6.

5.4K 304 6
                                    

Perspectiva lui Louis
Casc si imi deschid ochii,vazand ca sunt la mine in camera. Nu stiu ce am mai facut aseara,stiu doar ca am baut un pahar de bautura si inca dpua trei pana nu am mai stiut. Ma rog. Merg lenes la baie si imi fac o baie ca sa nu put a bere,si rutina de dimineata. Ma imbrac intr-o pereche de pantaloni de trening albastri,un tricou gri si niste converse albastre. Imi trec mana prin parul meu ciufulit aranjandu-l putin,imi iau telefonul si plec spre camera lu Nico. Ieri cand am vazut ca a plecat,am baut ca stiam ca nu ne va avea ea de grija. Intru incet in camera si o vad ghemuita intr-un colt,cu lacrimi uscate pe fata si urme rosii pe obraji,ce seamana cu palme. Cine mama naibii i-a facut asta?! Jur ca il omor!.
Merg la ea si o iau in in brate punand-o pe pat. Ea deschide usor ochii,dar cand ma vede,face ochii cat cepele si se trege intr-o parte,departe de mine.
-Ce ai patit? Intreb ingrijorat si grijuliu.
-Nu te apropia de mine! Tipa ea ghuindu-se.
-De ce? Cine ti-a facut asta?! Intreb confuz si ingrijorat.
-Cine?! Mai si intrebi?! Tu cu Harry mi-ati facut asta! Tipa plangand.
-Ce?! Intreb socat.
-Ce ai auzit! Acum pleaca! Si arata spre usa.
-I-imi pare rau. Ma balbai eu inca socat de faptul ca am dat in ea.
-scuzele nu ma ajuta sa uit ca m-ai facut curva si m-ai si batut cu Harry. Spune incet.
Eu nu mai spun nimic,si ies din camera lasand lacrimi sa imi cada. Cum am reusit sa ii spun surorii mele mai mici ca e curva si sa mai si dau in ea?! Cum?!
Merg in camera lui Liam si acolo ii gasesc pe toti intinzandu-se.
-Stii ce am facut aseara? Intreaba Zayn cascand.
-Nu stiu de voi,dar stiu ce am facut eu cu Harry. Spun ingandurat si cu o fata speriata asezandu-ma pe marginea patului.
-Doar nu ati facut s*x!? Intreaba socat Liam.
-Cee?! Nuuu! Tipam la unison.
-Si atunci? Intreaba Niall.
-I-i-am spun lui Nico ca e curva si i-am tras o palma de inca o are imprimata. Si la fel si Harry. Si imi pun coatele pe genunchi si capul in palme uitandu-ma la podea.
-Ce?! Voi sunteti prosti?! Intreaba Zayn nervos.
-Da. Spunem lasand capul jos.
Si Harry era trist si cred ca regreta ce a facut.
Perspectiva Lui Nico
Nu pot sa cred ca tot el ma intreaba ce am patit!
Merg la baie si imi fac o baie si rutina de dimineata. Imi fac curaj si ma uit in oglinda. Ambii obraji imi sunt foarte rosii,avand urme de degete.
Scot fondul de ten si ma dau cu un strat generos pe fata,incercand sa acopar urmele. Dar degeaba. Inca se mai vad,nu asa de tare dar tot se vad. Imi dau si cu rimel si tus la ochi si merg la dulap.
Aleg un maieu mov cu modele negre pe el,o pereche de pantaloni scurti albastrii,niste vansuri negre si o vesta de blugi albastra. Imi las parul roscat pe spate si ii trimit un mesaj lui Alex,in care ii spun ca in 10 minute sa ne intalnim in parcul in care am fost ieri.
Deschid usa si vad ca pe hol nu e nimeni. Merg la lift si cobor jos,apoi ies din hotel. Merg in parcul in care am stabilit ca mergem,si ma asez pe o banca. Afara e cald,nu da semne ca ar vrea sa ploua.
-Buna. Spune o voce din spatele meu.
Ma intorc si il vad pe Alex.
-Buna. Ii spun imbratisandu-l.
-Ce faci? Zambeste el
-Bine. Tu? Spun amuzata de situatie.
-Bine.
-Hai la un fast-food ceva ca mi foame. Spun mangaindu-mi birta.
-Ok. Spune si ma ia de mana ridicandu-ma de pe banca.
-mi se pare mie,sau tu ai obrajii rosi? Intreaba uitandu-se atent la mine.
-Mda. Fratele meu era beat cand am ajuns si mi-a tras doua palme. Oftez si dau din umeri.
-De ce e ar face asta? Intreaba el.
-Nu stiu. Era beat si imi spunea ca trebuia sa ii anunt. Spun eu.
-Lasa subiectul asta. Hai sa vorbim despre altceva. Spune zambindu-mi dulce.
Pana am ajuns la fast-food, am ras cat nu am ras intr-un an. Ne asezam la o masa libera si eu imi comand o portie de cartofi prajiti,un hamburger,un shake de banane si capsuni si o inghetata mare.
-Zici ca esti gravida la cat mananci. Se amuza pe seama mea Alez.
-Haha. Spun eu incercand sa par serioasa dar pufnesc in ras,la fel si Alex.
Ne vine comanda si ca niste oameni normali ce suntem,incepem sa aruncam cu cartofi unul in altul. Cu Alex uit de probleme. Ma simt bine in preajma lui.
Mancam si apoi ne mai plimbam prin parc si dupa ma conduce la hotel sarutandu-ma pe obraz. Intru si merg sus,in camera unde dau de Harry.
-Nico! Imi pare rau pentru ieri. Spune el trist. Dar nu il cred. Nu il bag in seama si imi iau castile din geanta si mi le pun pe urechi dand drumul la muzica la maxim si incepand sa desenez.
El tot vorbea dar nu auzem. Dupa ce am facut un desen dragut,mi-am scos castile si am mers la restaurantul hotelului luandu-mi un suc si doua ciocolate.
Urc sus si Harry nu mai e in camera. Ce bine. Incep sa mananc ciocolata si sa beau sucul. In acest moment nu ma intereseaza ca ma ingras,asta ar fi ultima chestie cu care mi-as bate capul.
Aprind televizorul si dau pe Alba-ca-Zapada si cei 7 pitici. Iubesc filmul asta.
*****
Hei. Sper sa va placa si scuze de greseli.
30-04-2015
Diana

Louis little sister(Harry Styles FF)-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum