1 - a tough start

2.7K 57 16
                                    

Jechałem właśnie do klubu z lotniska bo wróciłem właśnie z Brazyli. Mieliśmy sesje nowych koszulek na sezon 22/23 byłem trochę zestresowany bo nie chciałem wiedzieć Nassera ( Prezes PSG jakby ktoś nie wiedział ) ponieważ chciałem odejść z klubu wiem , że kontrakt mnie obowiązuje do 2025 roku ale ja już nie daje rady . Wchodziłem właśnie do klubu przywitałem się z każdym , rozmawiałem akurat z Leo . Przyszedł czas gdzie musiałem się przywitać z Kylian'em moim przyjacielem chociaż nie wiem jak mam go nazwać teraz od kiedy miał być jego wielki transfer do Realu Madryt kontakt nam się zaczął psuć i zaczął się trzymać z Hakimim , a ja z Leo . Bardzo dobrze wiem  , że też zawiniłem , ale już za późno bynajmniej tak mi się wydawało . Ney - Hej , co tam ? - mówiłem spokojnie uśmiechając się szczerze , był jakiś smutny - halo ? - mówiłem dalej bo nic mi nie odpowiedział . Kylian zaciągnął mnie do szatni gdzie nikogo nie było Kyky - Czemu odchodzisz ? - mówił ze smutkiem i żalem , widziałem w jego oczach ból , ból cierpienia , tęsknoty . Kiedy usłyszałem to pytanie zrobiłem wielkie oczy a on zaczął mówić dalej - Nasser powiedział mi to dzisiaj pytał czy cokolwiek wiem o tym , a ja patrzyłem na niego jak na debila bo nie wierzyłem w to ,  poprosił mnie żebym z tobą pogadał - Kiedy mówił z żalem, że nic mu nie powiedziałem to zacisnął rękę na moim nadgarstku trzymał go przez cały czas tak jak mnie ciągnął poczułem lekki ból ale nie psychiczny a fizyczny przez to że miałem ogromny ścisk na nadgarstku przez co się lekko skrzywiłem . Ney - Tak wyszło , Nikt nie wiedział , Nikt  . Mogłeś mu powiedzieć , że niby gadaliśmy , rozmawiasz ze mną teraz tylko dlatego , że ci kazał po za tym i tak cię to nic nie interesuje , proszę nie każ mi o tym mówić  . - mówiłam szeptem patrząc w jeden punkt za nim , nie chciałem patrzeć mu dużej w oczy , bałem się . Miałem zaszklone oczy chciałem go wyminąć lecz lekko mnie pociągnął ręką którą dalej trzymał mnie za nadgarstek a drugą złapał za mój podbródek zmuszając mnie do patrzenia mu w oczy Kyky -  nie mów tak , to nie prawda , to nie prawda rozumiesz , ale dobrze uszanuje  to  że nie chcesz teraz o tym rozmawiać , nie będę o to pytał ,  ale obiecaj że pomyślisz nad tym , okej ? - rozluźnił uścisk na moim nadgarstku , a ja tylko polowałem głową twierdząco, wyminąłem go i poszedłem do reszty , po zdjęciach pojechałem do domu i zacząłem płakać . Nie mogłem znieść tego wewnętrznego bólu . Zapytacie jak to możliwe , że go straciłem , a więc od początku . Od kilku dobrych miesięcy było głośno o transferze Kyliana do Realu Madryt cały czas trzymałem kciuki za jego szczęście , chodź wiedziałem , że to jego marzenie i nie mogę ich zepsuć to prosiłem żeby nie odchodził on mnie olał  , wiem , że była to dla niego ciężka decyzja , ale bolało mnie to zaczął się zadawać z Hakimim , a mnie wspierał Leo brzmię teraz jak egoista bo robię teraz dokładnie to samo co on ale mu to nie zrobi różnicy ma już nowego przyjaciela .   Do salonu wszedł mój przyjaciel szanowałem go jak brata bo w sumie nim był może i nie na papierze ale nie potrzebowałem tego żeby wiedzieć , że moim kumple nimi są kocham ich mocno wspierają mnie w mojej karierze a ja wspieram ich dzięki mnie mają to wszystko , dzięki nam , naszej ciężkiej pracy . Jo- co jest ? - zapytał ja dalej milczałem nie chciałem nikomu o tym mówić - ej Ney co jest ? - podszedł do mnie i kiedy zobaczył że płacze to podszedł do mnie i mnie przytulił . Ney- Ja ... Ja chce odejść z PSG , rozmawiałem z Kylian'em on już wszystko wie prezes mu powiedział -kilka łez spłynęło mi po policzku - straciłem go Jo- nie mów tak porozmawiaj z nim a co do twojego odejścia z klubu to to przemysł nikt ci nie zabroni to twoja decyzja  , ale żebyś tego nie żałował nie rezygnuj z tego co kochasz bo straciłeś z nim kontakt Ney - tak , ale ja już nie daje rady Jo- będzie dobrze Ney a teraz idź spać -  wtuliłem się w niego i po chwili się pożegnaliśmy i każdy poszedł do siebie . Kiedy wzięłam szybki prysznic i rzuciłem się na łóżko zasnąłem z milionem myśli .


1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣1️⃣ Wiem , że krótkie , ale to tak na początek .
Zostaw gwiazdkę 🌟🌟🌟
Zostaw gwiazdkę

Love Is Difficult Neymar Jr x Kylian MbappeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz