1

4K 69 9
                                    

Středeční večer není obyčejný, jako každý jiný, dnešní večer si totiž Kateřina musí zabalit kufr na-. ,,Zítra tu pro tebe Kuba přijede o půl jedenácté, odvezete mě na nádraží. A pak pojedete k němu" Přijde do jejího pokoje matka z touhle ,ne moc pěknou, zprávou. ,,Vážne to nejde jinak mami?" Zeptá se jí zoufale Kateřina, ne že by nevycházela s jejím bratrem, mají nádherný vztah. Dokonce tak nádherný, že si lidé mysleli že spolu chodí ale-. ,,Katko víš že musíš nemůžeš jet se mnou, já tě tu nemohu nenechat samotnou." Její matka si zkříží ruce na prsou, následně se opře o futr dveří. ,,Na jak dlouho si mám vůbec zabalit?" Vzhlédne na ní Kateřina, s zničeným pohledem. Její matka jí dlouho nechtěla říct, na jak dlouho se bude muset zdržet u bratra. ,,Na měsíc jenom" Když to Katka uslyší chytne se za srdce, hned na to se snaží zklidnit. ,,Na tak dlouho?! Budu tam na nový rok? I na Vánoce?" Říká Katka, které se nelíbí nová zpráva. ,,Já vím, já vím ale jinak to nejde. Nevím ani jak dlouho tam přesně budu, ale říkaly že to je hodně vážná nemoc." Zašeptá její matka skoro neslyšně, ale Kateřina má dobrý sluch tak to uslyší.

Pro Kateřinu ráno začíná tak jak obvykle. Budí se za pět minut devět, ale když si uvědomuje že dnes odjíždí, tak nemá už moc času. Tak se jen odváží o povzdych, vezme do ruky mobil a zapne si tam své oblíbené album. Které jí v uších hraje neustále, když se zaposlouchá tak si uvědomuje. Že jí hraje její nejoblíbenější ,only you my girl only you baby, tak si začne probrukovat melodii, u toho si rozděluje podložku na jógu, jak je pro ní známé..

,,Katko! Je tu Kuba!" Křikne na ní ze zdola matka. Když si uvědomí, že je nejlepší čas už vyjít z koupelny. Tak si ještě jednou prohrabne své černé vlasy, které jí končí někde u lopatek. Z lehkým úsměvem na rtech odejde dolů za svým bratrem a matkou, kteří na ní čekají z kávou v ruce. ,,Ahoj Kubo" Usměje se na něj Katka, kterého obejme okolo krku, on si jí nestihne ani pořádně prohlédnout, a už jí objetí vrací jak jen může. ,,No ahoj" Zasměje se na ní její bratr, ,,Kubo sundej ten hnus z pusy." Pokára ho sestra, která nemá ráda. Že i přes to, že je jen doma. Tak i přesto musí mít v puse její bratr ,ten hnus'. Jen protočí očima, ale uposlechne jí. Proto vyndá z kapsy pouzdro, na to zlato co má v hubě. Následně si to sundá a vloží do černé semišové krabičky..

,,Jak dlouho že jsme se neviděli?" Poptává se jí bratr, když jdou do auta. ,,Pět let Kubo" Usměje se smutně na svého bratra, který semkne rty. ,,Já-, promiň že jsem nenapsal, ani nezavolal měl-." Nedořekne svou větu, kvůli tomu že Kateřina ví co řekne. A to nemusí být ani věštkyně. ,,Měl si hodně práce, já vím hudba je těžká." Řekne trochu naštvaná, a kyselá. Zima ji pohltí na dlaně, proto je radši schová do kapsy kalhot. ,,Ale, vyrostla s tebe nádherná ženská." Zašeptá jí ještě Jakub, když už vidí že se k nim přibližuje jejich matka. Její bratr ještě rychle odhodí brko, a jde si sednout za volant. Katka si jde sednout do zadu za místo spolujezdce, i přes to že by si radši chtěla sednout na místo vedle bratra. Jenž věděla že by ji to neprošlo, tak si radši hned sedla do zadu. I přes to že každý věděl, že si pře sedne do předu.

Když černé elegantní benzo zastaví na parkovišti u nádraží, tak všichni vystoupí z auta. ,,Šťastnou cestu" Řeknou si všichni naráz, proto se každému objeví úsměv na obličeji. Jejich matka neváhá a hned si každé své dítě dává do objetí nejdřív staršího syna a následně mladší dceru ,,Tak se měj mami!" Křiknou obě její děti na svou matku a mávají jí když jim matka odejde z dohledu chcou si sednout do auta ale skupinka tři kluků je zastaví ,,Katko!" Křikne jeden z kluků ale také i z nejstarších kluků ,,Honzo" Usměje se na ní nedávno zmiňovaní kluk a jde blíž k ní za zády má ještě dva kluky ,,Ty je znáš?" Zeptá se jí bratr který stojí před svým autem a kouká se hnusně a zabijácký na kluky Kateřině se daří ignorovat jejího bratra a z úsměvem objímá klučinu který si jí dá do objetí ,,Kam to jedeš?" Zeptá se jí Honza který má na krku tetování motýla vlasy má celé černé a oblečení je na tom stejně na prstech se mu leskne hodně prstenů ,,A s kým to jedeš? Taky fešák" Zašeptá ji blízko ucha Lucas který je gay ,,Luco on není gay" Zašeptá mu též blízko ucha hned na to si ho také zavře ve svém silném objetí ,,Jedu k bratrovi domů napíšu vám jak se vrátím a zas něco podnikneme" Zašeptá jím a ještě obejme posledního kluka Timothyho který je tichý ale zas ohledu plný ,,Měj se zlatí" Zašeptá jí Timothy do ucha a z polibkem na líčku jí pouští ještě všem z veselým ahoj si sedne na sedačku ,,Kdo to byl?" Ptá se hned Jakub své sestry která na něj jen koukne ,,Kámoši" Mykne rameni jakoby nic ale také na znamení o co mu jde ,,Proč na tebe ti dva tak koukali" Zavrči na ní Jakub a koukne ji hluboko do očí tak hluboko aby z nich mohl číst ,,Protože jsem se s nimi bavila takže by bylo neslušné koukat jinam" Prohlásí Kateřina a rozhodne se dále neřešit svého bratra proto si dá do uší sluchátka a nechává si pouštět drogu do uší

Snad si užijete novou knížku o Nikovi kdyby jo tak můžete zanechat hvězdičku budu si toho moc vážit ❤️

Kapky lásky / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat