Am plecat spre o piscina din apropiere. Ne-am dat jos din masina si am mers sa platim intrarea.
Dupa ce Liam a platit am intrat si ne-am asezat pe niste sezlonguri la soare,langa piscina. Era plin de oameni.
Mi-am pus prosopul pe sezlong si mi-am dat rochita jos ramanand in costumul de baie. La fel au facut si baietii,si deja pot vedea capetele fetelor intoarse in spre ei,salivand,iar baietii uitandu-se la ei urat si facandu-mi unii mie ochi dulci.
Am chicotit cand am vazut cum o fata ii da peste cap unui baiat e se uita la mine.
-Niall,ma dai te rog cu crema pe spate? Il intreb zambind jucaus.
-Sigur. Raspunde luand crema.
Isi pune in mana si imi da pe spate. La contactul cremei cu spatele meu m-am dat putin in fata. Era rece. M-am obisnuit pana la urma. Niall m-a dat cu crema si pe maini si pe burta,gambe si coapse. Nu i-am cerut dar asa nu mai trebe sa ma murdaresc.
-Mersii,esti un scump. Ii spun si il sarut pe obraz.
Harry si Louis fierbeau de nervi. Pe Louis il inteleg,dar Harry? Inteleg ca e cel mai bun prieten al lui Louis,dar nu trebe sa aiba aceleasi stari si sentimente.
Le fac cu ochiu jucaus apoi ii iau pe Zayn,Liam si Niall ducandu-ma spre intrarea in piscina.
-Hai sa sarim de pe platforma(A/N Nu imi vine numele ei). Spune Zayn fericit.
-Ma bag. Spun la unison cu Niall.
-Nu stiu ce sa zic. Spune Liam usor speriat.
-Hai!! Doar nu iti e frica?! Intreb eu rugatoare.
-Uff. Bine. Spune el si apoi iesim din apa mergand la scarile ce duceau sus.
Am urcat pe cea mai inalta. Zayn a sarit primu,Liam,apoi Niall iar acum e randul meu. Recunosc ca imi e putin teama ca e cam sus dar nu mai tin cont de asta si ma arunc. Toate privirile erau pe mine. Ajung in apa si cobor la fundul piscinei. Dau din maini pana ajung la suprafata.
-Bravo Nico!! Ma felicita baietii.
-Mersii. Ma duc pe sezlong ca am obosit. Spun eu.
Am iesit si am mers la sezlong. Mi-am pus prosopul pe mine,uscandu-ma,apoi m-am asezat pe sezlong,mi-am pus ochelarii si am asteptat ca soarele sa isi lase amprenta pe mine. De mult vreau sa ma bronzez foarte tare,sa arat ca femeile de culoare.
-Ce face o papusa ca tine singura pe sezlong? Ranjeste la mine un blond.
-Cine ti-a spus ca sunt singura? Intreb taios dandu-mi ochelarii de soare pe nas uitandu-ma la el.
-Faptul ca stai singura. Ce spui frumoaso,eu,tu si o camera de hotel noaptea asta. Spune el zambind mandru de ce a spus.
-ce spui,de un sut in moaca? Cara-te de aici. Spune o voce groasa din spatele meu. As recunoastea oriunde.
-Si cine ma rog esti tu? Intreaba blondul.
-Iubitul ei. Spune carliontatul. Baiatul se face mic pe lamga noi si cat ai clipi dispare.
-Ma descurcam si singura. Ma bosumflu la Harry.
-Pfff. Da sigur. Spune el ironic.
-ma descurcam! Spun ofticata.
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba nu!-Ba da!
-Ba nu si punct! Spune el scotand limba la mine.
-Ba da! Spun ridicand usor vocea in amuzambet si incrucisandu-mi mainile la piept precum un copil mic.
-Las-o asa! Chicoteste Harry.
Ii scot limba si ma intind la loc pe sezlong.
-Hai sa luam shaorma!! Spune Niall iesin imediat din apa si uitandu-se fascinat spre...un fast -food.
-Hai. Cine vrea? Ii intreb pe cei patru baieti.
-Eu! Spun toti.
-Ok. Spun si il iau pe Niall de mana tragandu-l pana la fast-food.
-Ce doriti sa cumparati? Ne intreaba o chelnerita in jur de 25 de ani,zambind cald spre noi.
-6 shaorme mari cu de toate. Ii zambesc si eu.
-Si 6 sticle de pepsi te rog. Zambeste Niall.
-sigur. In cateva minute va fi gata. Ne spune apoi ii da comanda unui baiat si incep amandoi sa faca shaormele.
-Poftit. Uita-ti si bonul. Ne spune dandu-ne o plasuta cu 6 shaorme si 6 sticle de pepsi.
Ajungem la sezlong si fiecare isi i-a mancarea si bautura sa incepamd sa manance.
-E asa de buna. Spun eu cu gura plina.
-Mie-mi spui? Spune Niall tot cu gura plina.
-Ce spuneti sa mergem deseara in club? Intreaba Harry ranjind.
-Sigur. Spunem noi.
-Cred ca vine ploaia. Spune Zayn uitandu-se in spre cer.
Ne uitam si noi in spre cer si chiar avea dreptate. Cerul care acum putin timp era de un albastru deschis,acum e un gri-negricios care sta sa izbucneasca in picuri de ploaie.
Desi nu e frig afara,vrea sa ploua.
-Crezi? Eu sunt sigura. Spun eu simtind cativa picuri de ploaie.
-Eu tot nu plec de aici! Spune Louis intrand repede in apa.
-Nici eu! Spun la unison cu Harry si Niall si ne bagam in apa.
-Sa inteleg ca nu aveam de ales,nu? Intreaba Liam ridicand o spranceana.
-Bingo! Ii zambesc eu facandu-i cu ochiu jucaus.
Deja nu prea mai e lume,numai cativa care vor sa stea si pe ploaie dar nu cred ca sunt mai mult de 20.
Se baga si Liam cu Zayn in apa si acum incepe sa ploua cu picuri mari si mult.
Imi tin respiratia si inchid ochii,intrand cu totul in apa,pentru un minut si ceva.
Ies si dau drumul aerului. Ma uit in jur si vad ca baietii de jucau volei,desii cand aruncau mingea in sus,venea cate un picur-doi mai mari si o dadea in jos. Dar ei se distrau.
Ne mai jucam putin pana incepe sa se faca frig,si sa ploaie cu picuri reci.
Ne strangem lucrurile si plecam spre casa.
E abea 19. Am mers si am facut o baie de cateva minute. Din cate am inteles de la baieti,la 20 plecam la club.*****
Heeei. Stiu ca am spus ca pun numai in weekend,dar cand am vazut ca deja sunt 1.47 mii de cititori,si comentarii la unele capitole,m-am gandit sa mai pun un capitol azi.
Spre sa va placa.
Ati dat tezele? Eu am dat azi la romana si vineri dau la mate.
20-05-2015
Diana
CITEȘTI
Louis little sister(Harry Styles FF)-terminata
FanfictionHei. eu sunt Nicolle Tomlinson,mai pe scurt Nico. Dupa cum ati ghicit,sunt sora faimosului Louis Tomlinson. Nu e asa de super,mai ales cand fratele tau are o trupa de idioti,care in fiecare minut din zi te enerveaza... Dar sa nu mai vorbim despre ei...