İstemiyorum

93 12 10
                                    

Arkadas evlerine dedikleri bu evmiş demek ki.
Villa gibi bir ev. Cok güzel!

"Jisung, burda kimler var?"

"Tanıdığın kisiler var merak etme. Fazla stres etme kendini"

"Tamam"

İceri girdiğimizde Gözlerim ilk Felix ve Hyunjini gördü. Sadece onlara güveniyorum.

"Hey! Minho!"
Felix'in sesine dogru gittim. Benimle konuşmaya basladılar. İlk defa böyle bir ortama girdim

"Woa gerçekten de guzelmis!"
Jisung yanıma geldiğinde Felix ve Hyunjin mutfağa gitmişlerdi.

"Nasıl buldun ortamı?"

"En samiminiz Felix ve Hyunjin şimdiden söyleyim! Ha bir de seungminn!"

"Ben samimi degil miyim?"

"Değilsin."

"Oyle olsun Minho bey."

"Saka"

"Samimi miyim?"

"Sayılır. İdare eder iste Jisung bey"

Mutfaktan Felix ve Hyunjin bizi izliyorlardı ve bir şeyler konuşuyorlardı. Tek anladığım bizim hakkımızda. Ama ne?

"Jisung"

"Efendim?"

"Sen bana niye hyung demiyon esek simdi fark ettim! Ben senin yaslarca buyum"

"Kaç yaşındasın ajushi"

"Dalga geçme vururum."

"Annenden mi biliyorsun vurmayı."
Jisung sessiz bir şekilde bunu dediğinde sok olmustum. Saka olarak dediyise komik değildi.

"Haha. Tuvalet nerde?"

"Şurda sağa kapıda."

Tuvalet'den çıktığımda evde kimse yoktu.
Bi anda bir kadın cosplay'ne girmiş biri vardı ve birine vuruyordu... Cocuk bana cok benziyordu.

Annem ile yaşanan anılarımız önüme geliyordu. O anılar geldikçe göz yaşlarım daha da cok geliyordu. Gözüm karar maya başladığında en yakın oda'ya girdim ve ordan çıkmadım.

İlk başta polisi arayacaktım ama hattım burda cekmiyordu. Ne yapacağım.
20 dakika sonra kapıma vurmaya başlayan gürültü ile ırkdım.

"Kim o?"
Goz yaşlarımı silmeye çalışıyordum.

"Minho aç kapıyı!"
Jisung'un sesiydi.

"Efendim Jisung?"

"Neden içeriden gittin? Manzarayı beğenmedin mi?"

"Rüya olsa kekse."
Diyerek mırıldandım.

"Rüya degil Minho. Gerçek!"

Jisung belimden tutup kendine cekti. Daha sorna dudagını dudaklarıma değdirdi.
kırmızı, yumuşak dudağı benim sert, mosmor dudağıma bakarak çok güzeldi.

Dudağımı emmeye başladığında çekilmeye calıstım. Bu yaptığımız... iyi bir sey değildi. Ne kadar çırpınsam da beni bırakmıyordu. Gözlerim Hyunjin ve seungminin elindeki kameralara dondu. Bizi cekiyorlardı ve gülüyorlardı.

"Elime düştün simdi Minho."
Diyerek sırıttı.

Sorry ,mom ||Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin