5

1.8K 42 4
                                    

Budím se někde jinde, zdi jsou tmavě modré barvy. Žaluzie jsou zatažené a tmavé, díky tomu do pokoje nesvítí ani jeden sluneční paprsek, který by udělal nějaký světlo. V pokoji z toho vznikne úplné temno. Posadím se na což syknu bolesti hlavy, následně se chytnu bodu odkud ta bolest vychází. V pokoji je hrozná zima, proto si jednou rukou obejmu tělo aby mé tělo pohltilo aspoň trochu teplá. ,,Měla bys ležet" Říká mi chraplavý hlas, proto se trochu leknu. Kouknu se na místo odkud ten chraplák vyšel, na židli vedle postele sedí Dominik. Ruce má v klíně na sobě má jen tepláky vlasy mu padají do obličeje. Vypadá nádherně. Říká mi má mysl, proto se jí snažím přesvědčit o opaku. ,,Co se stalo?" Zeptám se a dám si nohy k tělu, je mi otřesna zima a mám hlad. ,,Včera přišli kluci byla party, ty si ale celou dobu byla v pokoji. Pak k tobě někdo přišel do pokoje, něco ti pravděpodobně dál a odešel. Nevím kdo to byl, ale až toho parchanta najdu.. Tak ho zabiju" To poslední si Dominik zašeptal sám pro sebe, bylo pro mě těžké to zachytit. Ale zachytila jsem to, nechápala jsem proč ho to tak zajímá, když pro něj nic neznamenám. Sám mi to včera řekl, když jsem si šla pro pití.

-----

Z obýváku se ozývá hlasitá hudba, a hlasité křiky. Proto si dám do uší sluchátka, abych nemusela slyšet ten kravál. Trochu to pomůže, ale ne úplně. Jen si povzdechnu a natáhnu se pro pití, které už mi došlo. Jen protočím očima, a jdu do kuchyně pro vodu.. Vstoupím do chodby a vidím hodně tváři, které nepoznávám. Někteří se tu hecuji aby dali na ex pivo, někteří se tu líbají a někteří jen pozorují z povzdálí. Proto jdu nenápadně do kuchyně, kde je samý chlast a dva lidi kteří si povídají mezi sebou. Proto mě ignorují, za což jsem ráda. Vezmu sklenici a nalijí si vodu, už jsem na odchodu ale někdo mě zachytí za paži, proto se otočím a uvidím Dominika. Jeho oči jsou červené, a lehce kolébá. Něco mi mluví, proto si vypnu hudbu a poslouchám ho. ,,- A proto pro mě nic neznamenáš." Slyším útržek jeho slov, proto se na něj nechápavě kouknu, a do očí mi jde smutek..

-----

,,Jak si zjistil že mi někdo něco dál?" Zeptám se ho potichu, ale tak aby mě slyšel.  ,,Našel jsem u tebe tohle svinstvo" Řekne mi, a hodí mi nějaký pytlíček. ,,Možná vím komu to patřilo, a pokud to vím správně tak-" Nedořekne to, protože si všimne mé husiny. ,,Na tady dej si mikinu" Řekne mi a podává mi ji, já ale tu mikinu lehce odstrčim. ,,Nechci ji, nic pro tebe neznamenám tak proč mi ji nabízíš? Proč jsem vůbec v tvém pokoji?" Zeptám se ho a on na mě překvapeně koukne ,,Takže si to pamatuje" Zase si to zašeptá pro sebe,  což mě už dost vytáčí. ,,Co tu dělám?" Zeptám se už poměrně naštvaně, vytáčí mě že mi neodpovídá na otázky, pouze si šeptá pro sebe. ,,Přišel jsem za tebou, z nějakého důvodu lidí už odcházeli. Já šel teda za tebou, něčemu ses hihňala jak debil. Jak sem došel k tobě, furt si mi něco říkala a sahala na mě a pak si mi řekla:" Odmlčí se a koukne se na mě ,,Tati nemlať mě" Zašeptá a já sklopim hlavu dolů ,,Já už půjdu k sobě" Zašeptám mu a utírám si slzy, když vstanu tak si všimnu že mám jeho triko a mé kraťasy. ,,Proč mám tvé triko?" Zeptám se ho ještě naposledy, a otočím se na něj. ,,To své sis pozvracela" Já jen kyvnu na souhlas a chytnu kliku. ,,Triko ti pak vrátím jak si vezmu své" Řeknu mu a lehce se na něj kouknu ,,Nech si ho vypadáš v něm sexy" Řekne mi a periferním viděním si všimnu jak má ruce za hlavou, a pozoruje mě u toho si kouše ret. Radši se na něj ani nekouknu, protože cítím jak mi jde červeň do tváře. Rychle otevřu dveře, a chci vypadnout do svého pokoje..

Kapky lásky / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat