4 yaşındaki Peter elinde yeni çıkartmalarıyla Avengers kulesinde dolaşıyordu. Birsürü çıkartması vardı ve önüne gelen her yere yapıştırıyordu.
Ardından önünde telefona bakan Bucky amcasını gördü ve minik bacaklarıyla onun yanına gitti. Bucky eşofmanın hafif çekilmesiyle aşağı baktı. Ve gördüğü minik bedenle gülümsedi. Eğildi ve dizlerinin üstüne çöktü. Şimdi küçük çocukla neredeyse aynı boydaydı.
Bucky: Neber minik asker?
Peter kocaman ve çekingence gülümsedi.
Peter: Bucky amca koluna çıkaytma yapıştıya biliymiyim?
Bucky şuanda şirinlik patlamasından öle bilirdi. Peter henüz R harfini iyi çıkaramadığı için Y diyordu ve bu onu inanılmaz tatlı kılıyordu.
Bucky: tabikide Pete.
Ve ardından Peter Bucky nin metal koluna bir sürü çıkartma yapıştırdı. Ardından kuledeki herkesin eşyalarına yapıştırdı. Hatta Loki'nin hançerlerine bile yapıştırmıştı. Ardından 2 saat sonrada Pietro Peter'a korku filmi izletmiş Peter da doğal olarak korktuğu için susmadan ağlamıştı. Pietro Tony den çok büyük azar yemişti. Steve ise minik oğlunu susturmaya çalışmıştır. Peter uyuduğu zaman derin bir nefes almış ve ortak salona gitmiştir.
Ama bu rahatlık uzun sürmemiştir. Gelen görev ile Natasha hariç herkes hazırlanmış , Natasha ve Buruce ise Peter'a bakmak için kulede kalmıştır. Avengers depoya girerler. Herşey tam aksiyonda giderken Mafya patronu sandalyesini çevirir ve üstelirde Çıkartmalar olan Avengers'ı görünce şok olur ve büyük bir kahkaha atar.
Mafya: sizin bu haliniz ne!? ZAHAHAHAHHAHAHAHA
Tony: 4 yaşında bir çocuğun olunca böyle oluyor.
Wanda: Ama çıkartmalar cidden çok güzeller, ben düştüm bunlara çıkarmicam!
Thor: Cidden bu Midgard lı yapışkanları eylenceli!
Loki: Cidden hepiniz çocuk gibisiniz...
Clint: bunu üstünde milyonlarca yeşil çıkartma olan birimi söylüyor?
Loki: yeğenimin zevki bana çekmiş, sırf yeşil ler diye yapıştırmasına izin verdim.
Steve: kesin şunu. Şu görevi bitirip Kuleye gidelim.
Ardından Avengers Mafya patronunun kıçısını tekmeledikten ve çökerttikten sonra Kuleye dönerler.
Pek iyi olmadı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter Parker ★ One-Shot<3 (Düzenleme)
FanficPeter'ın çoklu evrenlerdeki yaşnatısı./ One-Shot Her bölümde farklı bir hikaye ve farklı olaylar. Trash ve iki bölümlük kısa seriler bulunur. ❗️Her bölüm shipler değişe bilir. ❗️Yazım yanlışı, Küfür, Argo vb. Bulunur. ❗️İsteğe bağlı Bölüm Yapıyorum.