15. Hoş Geldin 2023🎆🎄

271 35 37
                                    

Peter büyük bir heyecanla etrafta koşuşturuyor, gördüğü her kapıdan geçiyor ve önüne gelen her odaya giriyordu. Genç çocuk girdiği her odanın ölçümlerini ve her kesin odalarının nasıl olacağını not alıyordu.
Tony ve birkaç kişi bunu gülümseyerek izlerken bazıları da saatin çok erken olduğundan yakınıyor ve genç çocuğun enerjisine anlam veremiyorlardı.

JARVİS: efendim koruyucuların gemisi çatıya inmek üzere.

Peter bunu duyduğunda koşarak çatıya çıktı. Ve tabi arkasından Tony, Rhoday, Steve, Bruce, Scot, Thot ve Natasha da çıktı. Galaksinin koruyucularının gemisi indiği zaman Peter yerinde duramıyordu. Geminin kapısı açıldı ve koruyucular gözüktü.

Mantis ve Peter heyecanla birbirlerine koştular ve sarıldılar, tabi bu sarılmaya Groot da dahil oldu. Natasha ve Gamora sarıldılar, Rhodey ve Nebula ise el sıkıştılar.

Tony: merhaba Quill, seni tekrar görmek güzel.

Quill: merhaba Stark ve evet Katılıyorum, görüşmeyeli biraz zaman oldu.

Steve: neden içeri geçip bize neler yaptığınızı anlatmıyorsunuz?

Thor: bu bence de harika bir fikir, hem büyücü olan Strange'in biralarından getirdi.

Drax: o zaman ne duruyoruz bu sefer en fazla ben içicem!

Rocket: bende gideyim de Bucky'nin kolunu arakliyim.

Bruce: birazdan T'calla da gelir.

Peter, Mantis ve Groot onları hiç kuleye asmadan kuleye girdiler. Üç arkadaş hızlıca Peter'ın odasına girerler. Peter son 2 haftadır kulede kalıyordur. Happy ve May kış tatili için yurt dışına çıkmışlardı ve Peter'da bu zaman boyunca kulede kalmış ve bu süre boyunca odasına kimseyi sokmamıştır.
Hatta o kadar ki JARVİS'i özel olarak görevlendirmiş o kulede veya odasında olmadığı sürece kapısını Tony'nin bile açmasını izin vermemiştir. Tabi Clint, Sam, Scoot, Bucky ve Pietro fazla merak etmiş ve genç çocuğun odasında bu kadar önemli ne sakladığını merak etmişlerdi.

Clint ilk başta havalandırmadan Peter'ın odasına girmeyi denemiş ama tabikide JARVİS onu ultra yapışkan ağ ile kaplamış ve Clint'i o ağdan kurtarmak 2 günlerini almıştı. Daha sonra ise Sam ve Bucky kapıyı açmayı denemişlerdi. Sam kapının kilidini zorlamış ama başaramamıştı ve sonuç olark onlarda ultra yapışkan ağ ile kaplanmıştı. Scot kapının altından geçmeye çalışmıştı ama sonuç yine aynıydı Ultra yapışkan ağ, ardından Pietro Peter odasına girip tam kapıyı kapatacakken gücüyle içeri girmeye çalışmış ama sonuç tahmin ettiğiniz gibi yine aynı. Ultra yapışkan ağ.

Mantis ve Groot Peter'ın odasına girdikleri zaman adeta gözleri ışıldadı. Her yerde bir sürü yılbaşı süsleri. Yılbaşı acına asmak için onlar için yani kahramanlı yılbaşı süsleri. Her renk hediye paketleri bir sürü hediye kutuları. Rengarenk kutular. Hediye paketlerinin içine koymak için renkli nalyon kağıtlar vardı.

Mantis: çok iyi olduklarını söylemiştin ama bu kadar iyi olduklarını söylememiştin, hey bu süsün üstünde ben varım!

Groot renkli nalyon kağıtların içine atladı, Peter bununla kıkırdadı ve utanarak konuşmaya başladı.
Peter: evet şey aslında hediye paketlerinin çoğunu her kes için kendim yaptım.

Groot: I'm Groot!

Peter: saol Groot.

JARVİS: Pijamalı bay T'calla ve bayan Shuri geldi.

Üçlünün yüzünde kocaman bir gülümseme oldu ve koşarak odadan çıktılar. Ve tabi ki de JARVİS kapıyı kilitlemeyi ihmal etmedi. T'calla, Okoye ve Shuri asansörden çıktıkları zaman çoğu kişi ayağa kalktı.

Peter Parker ★ One-Shot<3 (Düzenleme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin