14.BÖLÜM

1.7K 55 7
                                    

'Bir minicik kız çocuğu'

2.hafta sonra

Sonunda eve yerleşmiştik evle daha çok gül ilgilendi bense davalarla uğraşmaktan başka birşey yapamadım. Gül ile bürodan çıkıp eve gittik gül mutfağa geçip su içti bende yukarı çıkıp sıcak bir duş aldım havalar iyice soğumuştu. Sıcak duşun ardından kalın kıyafet aldım dolaptan aşağıdan mükemmel kokular geliyordu gül acaba yarım saate ne hazirlamisti eli çok partik ve hızlı. Sacimi da kurutup aşağıya indim "sen ne yaptın gine"

"Fırında makarna"

"Ne zahmet ettin hem üstünü de cikartmamişsin"

"Şimdi cikarticam sen şu fırına bak ben duş alıp gelirim zaten yeni koydum pişmesi uzun sürer"

"Tamam çabuk gelde bende seninle birşey konuşacağım"

"Tamam yarım saate gelirim" kafamı sallayip kendime filtre kahve doldurdum.

Kısa bir süre sonra gül gelince beraber sofrayı kurup yemek yemeye başladık "farya ne konuşacaktın benle"

"Sen bildiğim kadarıyla lise mezunuydun demi gül"

"Evet babam bırakmadı okuyupta ne olacak dedi hep" hep bu geri kafalılıktan oluyordu bir kadın ayaklar üzerinde durmasını bilmeliydi herkes gibi o da hak ediyor okumayı "peki okusaydin ne olmak isterdin"

"Moda tasarımcısı hayalim oydu kendime atölye açmak"

"İstersen bunu gerçekleştirebiliriz"

"Nasıl olcak o"

"Sınava gireceksin ve olucak"

"Farya gelmişim kaç yaşıma olmaz o yaa"

"Yaa olur okumanın yaşı mı var bunun galiba yetenek sınavları vardı onlara gir zaten hatırladığım kadarıyla güzel çizimlerinde vardı"

"Vardı evet babam hepsini yaktı"

"Tamam işte göster herkese azmini"

"Düşünsem olurmu hiç hazır değilim çünkü"

"Düşün ama hızlı ol zaman daha fazla ilerlemesin bir kerede kendin için birşey yap merak etme ben senin hep arkanda olucam"

"İyiki varsın farya"

"Sende iyiki varsın"

İnsanın hayalleri olması lazımdı bir insanın hayali olmadan bir yere ilerleyemez olduğu yerde kalır ve bu acımasız hayat ona acımadan vurur ve geçer.

Yemeklerimizi yiyince ortalığı ben topladım gül yeterince yorulmuştu zaten zor bela onu odasına gönderdim bende bulaşıkları makineye doldurup  içeri geçtim birkaç dosyanın üstünden geçip bende kendi odama geçtim ve uykuya kendimi hapsettim.

Güneşin gözüme vurmasıyla gün aymişti yatakta esneyip tuvalet gittim uzun zamandır cilt bakımı yapmadığım için kısa bir cilt bakımı yaptım hava güneşliydi kiş olmasına rağmen baharlık hava vardı ama yine de rüzgar vardır.

Dolaptan kendime bir takım seçip giyindim yeni kiyafetler almam lazımdı bunu aklımın bir yerine not edip kabanımı da giyinip  odadan çıktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ASİ GELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin