Harley ve Peter birbirlerine göz kırparlar. Peter rolüne girdi ve salonda oturan Bucky nin yanına yarı hüzünlü yarı heyecanlı bir şekilde gitti.
Peter: Bucky Amca sana önemli bir şey söylemeliyim!
Bucky kafasını okuduğu kitaptan kaldırmayarak cevap verir.
Buchy: Tabi Peter
Peter: BEN HAMİLEYİM!
Bucky: gözün aydın, kim koydu?
Harley ise onları izliyor gülmemek için elleriyle ağzını kapıyordur aynı zamanda ise Friday'a bunu kayıt almasını söylüyordur. Ardından Bucky bunu yeni fark etmiş kafasını kaldırır ve şok ile kızgın bir ifadeyle Peter'a;
Bucky: sakın bana şu Wade denen çocuğun koyduğunu söyleme!
Harley daha fazla dayanamaz ve büyük bir kahkaha patlatır. Peter de aynı şekilde Bucky ise anlamaz gözlerle onları bakmaktadır.
-
Harley ve Peter mutfak kapısının hemen yanında duruyorlardır. Steve ise mutfakta yemek yapmakla meşguldür. Harley derin nefes alır ve elindeki sahte Pozitif Hamilelik testini arkasına saklar. Ardından utangaç bir şekilde mutfağa girer. Steve Harley'i görür ve gülümser.
Steve: merhaba oğlum
Harley: merhaba baba...
Steve: bir sorunmu var?
Harley: benim sana söylemem gereken önemli bir şey var.
Ve Harley bir anda arkasında sakladığı sahte Pozitif hamilelik testini Steve gösterir. Peter ise gülmemek için resmen kıvranıyordu ve birazdan neredeyse evrim geçirecektir.
Steve: Ananı sikim!!!
Harley: teknik olarak annem Tony yani zaten onu her gün-
Peter daha fazla dayanamaz ve kendini yere atıp gülmeye başladı. Steve ise ne olduğunu anlayınca elini burun kemerini götürür ve sıkar.
Steve: neden çocuklarım böyle?
-
Tony labaratuvarındadır Harley ve Peter ise labaratuarın kapısının önünde duruyorlardır. Peter yüzüne çekingen bir ifade takınır. Yavaşça labaratuarın kapısının açar ve içeri girer Tony kafasını kapıya çevirir ve Peter'ı görünce gülümser.
Tony: gel evlat, bir sorunmu var?
Peter: baba şey...
Tony Peter'ın bu haline kaşlarını çatar Peter gözlerini sıkıca yumar ve;
Peter: WADE'DEN HAMİLEYİM!!!
Tony'nin ağzı vegözleri fal taşı gibi açılır. Peter'a bakar ardından;
Tony: Jarvis bana üst düzey zırhımı ver ve yok etme protokolünü başlat Nic Fury'i ara bana bir işkence odası ayırsın!
Tony zırhını giyer Peter ise ona doğru koşar Harley... o ise şuanda Peter'ın geçirmesi gereken evrimi gülerek geçiriyor...
♧
Hey! Nasıl buldunuz evet bunu yayınlandıktan sonra Kar Fırtınası yeni bölüm yazcam hepsi eşit bölümlerde gitsin istiyorum da...
Bu arada nasıl olmuş ven çizdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter Parker ★ One-Shot<3 (Düzenleme)
FanficPeter'ın çoklu evrenlerdeki yaşnatısı./ One-Shot Her bölümde farklı bir hikaye ve farklı olaylar. Trash ve iki bölümlük kısa seriler bulunur. ❗️Her bölüm shipler değişe bilir. ❗️Yazım yanlışı, Küfür, Argo vb. Bulunur. ❗️İsteğe bağlı Bölüm Yapıyorum.