8. No Return Home🎆📽

455 36 146
                                    

( Bu bölüm No Way Home Sonrasını anlatmaktadır, Filmi izlemeyenler lütfen okumasınlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Bu bölüm No Way Home Sonrasını anlatmaktadır, Filmi izlemeyenler lütfen okumasınlar. Spoiler içerir...)

Peter kafasını gömmüş olduğu yastıktan kaldırdı. Bir süredir uyumuyordu ve bu 3 saatlik uyku ona biraz olsun iyi gelmişti. Masasının üstündeki telefonunu aldı ve saate baktı.

Saat daha sabahın 4 üydü ve şuanda kesinlikle uyuması lazımdı. Zaten bir süredir hiç uyumamıştı. Ancak uyumicaktı, uyuyamicaktı. Her gözlerini kapadığı zaman kabuslarla açıyordu.

Peter Parker, daha doğrusu artık sadece Peter. Bir hata yapmıştı Mystro'ya güvenmişti, ancak bu güveni boşa çıkmıştı. Mystro ona ihanet etmişti ve Peter'ın gizli kimliğini tüm dünyaya açıklamıştı. Peter bu hatasını düzeltmek için Dr. Strenge gitmişti ancak bir hata daha yapmıştı. Bunu çözmek içinde 2 Spiydrman daha getirmişti. Ancak olaylar dahada karışmıştı ve Peter tüm hatalarını telafi ede bilmek için kendini herkes tarafından unutturmuştu.

Peter yataktan kalktı, neden bilmiyordu ama içinde kötü bir his vardı. Ve bu his onu bir yerlere sürüklüyordu. Peter kostümünü giydi ve camı açtı. Belki biraz temiz hava ona iyi gele bilirdi.

Peter ağları ile binadan binaya sallandı. Ardından her zaman gittiği o yüksek binanın tepesine çıktı. Tam burada iki Örümcek Adam ile daha tanismıştı. Maskesini çıkardı ve sabahın o kokusunu içine çekti. Güneş bir kaç saat sonra doğacaktı ve gök yüzü doğu yünü hafif aydınlıktı.

Peter etrafına baktı, neden bilmiyordu ama içinden bir ses onu bir yere sürüklüyordu. Örümcek hislerimiydi? Hayır olsa anlardı. Kötü birşeylermi oluyor? Bilmiyordu. Kafayımı sıyırı yordu? Kesinlikle.

Peter bu duyguyla daha fazla duramadı. Ve maskesini yüzüne geçirerek içindeki sesin onu sürüklediği yere doğru gitti. Geldiği yer...

Eski yıkılmış benzin deposu...

Peter'ın Ak Baba ile savaştığı yer...

Üstüne milyon ağırlıkta düşen moloz yığınları...

Ve onların altında nefessiz kalışı...

Peter bu anılarla kaşlarını çattı. Nefes alamadığını hissetti ve maskesini çıkardı. Ardından yavaşça içeri girdi, burası onun için önemli bir yerdi. Burda anlamıştı bir kahramanın, kahraman olmak için kostüme ihtiyaç duymayacağını.

Ardından bir şey oldu. Moloz yığınlarının altından beyaz Işıklar çıkmaya başladı. Peter hemen maskesini taktı ve yavaşça moloz yığınlarına yaklaştı. Örümcek hisleri adeta deliriyordu.

Birden moloz yığınları etrafa saçındı. Peter bununla kendini koruma pozisyonuna geçti.

Savaşta olduğu gibi yara bere içinde olan bir Kaptan...

Tıpkı taşları almaya gitmeden önceki gibi görünen bir Rus Ajanı...

Savaştaki gibi zırhının yarısı parçalanmış bir Kahraman...

Peter Parker ★ One-Shot<3 (Düzenleme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin