Sınıfa ilk giren bendim ve bundan cok memnundum. Keske baska kimse girmese.
Test kitabımı ve kulaklığımı çıkardım. En sevdiğim playlist'i actım ve test çözmeye başladım.Saat 7:50 olduğunda herkes sınıfa girmeye başlamıştı. Keske hic bu zaman gelmeseydi.
"Dün aglayan bebek de buradaymış"
Changbin iceri bu şekilde girdiğinde umursamamaya calıstım fakat test kitabımı yere attığında bir sey demem gerekiyordu."Changbin. Yerine git!"
"Bana bağırmaya nasıl cüret edersin Minho?"
"Nesin sen? Buranın kralı falan mı? Buranın kralı isen senin tacını göremiyorum. Demek ki buranın kralı olarak sevilmemişsin. Baska tura artık."
Sakin bir şekilde dediğim icin Changbin daha da sinirlenmişti.Kitabımı yerden kalıdırdım ve Hoca gelene kadar test çözmeye devam ettim. Hoca geldiğinde derse başlamıştık.
Ders icinde ilk defa tuvaletim gelmişti acil tuvalete gitmem gerekiyordu fakat hocaya bunu demek cok utanç verici.
"Altıma isicem birazdan amk"
Sessiz bir şekilde kendi kendime mırıldandım."Minho bir sorun mu var?"
"Sorun yok hocam sadece revire gidip gelebilir miyim?"
"Yaralı mısın?"
"evet evet!"
"Tamam git, yanına Jisung'uda al yalnız gitme"
"İstemiyorum hocam."
Sınıftan çıktım ve revirin yanındaki tuvalete gittim. Tuvaletten çıkınca parmağımı bir yere surttum ve revire gittim.
Yalanım yalan olduğu ortaya çıkmasın diye.
Cok zekiyim!Revire girdiğimde kız kanamamı durdu. Daha sonra ise bana bir krem verdi sürmem icin. Teşekkür edip revirden çıktım.
Revirin kapısını kapatır kapatmaz önümde Jisung vardı.
"Ne oldu?"
Goz devirdim."Minho, eğer beni bir daha terslersen annene bu videoyu gösteririm."
O video'da Jisung'un beni öptüğü yer vardı.
Hayır!"Tamam. Ne istiyorsun?"
"Kantinden 7 tane tost ve elma suyu al. Buda parası üstü kalsın"
"Komik."
Parayı ondan alıp kantine gittim ve 7 tane tost, elma suyu alıp sınıfa gittim. Hepsi cok mutluydu ve tostlarını yiyorlardı.
—
"Jisung"
"Efendim Felix"
"Yaptığımız sey zorbalık yalnız."
"Evet oyle. Ama beni terslemese bunları yaşamazdı. Sadece bana dogrusunu anlatsın istedim ama anlatmıyor."
"Zorunda degil Jisung. O onun özel ailevi konusu bilmek zorunda değilsin."
"Sen yani bana karşı o Minhoyu mı korkuyorsun Felix"
"Evet cunku bu konuda haklı olan o"