aksam saat 19:30 du uykum cok vardı ama bi andan da uyumak istemiyordum. Ne yapacaktım canım cok sıkılıyor.
asaga cocukların yanına indim.
"jisung nerde"
"yine birisi ile yatmaya gitti ama bu seferki kızmıs"
umrumda degilmis gibi davrandım ve odama cıktım. Kulaklıklarımı taktım ve en sevdigim muzigi oynattım.
bir kac saat sonra odama bir girmisti ama arkam donuk oldugu icin kim oldugunu gorememistim. Donmeye de useniyordum. Bogum veya diyerleri sanıp umursamadım.
arkamdan sarılan eller ile ırkdım.
"Minho, herkes ile yatmayı denedim ama olmadı. Baskalarını sevmeye calıstım fakat olmadı."
arkamı dondum. dondugumde jisung ile burun buruna gelmistik.
"duymuyormusun beni, Senden baska biri ile olamıyorum."
"belkide sadece yorgunsundur"
"hayır, yorgun falan degilim"
"belkide sadece icine girmedigin icindir"
"hayır, hic kimse ile ilgilenemiyorum."
"belki ilgini ceken baska bir erkek bulursun"
gozlerimdeki yasları tutamadım""sen olmek mi istiyorsun? Ben bir erkegim ve baska erkeklerle yatmak istemiyorum. Sadece seninle yapabilirim. Yani tek birlikte olmak istedigim kisi sensin."
"lutfen affet beni. Ozur dilerim"
ona sarıldım ve saclarını oksadım.
"emin misin? Benim gibi biri ile gercektende beraber olmak istiyormusun?"
"Evet emin olmadıgım kadar eminim minho"
"sen sadece benimsin minho. Gitmene izin vermeyecegim."
"ben zaten hep senindim"
Dudagını optum ve o da bana eslik etti.