Konal se pohřeb Willa Byerse. Bylo mi jasné, že tam budou všichni jeho známí a ti, co ho měli rádi. Přemýšlela jsem, že bych tam ze slušnosti šla, ale asi bych tam byla jako páté kolo u vozu. Byla bych tam jako křen. Lidi, kteří na tom pohřbu budou, nejsou mí kamarádi a byla pravda, že jsem tam ani neměla co dělat. Dokonce se i proslýchalo, že se do Hawkins vrátil i Willův táta kvůli pohřbu. Jestli to byla pravda, to jsem netušila. A zrovna tohle mi bylo celkem šumák, toho chlapa jsem znala ještě méně, než Willovu mámu. Pak mě napadlo, že bych se tam přece jenom mohla nenápadně ukázat.
Napadlo mě totiž, že bych mohla dělat, jakože jdu dát babičce kytky na hrob. Jo, promiň babi za to, že jsem tě teď po smrti využila k tomuhle plánu, ale moje situace je holt taková, jaká je. I když jsem měla dělat, že jsem šla na hrob svojí babičky, stejně jsem si ty černé šaty vzala. Všichni věděli, že Meghan Reganová chodí oblékaná šarmantně pořád, takže nikomu snad nepřijde divné to, že jdu v hedvábných černých šatech jenom na hrob své babičky. Jakmile jsem na hřbitově tu velkou skupinu uviděla, nenápadně jsem se ze strany přiblížila, abych slyšela, co se říká a co se děje.
Ale i přesto jsem si dávala pozor, aby mě nikdo neviděl a abych nebyla zas tak blízko. Jakmile skončili, všichni odešli někam asi na jídlo, jak to bývalo zvykem po každém pohřebním obřadu. Když byli všichni zaručeně pryč, vykročila jsem směrem k Willovu hrobu. U hrobu své babičky jsem se i tak zastavila a dala jí tam dvě ze tří růží, které jsem utrhla na naší zahradě, tu třetí, poslední, jsem držela celou tu dobu v ruce, abych ji mohla položit na Willův hrob.
Po cestě domů jsem přemýšlela o tom, co se tady děje, protože toho bylo najednou tolik, že mi přišlo, že nic z toho není a nemůže být pouhá náhoda.
Ahoj! já vím, že je tahle kapitola na můj vkus až moc krátká a že celá kniha je zatím tak nějak o ničem:(( ale dovolte mi to vysvětlit: když jsem přemýšlela nad tím, jak bych svoji postavu do příběhu zasadila, tak nějak jsem si ji v příběhu nejvíce představovala až od 2. série... tudíž to znamená, že delší a záživnější kapitoly budou až nějak od 2. série, kde Meg zařadím přímo doprostřed děje a začnou se už lehce formovat její vztahy s ostatními postavami<3 teď si určitě říkáte: ,,však jsi mohla 1. sérii v tom případě vynechat," atd,atd... ano, mohla jsem ji vynechat, uznávám.. ale to se mi zase nechtělo, protože jsem tak měla pocit, že byste pořádně nepoznali osobnost Meg a zároveň jsem chtěla, aby byla lehce i v 1. sérii, protože s její postavou mám opravdu velké plány a plánuju jí udělat jak povahový, tak i fyzický glow up a jelikož normálně v mých příbězích mám pocit, že moc spěchám, tak jsem tentokrát udělala změnu a to takovou, že její vývoj bude probíhat opravdu pomalu, aby tam bylo všechno hezky vidět a aby z toho bylo nakonec něco skvělého<3 takže vás prosím o strpení do 2. série, opravdu mám v plánu to rozjet, jenom ne v 1. sérii :D <3
ČTEŠ
Stranger Things (FF)
FanfictionMeghan Reganová je dívka, která má všechno, co si obyčejný člověk přeje: bydlí v přepychovém domě, má bohaté rodiče, značkové oblečení, ve škole je oblíbená. Avšak stále tu je něco, kvůli čemu nemůže v noci spát - neví, kam vlastně patří. Najde Re...