Peter gergince bir oyana bir buyana geziyor birşeyler söyleyerek kendini rahatlatmaya çalışıyordu. Diğerleride aynı şekilde kıyafetlerini düzeltiyorlardır. Natasha Peter'ın bu haline gülümser ve yanına gider.
Peter: Peki Peter sakin ol, sakin ol. Alt tarafı bir röportaj...
Natasha: biraz sakinmi olsan bebek örümcek?
Peter: ama natasha ya yanlış bir şey söylersem?
Natasha: merak etme kötü bir şey olmicak, hem sen Spaydrmen sin...
Buchy: evet yani en fazla bir soruya yanlış cevap verip herkesin senden nefret etmesini sağlarsın...
Peter Buchy'nin bu cevabına karşı dahada gerilir. Natasha ise Buchy'nin karnına dirseğini geçirir. Buchy acıyla iki büklüm olur. Tony ve Loki ise kahkaha atmaya başlar.
Natasha: sen onu dinleme Peter-pu herzamanki gibi saçmalıyor işte.
Peter: haklısın, haklısın. Buchy herzamanki gibi saçmalıyor.
Buchy: alındım ama little Brother hem ay-
Derken Buchy'nin lafını içeri giren kadın görevli keser. Kadın heyecanlı bir şekilde konuşmaya başlar.
Görevli: 3 dakika sonra sahneye çıkacaksınız sayın Avengers.
Steve: pekiala hazırlanmalarınızı bitirin millet.
Görevli kadın çekingen ve hevesli bir şekilde.
Görevli: ve umm...
Tony: tabi fotoğraf çektiririz
Thor: qdınız neydi leydim?
Görevli: Y/N adım Y/N
Hepsi Y/N ye yaklaşır. Y/N telefonunu çıkarır ve hepsi topluca fotoğraf çektirir. Ardından hepsi sahneye çıkar. Şuanda tüm dünya bu röportajı izliyordur. Avengers sahneye girince Büyük bir alkış tufanı olur. Ardından hepsi belirlenen koltuklara oturur.
20 li yaşlarındaki beyaz saçlı ve mavi gözlü kadın ayağa kalkar.
Ambriella: herkese merhaba ben Ambriella Edısıne. Ve meşhur haber spikeri. Jay Jhonsan ile birlikte bu gün Avengers la röportaj yapacağız. Öncelikle hoş geldiniz.
Tony: merhabalar nazik bayan sizi sanki başka bir yerde görmüş gibi hatırlıyorum.
Ambriella kıkırdar.
Ambriella: spikerliğin yanında aynı zamanda bir yazarım. 'Yıldızların Hırsızlarımı Var' kitabımı okuya bilirsiniz.
Tony: kesinlikle okuyacağım.
Ambriella: o zaman isterseniz ilk soruya geçelim... Bu soru Bay Stark'a hem bir dahi hemde nasıl bir akılsız ola biliyorsun?
Buchy ve Loki kahkaha atmaya başlarlar. Diğerleri ise gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardır.
Tony: buna bir cevabım yok...
Ambriella: Peki o halde... Bay Rogers bir WhatsApp gurubunuz varmı?
Steve: evet var birde ayriyeten normal gururumuz var.
Ambriella: diğer bir soru...
Jay: bu soru Loki'ye senin yüzünden dünya yok oluyordu, hatta dünyayı ele geçiriyordun sana nasıl kahraman diye biliriz?
Loki bununla yüzü düşer. Diğer Avengers lar ise bu konu hakkında konuşmak istemiyor gibilerdir. Peter hiç düşünmeden lafa atlar.
Peter: herkes geçmişte hatalar yapar, önemli olan bu hataları telafi etmektir. Loki masumları koruyarak bu hatalarını telafi ediyor zaten ön yargı yapmanıza gerek yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter Parker ★ One-Shot<3 (Düzenleme)
FanficPeter'ın çoklu evrenlerdeki yaşnatısı./ One-Shot Her bölümde farklı bir hikaye ve farklı olaylar. Trash ve iki bölümlük kısa seriler bulunur. ❗️Her bölüm shipler değişe bilir. ❗️Yazım yanlışı, Küfür, Argo vb. Bulunur. ❗️İsteğe bağlı Bölüm Yapıyorum.