18. Tennessee🌂🌫

156 20 10
                                    

Peter: biraz dinl- VOAAA!

Peter tam anlamıyla bir böcek gibi kütüpahnenin duvarına yapıştı. Ona doğru gelen dev robota doğru bir ağ attı ve kendini biraz gererek zıpladı ve Robotun tam kafasına bir tekme attı.

Peter şuanda üzerinde diğer kostümünün olmasını isterdi ancak Tony Babası ondan kostümünü almıştı. Ve Peter'da mecburen ilk köstümüyle savaşıyordu.

Ve hayat ne kadar iyiydiki tamda Mj, Ned ve Harry ile çalışmak için geldiği kütüphanenin önünde bir robot saldırısı olmuştu. Evet o kesinlikle çok şanslıydı :)

Peter'ın Örümcek hisleri devreye girdiğinde hemen sağa kaydı ve yumruktan kaçtı. Robot kolu boşluğa düştüğünden bir kaç adım sendeledi. Peter bunu fırsat bilip bacaklarına ağ attı ve etrafında dolanarak onu yer düşürdü.

Robotu etkisiz hale getirecekken tüzüne bir gaz fırlatıldı. Peter afalladı ve geri sendelendi başı dönmeye başladı. Robotun sırtından bir kapsül açıldı ve Peter'ın sırtına konarak bir iticiye dönüştü. Peter havalanırken çok tan bayılmıştı bile.

(18 Saat Sonra)

Peter hafifçe gözlerini açtı, yüzüne vuran soğuk rüzgarla titredi ardından kafası yeni gelmiş gibi etrafa baktı. Kar, çok fazla Kar vardı hemde olması gerektiğinden daha fazla. Peter sırtına baktı.

Sırtındaki iticiye baktı ve ona bir yumruk attı. İtici durduğu zaman Peter yere düşmeye başladı. Ağ atmayı denedi ancak ağ atıcıları bitmişti. Derken kalın Kara düştü.

Peter: a-o-v....

Hızlıca ayağa kalktı ve üstündeki karları temizlemeye başladı. Burası çok soğuktu hemde fazlasıyla. Ve Peter'ın Örümcek güçleri sağ olsun her şeyi daha etkili şekilde hissettiği için şuanda donarak öle bilirdi. Kollarını birbirine sardı ve ösınmaya çalıştı, aynı zamandada yürüyordu.

Peter: kendim not......birdakine......kesinlikle.... yedek köstüm......bulundur....

Peter gözlerini kıstı ve fırtınadan zar zor bir yapı gördü. Isınma umuduyla ola bildiği kadar koşmaya çalıştı. Ne kadardır yürüyordu veya ne kadar zamandır evinde değildi bilmiyordu.

(Avengers Kulesinde)

Tony: kostümünü elinden almamalıydım!

Natasha: Tony biraz sakin ol...

Tony: olum kayıpken nasıl saoin ola bilirim Nat!

Natashs bir şey demedi. Ne diye bilirdiki? Peter onun içinde çok önemliydi. Ancak çocuk 21 saattir kayıptı. Ve oda ne yapacağını bilmiyordu. Şehrin her yerini aramışlardı ancak Peter'dan hiç bir iz yoktu.

Harley derince bir nefes aldı. Yanında oturan Morgan ise sadece olanları anlamaya çalışıyordu. Harley'in yanından kalktı ve yüzünü ellerinin arasına almış babasının yanına yavaşça gitti. Steve'in ellerini tuttu, bu Steve'in küçük kızına dönmesini sağladı.

Morgan: baba Peter ne zaman eve dönücek?

Steve buna bir cevap veremedi. Bu sorunun cevabını oda bilmiyordu, Peter'ın güvendemi yada iyimi olduğunu oda deli gibi merak ediyordu. Clint bunu anlamış olacakki kollarını açtı Morgan'a baktı.

Peter Parker ★ One-Shot<3 (Düzenleme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin