Dlouho jsme jen s Eddiem seděli a snažili se něco vymyslet. Můžu utéct. Můžu se prostě otci postavit. Vím ale, že je to zbytečné. Znám ho až moc dobře. On se nevzdá. Pro věc kterou chce udělá vše. A když říkám vše, myslím tím NAPROSTO VŠE. Je schopen někomu ublížit. Jde jen o jednu dívku a mým úkolem bylo ji najít. V jeho očích jsem selhala.
Nic nás nenapadlo, ani když jsme si k namáhavému přemýšlení přinesli flašku piva. Měla jsem myšlenku, ale bála jsem se ji říct nahlas. Je to něco naprosto šíleného.
Někdy musíme mít rádi lidi kolem sebe, ne protože chceme, ale protože tak nějak musíme. Jsou nám blízcí, například patří do naší rodiny. Rodinu musíme mít rádi. Většina z nás je k tomu vedena, že musíme respektovat a hlavně milovat své rodiče a zbytek rodiny. Mám to tak se svým tátou. Pokud bych ho tolik neznala, možná bych si řekla, že je to normální chlap. Já ho ale znám a jsem jeho dcera. Vím, čeho všeho je schopen. Vím ale i čeho všeho jsem schopná já, proto mám tak nějak pocit že jeden z nás vyhraje a ten druhý.. Pokud to dopadne dobře, jednoduše se nebudeme bavit, odstřihnu ho z mého života.
Jestli se jen někdo dotkne někoho z mých přátel, vlastnoručně ho zabiju. Tím jsem si jistá.
V životě mi takhle na nikom nezáleželo. Nikdy. Teprve Eddie mi otevřel oči.
----------------------------------------------
Poslední dny v Hawkinsu jsem se snažila nemyslet na budoucnost.
Když jsem se ale jednoho dne probudila a zjistila, že už měsíc utekl a já nesplnila otcův příkaz, strachy jsem nedokázala ani vylézt z postele. Netušila jsem, co se stane, jak to bude probíhat a ani to, jestli z toho všeho všichni vyvázneme v pořádku.
Jsem vděčná Eddiemu, že celou situaci všem mým kamarádům vysvětlil a já to nemusela dělat. Všichni jsou vyděšení. Hlavně já a Eddie.
Do školy došla včas a hned potkala Eddieho. Ten mi daroval pusu na čelo a milý úsměv. Chytli jsme se za ruce a šli po chodbě školy. Tak, jako každý den. Přála bych si, abych měla více času.
ČTEŠ
SHE (fanfiction Eddie Munson)
Teen Fiction,,Neznáš mě tolik jak si myslíš.." ,,Tak povídej, rád tě poznám víc," řekl a chytl mě za ruku. A tak jsem mu vše řekla. Jak to začalo a proč tu jsem.