FIVE

306 15 0
                                    

Převalil mne na postel a sundal si tričko. Já si sundala to své. Hleděl na mě jako na ten nekrásnější obrázek. ,,Jsi krásná, víš to?" Začervanala jsem se.

Z postele létaly kusy oblečení. Po pár vteřinách se tmavým pokojem začalo rozléhat jen slastné sténání..

----------------------------

Ležela jsem vedle něj. Koukali jsme na sebe a usmívali se. Mě až teď došlo, co se za pět dní stane. ,,Eddie?" Promluvila jsem. ,,Ano?" Zhluboka jsem se nadechla, zavřela oči a pronesla:,, neznáš mě tolik jako si myslíš." ,,Tak povídej, rád tě poznám víc," řekl a chytl mě za ruku.

A tak jsem mu vše řekla. Jak to začalo a proč tu jsem.

----------------------------
Můj otec pracuje v laboratoři, dělá pokusy na nevinných dětech. Často jsem sama sobě kladla otázku - pokud bych nebyla jeho dcera, byla bych taky jedno z dětí?
Jsem v Hawkinsu kvůli jediné věci - najít dívku jménem Eleven a dostat ji zpět. Utekla. Musím ji najít a oznámit to otci, ten se o ni už postará.
Žila jsem na hodně místech ale nikdy, nikdy jsem nebyla takhle šťastná. Nikdy jsem neměla přátele a teď, když je konečně mám, je nechci ztratit. Přemýšlím, jak se z tohoto plánu vykroutit a dostat se ze spárů otce. Mám pět dní na to ji najít, nebo.. se něco stane mým kamarádům. A to nedopustím.
---------------------------
Eddie se na mě díval nevěřícně a když jsem dokončila svůj monolog, neřekl nic. Jen se mi díval do očí a asi čekal, že mu se smíchem řeknu ,,je to vtip, klídek." Rozbrečela jsem se. Brečela jsem tak moc, že jsem se schoulila do klubíčka a snažila se popadnout dech. Eddie se ke mně přitulil a šeptal mi do ucha, že to zvládneme. Snad ano.

SHE (fanfiction Eddie Munson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat