6.Bölüm

2.9K 83 9
                                    

Ne dediğimi kendim bile bilmiyordum karşımdaki adam iki adım geri gidip elini indirdi iki elinide önünde birleştirip başını eğdi 

"Hanımagam kusura bakma ayıp ettim özür dilerim"

"Benden özür dileme karından dile"

Karısına bakarak "özür dilerim hata ettim bir daha sana elim kaldırmıcam"

Kadın korkudan konuşamıyordu ben lafa girip adamın üstüne yürüyüp işaret parmağımı ona kaldırıp salladım "hele bi kaldır göreyim duyayım gelir o kaldırgın elin yok olur yok olmakla kalmaz yıllarca hapiste sürünürsün"

"Tamam hanımagam bidaha tövbe elim değil parmağımı bile kaldırmam"

Kafamı sallayıp kadına baktım çantamdan kalem kağıt çıkarıp numaramı yazdım bişey olursa burdan ara beni kafasına sallayıp kağıdı aldi.

Aynur hanım yanıma gelip "Hadi kızım gidelim"

Kafa mı sallayıp beraber arabaya doğru yürüdük kızlar meraklı bi şekilde bakıyordu "Anne nolmuş"

"Namussuzun biri karısını dövmüş yengen haddini bildirdi"

"Yenge iyisin demi"

"Ben iyim sevilcim abartacak bişey yok"

Hepimiz arabaya binip konağa gittik Aynur hanım bize dönüp "selvi Nalan gidin eşyalarınızı bırakın asaya inip sofrayı kuralım"

"Senden git dinlen kizim biz sana haber veririz sofra hazır olunca hem boranda gelir şimdi"

"Bende yardım ederim sorun değil"

"Yok kızım bizim kızlar halleder sen git dinlen"

Kafamı sallayip odaya girdim elindeki poşetleri kenara koyup duş girdim. Kısa bi duş aldıktan sonra dolaptan siyah bi elbise alıp onu giyindim elbise tam dizlerimde bitiyordu ayakkabı olarakta beyaz spor ayakkabi giyindim  ıslak saçlarımı düz bi fon yapıp arkaya attım hafif bi makyaj yapıp tam oda dan  çıkacakken boran girdi "hosgeldin"

"Hoşbuldum"

"Ben aşağıya iniyorum"

"Bugün olan olayları duydum sen neymişsin öyle yaa"

"Orda bi kadın dövülüyordu ve hiç kimse kılını kıpırdamıyordu eğer bende görmezlikten  gelseydim kendimi asla affetmezdim"

" En İyisini yapmışsın"

"Neyse ben gideyim"

"Kalsaydın kocanı sen giydirmek istemez misin"

Göz devirerek ona baktım "ne oluyor sana ya ben seni giydirirsem görürsün"

"Tamam asi avukat sen in ben geliyorum"

Göz devirip odadan çıktım aşağıya indiğimde avluya gittim masa kurulmuştu sivan ağa başına oturuyordu Aysun Hanım bi yanında Hatice hanım ve diğer yanında sevda hanım oturuyordu kızlarda yerlerine oturmuştu bende masanın bi ucundaki yerime oturdum Azad ve diğer ikizlerde gelmişti onlarda oturunca Hatice hanım gözlerini bana dikip "gelin kocan nerde"

"Odada üstünü değiştiriyor üstelik benim kocamin nerede olduğu sizi ilgilendirmez"

"Ay üstüme iyilik sağlık şimdiki gelinlerinde dili pabuç kadar olmuş tabi istanbuldan bi kız alırsanız böyle olur"

Tam bir şey diyecekken sevda hanım girdi "kızımı rahat bırak o bana ahiretligim in  emaneti üstüne gidersen bende senin üstüne gelmekte çekinmem bayramlık ağzımı açtırma benim"

ASİ GELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin