6.

47 7 0
                                    

Víte, sice jsme měli velký barák a tak, ale občas se nám tam objevovali různí škůdci, kteří nám vlezli do sklepa, aby tam překousali dráty a podobné věci. Proto jsme doma měli menší zásobu pastiček, které jsme pokaždé, když se tohle stalo, ve sklepě nastražili a druhý den bylo po problému. Jenže tentokrát pastičky došly a já byla nucena použít peníze od rodičů, které mi tady nechali na jídlo, a jít za ně koupit pastičky. Ještě ale předtím, než jsem vyrazila, se u nás stavil můj strýček, bratr mého táty. Moc jsem ho nevídala, pracoval taky někde mimo město a podle toho, jak byl oblékaný a v jakém autě se vozil jsem usoudila, že má podobně placenou práci, jako moji rodiče. 

Zřejmě ho poprosili, aby na mě občas dohlédl a dnes se rozhodl mě poctít svou návštěvou. ,,Jak se tady máš, Meghan?" zeptal se prakticky hned. ,,Kromě toho čurbesu, který se teď děje ve městě celkem fajn. Hele strýčku, ne že bych tě chtěla nějak vyhánět," chtěla, ,,ale zrovna jsem se chystala pro něco do obchodu a nechci tím strávit celý den, takže..," znovu jsem mu tedy přidržela dveře a on nejistě vyšel ze dveří. Když nastupoval do svého černého auta, ještě dodal: ,,Dávej pozor, Meghan. Kdybys někdy někde viděla něco zvláštního, dej vědět a já hned přijedu a ochráním tě." 

Cestou do obchodu jsem nad těmi slovy přemýšlela. Správně by mi to zas tak divné být nemělo, jsme přece rodina a ta e navzájem chrání.. ale i tak to bylo divný. Ten způsob, jakým to řekl. Jako kdyby něco věděl. Jak jsem se tak zahloubala do svých myšlenek, zase jsem do někoho vrazila. A zas to byl ten pitomec Steve Harrington. Stál u kina a čuměl někam nahoru, kde Tommy sprejoval obrovský plakát Noční můry v Elm Street, která zrovna běžela v kinech. 

Děvka Nancy Wheelerová, stálo na Tommyho uměleckém díle. Podívala jsem se dolů zpátky na Steva a zakabonila jsem se: ,,Jste nechutný," a šla pryč. V obchodě jsem narazila na další páreček lidí. Ale tentokrát dost podivný. Nancy Wheelerová a Jonathan Byers. A kupovali si.. zbraně a velké pasti na medvěda? Nad tím, co jsem viděla na pultu, jsem jenom povytáhla obočí a když si mě ti dva všimli, tak se nervozně a jakoby nic usmáli. ,,Myslím, že by ti Steve chtěl něco říct. Čeká u kina," řekla jsem, sebrala svoje, zaplatila a odešla. No co, stejně by se to dřív nebo později dozvěděla od někoho jiného a ten někdo by to možná řekl daleko hůře, než já. 


Stranger Things (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat