Miten nyt haluat sitä kuvailla. En vaan ymmärrä miks mun pitää jaksaa herätä joka päivä? Miks mä en vois vaan pitää vaikka viikon tauon ja palata takas elävienkirjoihin?
Äiti avaa mun huoneen oven.
"Siivoaisitko sä nyt tän huoneen?" Se kysyi ja kattoi ympäri mun huonetta, niin mäkin.
"En varmaan." Vastasin.
"Sanna, sä et voi sanoa noin aina, kun kysyn sua siivoamaan. Haluatko sä, että mä siivoan-"
"Ei!" Sanoin nopeesti.
"No miksei? Onko täällä jotakin salasta?" Äiti kysyi, ja kattoi mun lattiaa ja kahta pöytää, missä oli varmaan kaikki mun tavarat ja vaatteet. "Sulla näyttää kyllä olevan kaikki tässä esillä hienosti." Se totesi sarkastisesti.
"Älä viitti." Sanoin.
Mun puhelimesta kuului ilmotusääni joten mä avasin nopeesti sen, ja katoin mikä se oli.
Joonas<3 klo 11.22
Joo, se on okei. Toivottavasti oot pian jo paremmalla fiiliksellä. Anteeks siitä sisään tulosta, se oli Siljan ja Valtterin idea. Mä olin nössykkä taas kerran ja sanoin niille, että ei pitäs mennä vaa sisää, mut ne ei ollu samaa mieltä ja kutsu mua ovimatoksi haha.Hymyilin Joonaksen viestillä, kun kuvittelen sen kirjottamassa tätä mulle. Mutta sitten taas mun pitäs sanoo sille, että mulla on masennus ettei tää johdu vaa mistää fiiliksestä.
Minä klo 11.23
Et oo ovimatto, rakas joonas.
Me rakastetaan sua ❤️ eikä sun tarvi olla huolissas musta. Mä pärjään kyllä, mutta mulla on silti yks juttu mikä on aika vakava asia.Joonas<3 klo 11.24
Mikä se on??Minä klo 11.24
Mulla on masennus, johon mä en käytä vielä mitään lääkkeitä, koska se vitun terapialääkärihoitaja nainen sano niin.Joonas<3 klo 11.25
No eikö sun pitäis käyttää jotain lääkkeitä!? Haluaisitko sä ite jotain lääkkeitä tai tuntuuko siltä?Minä klo 11.25
Joo ja joo haluan.Joonas <3 klo 11.25
Vitun paskat terapialääkärihoitaja naiset. Ihan amatöörejä. Mulkkuja. Nistejä.Kikatin vähän Joonaksen viestille, kunnes se pistää taas jotain.
Joonas<3 klo 11.26
Mä join eilen illalla kauheet kännit ja oli paska olla. Mun pitäs nyt olla koulus mut jäin kotii ku darra ja mul olis ollu joku saatanan fyssan koe tänääki.
YOU ARE READING
right here.
RomanceKESKEN "Joonas mee pois tieltä, sun takan on porukkaa." Yksi blondi jätkä sanoi edessäni seisovalle brunelle 'Joonakselle'. Joonas kääntyi ympäri kulmat kurtussa, mutta heti nähdessään minut, Siljan ja Samin, hän hämmästyi. Okei tää Joonas on ihan v...