Do školy jsem šla docela dlouho, mám ji od domu daleko. Stihla jsem ji ale včas, stejně jako vždy všechno. To je jedna z mých dobrých vlastností - jsem zodpovědná, spolehlivá a přesná jako hodinky.
Namířila jsem si to do ředitelny, kterou jsem pomocí nějakého učitele našla. Měla jsem schůzku s ředitelem. Předal mi učebnice a rozvrh. Řekl, že na mě čeká kluk, který mi celou školu ukáže. Nemusíme tak jít na první hodinu.
Rozloučila jsem se, poděkovala a před ředitelnou na mě vážně čekal kudrnatý kluk. ,,Jsem Dustin. Mám ti to tady ukázat. Ty jsi.." ,,Astrid. Ráda tě poznávám."
Škola je obrovská. Myslím, že se tam ztratím. Dustin ale nemluvil o studiu, celou dobu mi vyprávěl o klubu, do kterého bych se mohla přidat. Prý tam žádná holka není a bylo by fajn kdybych to změnila. Jeden člen jim totiž vypadl. Neptala jsem se proč, jen jsem řekla, že si to promyslím.
Výuka byla v pohodě. Vždycky jsem se dobře učila. Táta to tak chce. I přes striktní výchovu stíhám chodit po barech, kouřit, pít a trávit čas s různými lidmi. Otec by nikdy netušil čeho všeho jsem schopna.
Chtěla jsem na obědě sedět sama, ale Dustin mě našel a neustále za mnou lezl. Byl otravnější než žvýkačka na botě. A tak jsem, pod podmínkou že mi dá pokoj, sedla k němu ke stolu. Nebyl tam sám. Poznala jsem pár nových kluků. V hlavě mi ale utkvěl Eddie Munson, kudrnatý dlouhovlasý kluk s hnědýma, štěněcíma očima. Měl na sobě tričko s nápisem ,,Hellfire club" a džínovou bundu. Byl milý. A já jsem si poprvé uvědomila, že by se mi možná mohl někdo líbit..
-----------------------
Po škole jsem šla do lesa. Potřebovala jsem být sama a utřídit si myšlenky. Ležela jsem na lavičče se složenou mikinou pod hlavou. Zavřela jsem oči, vnímala jen zpěv ptáků, vůni lesa a... cigaret? Vymrštila jsem se do sedu a spatřila před sebou již známou tvář. Eddie.
,,Nechtěl jsem tě vyděsit.. Děje se něco?" Zeptal se, podíval se mi do očí a posadil se vedle mě. ,,Jo, já jen.. chtěla jsem být sama." ,,Tím pádem půjdu, měj se krásně," odvětil a zvedl se. ,,Počkej! Klidně zůstaň, teda.. jestli chceš?" Usmál se. Byl to ten nejkásnější úsměv na světě. ,,Rád zůstanu."
A tak to všechno začalo. Naše přátelství.
ČTEŠ
SHE (fanfiction Eddie Munson)
Teen Fiction,,Neznáš mě tolik jak si myslíš.." ,,Tak povídej, rád tě poznám víc," řekl a chytl mě za ruku. A tak jsem mu vše řekla. Jak to začalo a proč tu jsem.