13. Karlı Hava🌂❄

338 34 26
                                    

Peter: aaa, tut beni Mj!

Mj: Peter, dur!.... Harry yardım et!

Ned: kayıyorum,İmdat!

Harry gülmekten karnı ağrımış bir şekilde arkadaşlarına doğru gitti. Yer York da son 5 yılın en büyük kar yağışı olmuştu ve tabikide ertesi gün heryer bembeyazdı. Tabikide buzlanmış yerler işleri bir hayli zorlaştırıyordu.

Fazlasıyla kar ve buzlanmadan dolayı okullar yarım gün tatil edilmişti. Ve bu 4 arkadaşta bunu fırsat bilip parka gitmişlerdi. Ancak hesaba katamadıkları bir şey vardı park kesinlikle en çok buzlanan yerdi ve bu dört kişi şuanda ayakta kalmaya çalışıyordu.

Peter ayakta kalabilmek için Mj'e tutunmuş tu tabikide hala kayıyordu. Mj ise daha önceden buz pateni yaptığı için fazla zorlanmiyordu. Ned ise, o yere düşmüş kalkmaya çalışıyordu ancak bu onun çeşmeye doğru kaymasına yol açıyordu. Harry ise o aralarındaki en rahat olanıydı çünkü elindeki şemsiyesini bir baston niyetine kullanıyor ve daha iyi yürüye biliyordu.

Ned: biri bana yardım etsin! Çeşmeye doğru gidiyorum...boğulacağım!

Mj: Ned çeşme donmuş durumda! Boğulmazsın!

Harry: geliyorum Ned!

Peter: biz neden buaraya geldik!?

Mj: Bay Osborn ısrar etmeseydi gelmezdik.

Harry: hadi ama Mj, şuanda bizimle takılmaktan yapacak daha iyi bir işin yok.

Mj dikkatlice Peter'ın kolunu bıraktı. Peter iki elini ve bacaklarını iki yanına açmış dengede durmaya çalışıyordu. Ancak bu sadece onun daha komik görünmesine yol açıyordu. Morgan burda olsaydı kesinlikle abisiyle aralıksız 5 saat dalga geçerdi. Ancak küçük şeytan şuan kuledeydi ve büyük bir ihtimalle hala uyanmamıştı.

Harry: Pete sen Örümcek Adamsın kendine gel! Yapış yere!

Peter: Ben buz Örümceği değilim Harry! Buza yapışamam.... Düşüyorum! İMDAT!

Ve Peter sırt üstü yere çakıldı. Harry büyük bir kahkaha patlattır. Mj ise elini anlına koyar ve içinden nedenburda olduğunu tekrardan sorgulamaya başlar. Ned sonunda ayağa kalka bilmiştir ve yerle bütünleşmiş bir adet Peter görür.

Peter: bence ben burda öle bilirim ya. Siz gidin ben burda buz ile aşk yaşicam.

Ned: Wade kesinlikle buzu parçalar.

Harry: bu arada Wade nerde? Normalde okul çıkışları birlikte giderdiniz.

Peter: Harley ile birlikte antremanı vardı. Şimdi Happy'i buraya çağırsam, bana sövermi?

Mj: kesinlikle.

Peter oflayarak ayağa kalkmaya çalıştı Mj de iki kolundan tutarak ona yardım ediyordu. Ned ve Harry de Mj ve Peter'ın yanına gelince dörtlü boş boş birbirlerine bakmaya başladılar. Tabi bu bakışma Peter'ın tam yüzüne gelen ve onun tekrardan yere çakılmasını sağlayan kar topuydu.

Mj, Ned ve Harry kar topunun geldiği yere. Parkın girişine dönerler ve onlara doğru sırıtarak gelen Wade ve Harley'i görürler.

Harley: denge sıfır küçük kardeş.

Peter: Tanrım neden böyle bir kardeşim var?

Harley sırıtarak burnunu kaşıdı. Wade ise Peter'a yaklaştı ve ona tepeden baktı. Peter Wade gördüğü zaman adeta yüzünde güller açıldı.

Peter: Wade! Kaldım burda yardım et!

Wade: bence altta kalmaya alışman lazım minik Örümceğim. Sonuçta bana böyle çok bakacaksın.

Dedi ve pişkince sırıttı. Peter ise o şuanda bedenindeki yayılan ısı partdaki tüm karları eritmeye yeterdi.

Peter: Wade! Kes şunu!

Mj: siz ikiniz gidin başka yerde sevişin!

Harley: Tony babamın, Bucky amcamın, Loki amcamın ve Natasha teyzenin buna izin vereceğini sanmıyorum.

Wade: izin almıyorum.

Harry: siz ikinizin antremanı yokmuydu?

Harley: buz yüzünden iptal edilmeseydi belki evet.

Ardından ortamda tekrardan kısa bir sessizlik olur. Bu sessizliği bozan şey ise tekrardan Peter'ın yüzüne gelen kartopuydu. Altılı tekrardan parkın girişine dönerler. Bekledikleri kesinlikle Flash ve çetesi değildir.

Flash: bakın burda kimler varmış bizim ezik Peter ve arkadaşları.

Wade: neden bu çocuğun götüne katana sokup sonrada ırzına işlemiyorum!?

Harley: inan bana bu sefer seni engellemem.

Harley eğilip kardeşine kalkması yardım etti. Flash ve arkadaşları ise sırıtarak onlara yaklaşıyorlardı. Tabi bu   Flash'ın yüzüne gelen bir kar topuyla durana kadardı.

Harry: arkadaşıma kar topu atarsın he? Bu savaş demek!

Flash: öyle olsun Osborn!

Ardından iki gurupta birbirlerine karşı kar topu savaşına girerler. Doğrusu bu onların hep birlikte yaptıkları ilk eylenceli şeydir ve kimse bundan şikayetçi değildir.

Peter: RogerStrak'lara savaş açmak neymiş görün!

Mj: ağzın değil elin çalışsın!

Ned: bu cidden eylenceli!

Harry: haklısın Ned!

Flash: sizi kara gömücem!

Wade: yapabiliyorsan yap!

İki gurubunda kahkahaları parkı doldururken yoldan geçen herhangi biri onların gerçekten çok iyi arkadaşlar olduklarını düşüne bilirlerdi ancak iki gurupta bırakın haz etmeyi birbirlerini parçalamak için yer ararlardı.

Evet biliyorum iyi olmadı ama işsizliğin sonu TvT

Son bahara Peter ile girmessek olmazdı



Peter Parker ★ One-Shot<3 (Düzenleme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin