Znáte takový ten zákon schválnosti, kdy máte všechno, co by chtěli ostatní, ale oni mají něco, co chcete i vy? Máte bohaté rodiče, velký přepychový barák, všechny věci a hračky, které jste si kdy přáli, ale i přesto máte pocit, že nikam nepatříte? Nebo spíš nevíte, kam patříte?
Tak přesně tenhle pocit jsem měla před pár lety i já. Byla jsem bohaté rozmazlené děcko, které bydlelo v městečku Hawkins, jehož rodiče byli podnikatelé pracující mimo tohle zaprděné městečko, takže si mysleli, že když mi dají všechno, co by si dítě jako já mohlo přát, koupí si tak mou lásku a oni v sobě zadupou aspoň náznak pocitu, že by mě zanedbávali.
Už jsem zmínila, že i když jsem měla všechno, stále mi něco chybělo. A to byli praví přátelé. Neříkám, že by se se mnou nikdo nebavil, takhle to nebylo.. ale spíš to byli lidé, kteří ke mně vzhlíželi jakožto k někomu, kdo má bohaté rodiče a je cool, když se mnou mluví, nebo když si jich všimnu. Byli tu sice dva kluci, které bych mohla nějakým způsobem nazývat kamarády, ale spíš to fungovalo tak, že jsme se bavili jenom při jedné konkrétní situaci - šikanování jiných dětí.
Mysleli jste si, že jsem nebo že jsem byla tichý introvert? Byla.. ale skrývala jsem to za masku rozmazleného fracka, které si o sobě myslelo, že je lepší než ostatní a proto šikanovalo jiné děti. Děti, se kterými se ve škole nikdo jiný nebavil.
Děti, které se bavily jenom spolu a byli to takoví outsideři.
Mike Wheeler alias Žabák, Will Byers alias Willyboy (mělo to znamenat pohrdavě malý kluk), Dustin Henderson alias Bezzubka a Lucas Sinclair.
To byli kluci, které jsme si s Troyem a ještě jedním klukem dobírali. Postupem času jsem se do téhle své role ve městě tak vžila, že jsem si začala myslet, že taková opravdu jsem.
Ale postupem času se začaly dít v našem městě tak zvláštní věci, že se všechno, co jsme dosud znali, začalo měnit.
A nikdy předtím by mě nenapadlo, že zrovna tihle čtyři kluci se stanou jedni z mých nejlepších přátel a z jednoho z nich možná i někdo, kdo si získal mé srdce.
Jmenuju se Meghan Reganová, rozmazlená zrzka z Hawkinsu a tohle je příběh mě a mých přátel...
ČTEŠ
Stranger Things (FF)
FanfictionMeghan Reganová je dívka, která má všechno, co si obyčejný člověk přeje: bydlí v přepychovém domě, má bohaté rodiče, značkové oblečení, ve škole je oblíbená. Avšak stále tu je něco, kvůli čemu nemůže v noci spát - neví, kam vlastně patří. Najde Re...